Кафедра економіки праці та менеджменту продовжує розвивати HR-ком’юніті своїх випускників. Цього разу до управлінців персоналом Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ завітала довгоочікувана гостя – Тетяна Богдан, яка в 2017 році закінчила навчання і вже має за плечима 7-річний досвід роботи на HR-позиціях у сфері дизайну, консалтингу, освіті, фешн-індустрії. Нині вона – HR бізнес-партнер українського бренду взуття і аксесуарів Kachorovska Atelier, що орієнтується на індивідуальний мас-маркет і є новим для бізнесової практики України форматом, який поєднує виробництво (ательє), шоу-руми (рітейл) і кафе (Kachorovska Store&Cafe).
На лекції Тетяна окреслила ролі власника, команди та HR-менеджера у побудові корпоративної культури компанії, поділилась інсайтами, як можна провести аудит і діагностувати її рівень, розглянула кейс трансформації корпоративної культури, коли невеликий сімейний бізнес стає крупним гравцем ринку та в умовах діджиталізації бізнес-процесів, потренувала з присутніми навички оцінювання співробітників за матрицею АВС-players.
Наприкінці зустрічі спікер спорядила майбутніх ейчарів підбіркою корисних джерел інформації (#танярекомендує), що допоможе їм «тримати руку на пульсі» своєї динамічної професії: від «інструкцій» з формування корпоративної культури всесвітньовідомих Zappos, Google і Starbucks до Telegram-каналів і акаунтів у соцмережах лідерів думок із HR-маркетингу. Атмосфера спілкування була настільки невимушеною, що Тетяна відкрила завісу амбіційних HR-проектів бренду Kachorovska, в успіху яких варто не сумніватись, за що студенти вдячні їй, як і за професійні лайфхаки, вартість яких для новачків неоціненна.