Н У Х Т

Про вплив HR-менеджера на корпоративну культуру компаній

12 june 2019

Про вплив HR-менеджера на корпоративну культуру компаній

Кафедра економіки праці та менеджменту продовжує розвивати HR-ком’юніті своїх випускників. Цього разу до управлінців персоналом Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ завітала довгоочікувана гостя – Тетяна Богдан, яка в 2017 році закінчила навчання і вже має за плечима 7-річний досвід роботи на HR-позиціях у сфері дизайну, консалтингу, освіті, фешн-індустрії. Нині вона – HR бізнес-партнер українського бренду взуття і аксесуарів Kachorovska Atelier, що орієнтується на індивідуальний мас-маркет і є новим для бізнесової практики України форматом, який поєднує виробництво (ательє), шоу-руми (рітейл) і кафе (Kachorovska Store&Cafe).

На лекції Тетяна окреслила ролі власника, команди та HR-менеджера у побудові корпоративної культури компанії, поділилась інсайтами, як можна провести аудит і діагностувати її рівень, розглянула кейс трансформації корпоративної культури, коли невеликий сімейний бізнес стає крупним гравцем ринку та в умовах діджиталізації бізнес-процесів, потренувала з присутніми навички оцінювання співробітників за матрицею АВС-players.

Наприкінці зустрічі спікер спорядила майбутніх ейчарів підбіркою корисних джерел інформації (#танярекомендує), що допоможе їм «тримати руку на пульсі» своєї динамічної професії: від «інструкцій» з формування корпоративної культури всесвітньовідомих Zappos, Google і Starbucks до Telegram-каналів і акаунтів у соцмережах лідерів думок із HR-маркетингу. Атмосфера спілкування була настільки невимушеною, що Тетяна відкрила завісу амбіційних HR-проектів бренду Kachorovska, в успіху яких варто не сумніватись, за що студенти вдячні їй, як і за професійні лайфхаки, вартість яких для новачків неоціненна.

 

Published on: 12-06-2019
Read also:
«Закохувати у місто» на тренінг-семінарі від фахівця-практика навчалися студенти спеціальності «Туризм»

20 травня студенти 3 курсу напрямку підготовки «Туризм» мали виняткову нагоду взяти участь у тренінг-семінарі з екскурсійної справи, проведеного управляючим директором екскурсійного бюро «Интересный Киев» Юлією Ліщук. Фахівець розповіла студентам, як екскурсовод повинен «закохувати у місто», а також знаходити цікаві родзинки для вибагливих екскурс...

READ YOURSELF

«Закохувати у місто» на тренінг-семінарі від фахівця-практика навчалися студенти спеціальності «Туризм» 22 may 2019

Ідея дипломного проекту нашого випускника-учасника АТО народилася під час участі у бойових діях

«Після звільнення Трьохізбенки до військовослужбовців нашої бригади підходили мешканці села і жалілися, що вже понад 6 днів їхні діти не їли хліба. І, на жаль, наші підрозділи тилового матеріального забезпечення не в змозі були допомогти…». Так обґрунтував актуальність теми свого дипломного проекту випускник Львівської філії нашого університету Ко...

READ YOURSELF

Ідея дипломного проекту нашого випускника-учасника АТО народилася під час участі у бойових діях 27 february 2019

«THOU SHALT NOT STEAL»: тиждень академічної доброчесності на кафедрі іноземних мов професійного спрямування

Правдивість, повага, довіра, відповідальність, справедливість – це не просто складники явища, велично найменованого «Академічною Доброчесністю». Це найвищі чесноти суспільства у будь-який час. Особливо сьогодні, коли активний розвиток наук і технологій зумовлює появу нових і нових трендів – як у природничих і точних, так і у соціальних та гуманітар...

READ YOURSELF

«THOU SHALT NOT STEAL»: тиждень академічної доброчесності на кафедрі іноземних мов професійного спрямування 13 september 2023

Чергові перемоги здобувачів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»!

Нещодавно відбулося нагородження учасників V Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS», спрямованого на виявлення та підтримку талановитої молоді, популяризацію загальнолюдських цінностей, профілактику і запобігання проявам негативної поведінки, просвітництво та профорієнтацію у молодіжному середовищі, який проводиться з метою естетичного виховання...

READ YOURSELF

Чергові перемоги здобувачів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»! 03 july 2024