На кафедру маркетингу завітала керівниця відділу маркетингових комунікацій мережі дилерських центрів «Богдан-Авто Холдинг» і досвідчений практик у напрямку стратегічного маркетингу Олександра Тимощук.
Фахівчиня прочитала онлайн-лекцію «Роль маркетингової стратегії підприємства» для здобувачів спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг», «Реклама та зв’язки з громадськістю» і поділилася своїм досвідом співпраці з брендами «Hyundai», «Subaru», «Haval», «Bertan», «Diskoni», Міжнародною консалтинговою компанією «GPI group», улюбленим її національним проєктом сервісу доставки здорового харчування «FoodEx».
Гостя розповідала про важливість визначення маркетингової стратегії при побудові бізнесу та на різних етапах розвитку підприємства, про роль стратегічного планування та як воно відбувається в реальному житті.
Процес стратегічного планування складається із основних етапів, які займають провідне місце. Серед них: визначення місії компанії, попередні дослідження ринку, конкурентів, маркетинг-міксу та цільової аудиторії. Перш за все у формуванні маркетингової стратегії потрібно зробити макро-, мезо- і мікроаналіз підприємства. Після цього виділити місію компанії: у чому сенс існування, яке її призначення та філософія в цілому. Наступний етап – SWOT-аналіз, який передбачає аналіз сильних й слабких сторін підприємства, можливостей та загроз для нього у майбутньому. І найважливіший етап – аналіз цільової аудиторії, на яку і буде спрямована маркетингова стратегія, що ввійде в основу розроблення рекламних кампаній.
Наші здобувачі тепло зустріли Олександру, уважно слухали, були зацікавлені в прикладному, змістовному матеріалі представленої теми. На запрошення гості тепер вони мають можливість пройти співбесіду в компанію «Богдан-Авто Холдинг» у відділ маркетингових комунікацій за відкритою вакансією на посаду контент-менеджера у якості стажерів із подальшим працевлаштуванням.