Вереснева практика здобувачів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» проходила у кращих готельних підприємствах м. Києва і всієї України.
Вони набували практичні навики у службах управління номерним фондом, службах обслуговування в номерах (room service), закладах харчування при готелях.
Практиканти дізналися про виконання професійних обов’язків із дотриманням високих стандартів сервісу і протиепідемічних заходів. Переконалися, що безпека гостя готельного підприємства – понад усе.
Здобувачі, що проходили практику у готелі «Hilton Kyiv», кажуть, що кожного дня був новий челендж. Для когось – прокинутись о п’ятій ранку, щоб прийти на зміну, для когось – наліпити 300 вареників, а для когось – прибрати цілий поверх удвох. Але за все чекала нагорода: нові скіли, враження, цікаві майстер-класи, друзі.
Основні цінності готелю «Hilton Kyiv» – гостинність, сумлінність, лідерство, робота в команді, відповідальність і своєчасність. Наші здобувачі довели, що підтримують цінності компанії і справили стовідсотково гарне враження на генерального менеджера та керівників департаментів готелю.
Студенти вдячні колективу кафедри готельно-ресторанної справи і відповідальній за практичну підготовку, доценту Олені Шидловській за здійснення мрії – практику у готелі-титані індустрії гостинності. І вони з нетерпінням чекають на наступну практику.