Проєкт HR Check, що реалізується в межах освітньої програми Менеджмент персоналу», продовжує активно розвиватися та знайомити студентів із практикою роботи провідних українських компаній. Цього разу за ініціативи гарантки освітньої програми Олени Драган і викладачок кафедри Юлії Гринюк та Олени Безпалько 30 жовтня 2025 р. відбувся виїзний навчальний візит студентів першого, другого та третього курсів-бакалаврів освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» до головного офісу компанії «Сільпо».
Сьогодні мережа «Сільпо» є однією з найбільших в Україні – понад 300 супермаркетів у 60 містах країни та чотири делікатес-маркети Le Silpo у Києві, Дніпрі, Харкові й Одесі.
Студентів гостинно зустріли HR-менеджери команди «Сільпо» Наталія, Катерина та Іван, які підготували змістовну програму, що поєднувала ознайомчу, практичну та інтерактивну частини – екскурсію офісом компанії та знайомство з корпоративним середовищем; презентацію від HR-фахівців про можливості професійного розвитку у «Сільпо»; командну роботу студентів, під час якої учасники виконували інтерактивне завдання щодо залучення кандидатів.
HR-навігатори команди «Сільпо» підготували дуже цікаві практичні кейси для учасників, яких було довільно поділено на п’ять команд. Спершу студенти розробляли ідеї залучення кандидатів (міленіалів і зумерів) на етапі рекрутингу та пропозиції щодо утримання персоналу, презентуючи результати у вигляді візуальних плакатів. Друге завдання мало максимально інтерактивний характер – студентам потрібно було за 45 хвилин створити відеорекламу, знявши короткий відеоролик про актуальні вакансії безпосередньо в реальних умовах супермаркету, розташованого у ТРЦ «Республіка». Формат виконання був довільним – інформаційний, креативний або гумористичний.
Студенти з великим захопленням поринули у творчий процес і з гідністю впоралися з усіма завданнями.
Після короткого брейку з піцою та соком команди презентували свої напрацювання, а найкращу команду було обрано шляхом незалежного голосування. Усі учасники отримали цінні подарунки від компанії.
У цілому захід став корисним практичним досвідом для майбутніх фахівців із менеджменту персоналу. Студенти отримали цінні знання про сучасні HR-підходи, внутрішні комунікації великої компанії та формування бренду роботодавця.
Кафедра економіки праці та менеджменту і студенти освітньої програми «Менеджмент персоналу» висловлюють щиру подяку команді «Сільпо» за гостинність, професійний супровід візиту та постійну підтримку студентських ініціатив.