Н У Х Т

Проєкт «Дуальна освіта» – серед кращих прикладів безбар’єрності на державному порталі «Дія. Бізнес»

16 серпня 2021

Проєкт «Дуальна освіта» – серед кращих прикладів безбар’єрності на державному порталі «Дія. Бізнес»

Дуальна освіта – успішний кейс подолання бар’єрів у працевлаштуванні молоді та вирішення дефіциту кадрів виробничих спеціальностей.

Проєкт із популяризації, адаптації та впровадження дуальної форми здобуття освіти реалізується в Україні, починаючи з 2014 року у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Українською асоціацією маркетингу та представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта. У 2019 році стартував масштабний експеримент щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти у 44 навчальних закладах фахової передвищої та вищої освіти, серед яких і наш університет.

Такий досвід став успішним для нашого вишу – укладені тристоронні договори між здобувачами вищої освіти, НУХТ і підприємствами різних галузей.

Наші здобувачі освіти поєднують навчання з практикою в умовах реального виробничого процесу. Та, за результатами успішного проходження програми, мають можливість отримати робоче місце за спеціальністю у компаніях, де навчаються.

Здобувачі-дуальники навчаються за індивідуальною програмою, в якій 40% часу займає теорія, а 60% – практика безпосередньо на підприємстві. Компанії забезпечують студентів заробітною платою та повним соціальним пакетом (медична страховка, відпустка, лікарняні тощо).

Для того, щоб стати учасником цього проєкту, потрібно бути студентом 2-4 курсу і мати бажання.

В нашій країні багато відповідальних і надійних компанія, що дбають про її майбутнє та підтримують талановиту молодь, і наш університет активно з ними співпрацює. Тож проєкту дуальна освіта у НУХТ – бути!

Опублікований: 16-08-2021
Читайте також:
Докторант кафедри теплоенергетики та холодильної техніки успішно захистив дисертацію

У спеціалізованій вченій раді Д 26.224.01 Інституту технічної теплофізики НАН України відбувся захист дисертації «Теплогідродинамічні процеси в низхідних кільцевих паро-рідинних потоках розчинів із розвинутою хвильовою структурою під час пароутворення» доцента кафедри теплоенергетики та холодильної техніки Валентина Петренка на здобуття наукового с...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Докторант кафедри теплоенергетики та холодильної техніки успішно захистив дисертацію 13 листопада 2019

Доцент кафедри теплоенергетики та холодильної техніки запрошений до оцінювання курсових проєктів здобувачів освіти Дніпровського коледжу

Сьогодні доцент кафедри теплоенергетики та холодильної техніки Олексій Пилипенко на люб’язне запрошення викладачки Дніпровського державного коледжу будівельно-монтажних технологій та архітектури Олександри Ганжі взяв участь у захисті курсових проєктів з дисципліни «Холодильно-компресорні машини та установки» здобувачів коледжу, що навчаються за спе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Доцент кафедри теплоенергетики та холодильної техніки запрошений до оцінювання курсових проєктів здобувачів освіти Дніпровського коледжу 01 грудня 2021

Про маркетингової стратегії і стратегічне планування при побудові бізнесу розповіла нашим здобувачам фахівчиня-практик

На кафедру маркетингу завітала керівниця відділу маркетингових комунікацій мережі дилерських центрів «Богдан-Авто Холдинг» і досвідчений практик у напрямку стратегічного маркетингу Олександра Тимощук. Фахівчиня прочитала онлайн-лекцію «Роль маркетингової стратегії підприємства» для здобувачів спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова дія...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про маркетингової стратегії і стратегічне планування при побудові бізнесу розповіла нашим здобувачам фахівчиня-практик 21 квітня 2021

Цикл англомовних лекцій для здобувачів кафедри маркетингу

Прокачуємо англомовні навички: цього року викладачами кафедри маркетингу окремі лекційні теми освітніх компонент були представлені англійською мовою. Команда кафедри вирішила стартувати з дисциплін «Копірайтинг та мистецтво комунікації» і «Ритейл-сервіс» – основної та вибіркової компонент для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-профе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цикл англомовних лекцій для здобувачів кафедри маркетингу 21 квітня 2025