Н У Х Т

Про маркетингової стратегії і стратегічне планування при побудові бізнесу розповіла нашим здобувачам фахівчиня-практик

21 квітня 2021

Про маркетингової стратегії і стратегічне планування при побудові бізнесу розповіла нашим здобувачам фахівчиня-практик

На кафедру маркетингу завітала керівниця відділу маркетингових комунікацій мережі дилерських центрів «Богдан-Авто Холдинг» і досвідчений практик у напрямку стратегічного маркетингу Олександра Тимощук.

Фахівчиня прочитала онлайн-лекцію «Роль маркетингової стратегії підприємства» для здобувачів спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг», «Реклама та зв’язки  з громадськістю» і поділилася своїм досвідом співпраці з брендами «Hyundai», «Subaru», «Haval», «Bertan», «Diskoni», Міжнародною консалтинговою компанією «GPI group», улюбленим її національним проєктом сервісу доставки здорового харчування «FoodEx».

Гостя розповідала про важливість визначення маркетингової стратегії при побудові бізнесу та на різних етапах розвитку підприємства, про роль стратегічного планування та як воно відбувається в реальному житті.

Процес стратегічного планування складається із основних етапів, які займають провідне місце. Серед них: визначення місії компанії, попередні дослідження ринку, конкурентів, маркетинг-міксу та цільової аудиторії. Перш за все у формуванні маркетингової стратегії потрібно зробити макро-, мезо- і мікроаналіз підприємства. Після цього виділити місію компанії: у чому сенс існування, яке її призначення та філософія в цілому. Наступний етап – SWOT-аналіз, який передбачає аналіз сильних й слабких сторін підприємства, можливостей та загроз для нього у майбутньому. І найважливіший етап – аналіз цільової аудиторії, на яку і буде спрямована маркетингова стратегія, що ввійде в основу розроблення рекламних кампаній.

Наші здобувачі тепло зустріли Олександру, уважно слухали, були зацікавлені в прикладному, змістовному матеріалі представленої теми. На запрошення гості тепер вони мають можливість пройти співбесіду в компанію «Богдан-Авто Холдинг» у відділ маркетингових комунікацій за відкритою вакансією на посаду контент-менеджера у якості стажерів із подальшим працевлаштуванням.

Опублікований: 21-04-2021
Читайте також:
Вітаємо студентів-біотехнологів з перемогою у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Біотехнології та біоінженерія»

2 квітня 2019 р. у Національному університеті «Львівська політехніка» відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Біотехнології та біоінженерія», в якому традиційно взяли участь студенти кафедри біотехнології і мікробіології. На конкурс були подані 64 студентські наукові роботи з 26 закладів вищої освіти, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вітаємо студентів-біотехнологів з перемогою у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Біотехнології та біоінженерія» 04 квітня 2019

День Науки від фахівців НУХТ у столичному Ліцеї №257 «Синьоозерний»

14 квітня 2025 року за сприяння керівництва нашого навчального закладу та керівництва Ліцею №257 «Синьоозерний» Подільського району м. Києва в ліцеї відбувся масштабний профорієнтаційних івент День Науки. Захід, організований за участі викладачів і студентської молоді, став яскравим прикладом ефективної профорієнтаційної роботи та справжнім святом...

ЧИТАТИ ДАЛІ

День Науки від фахівців НУХТ у столичному Ліцеї №257 «Синьоозерний» 16 квітня 2025

До ребрендінгу продукції українських виробників коньяку долучилися наші викладачі й студенти

У рамках проекту Європейського союзу «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України відбувся перший із восьми хакатонів «Ребрендінг продукції українських виробників коньяку», в якому взяли участь викладачі та студенти нашого університету, зокрема завідувач кафедри т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

До ребрендінгу продукції українських виробників коньяку долучилися наші викладачі й студенти 27 листопада 2018

Нові можливості та виклики в автоматизації

Викладачі кафедри автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління Олександр Пупена, Дмитро Мацебула та магістрант Павло Ющук взяли участь у No code No conference, організованій спільнотою flowmates.org. Конференція була присвячена темі використання середовищ та платформ LCNC, тобто з низьким рівнем кодування (lo-code) або взагалі без ко...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Нові можливості та виклики в автоматизації 19 квітня 2023