Н У Х Т

Про маркетингової стратегії і стратегічне планування при побудові бізнесу розповіла нашим здобувачам фахівчиня-практик

21 квітня 2021

Про маркетингової стратегії і стратегічне планування при побудові бізнесу розповіла нашим здобувачам фахівчиня-практик

На кафедру маркетингу завітала керівниця відділу маркетингових комунікацій мережі дилерських центрів «Богдан-Авто Холдинг» і досвідчений практик у напрямку стратегічного маркетингу Олександра Тимощук.

Фахівчиня прочитала онлайн-лекцію «Роль маркетингової стратегії підприємства» для здобувачів спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг», «Реклама та зв’язки  з громадськістю» і поділилася своїм досвідом співпраці з брендами «Hyundai», «Subaru», «Haval», «Bertan», «Diskoni», Міжнародною консалтинговою компанією «GPI group», улюбленим її національним проєктом сервісу доставки здорового харчування «FoodEx».

Гостя розповідала про важливість визначення маркетингової стратегії при побудові бізнесу та на різних етапах розвитку підприємства, про роль стратегічного планування та як воно відбувається в реальному житті.

Процес стратегічного планування складається із основних етапів, які займають провідне місце. Серед них: визначення місії компанії, попередні дослідження ринку, конкурентів, маркетинг-міксу та цільової аудиторії. Перш за все у формуванні маркетингової стратегії потрібно зробити макро-, мезо- і мікроаналіз підприємства. Після цього виділити місію компанії: у чому сенс існування, яке її призначення та філософія в цілому. Наступний етап – SWOT-аналіз, який передбачає аналіз сильних й слабких сторін підприємства, можливостей та загроз для нього у майбутньому. І найважливіший етап – аналіз цільової аудиторії, на яку і буде спрямована маркетингова стратегія, що ввійде в основу розроблення рекламних кампаній.

Наші здобувачі тепло зустріли Олександру, уважно слухали, були зацікавлені в прикладному, змістовному матеріалі представленої теми. На запрошення гості тепер вони мають можливість пройти співбесіду в компанію «Богдан-Авто Холдинг» у відділ маркетингових комунікацій за відкритою вакансією на посаду контент-менеджера у якості стажерів із подальшим працевлаштуванням.

Опублікований: 21-04-2021
Читайте також:
До боротьби з фальсифікацію продуктів докладають зусилля науковці кафедри фізики

У період дистанційного навчання кафедра фізики працює на повну потужність. Зокрема, завідувач кафедри Світлана Літвинчук і старший викладач Володимир Вишняк взяли участь у роботі круглого столу «СТОП Фальсифікат. Мед. Державний контроль за якістю та безпечністю меду», організованого ГО «Громадський контроль захисту прав споживачів» і присвяченого б...

ЧИТАТИ ДАЛІ

До боротьби з фальсифікацію продуктів докладають зусилля науковці кафедри фізики 27 січня 2020

Фахівці Науково-технічної бібліотеки провели вебінар

4 лютого у форматі Zoom-конференції відбувся вебінар «Можливості платформи ScienceDirect. Або як отримати максимум користі?». Під час зустрічі фахівцями Науково-технічної бібліотеки університету були розкриті питання роботи платформи ScienceDirect, яка є найбільшою базою даних компанії Elsevier. Зокрема – створення облікового запису, можливість пе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фахівці Науково-технічної бібліотеки провели вебінар 04 лютого 2021

МОН запустило опитування представників бізнесу щодо пріоритетів у наукових дослідженнях

Які інноваційні розробки цікаві великим компаніям, якими мають бути  пріоритети та фінансування наукової сфери? Міністерство освіти і науки запустило опитування для представників бізнесу, – повідомляє прес-служба відомства. До проєкту також долучилися Міністерство цифрової трансформації та Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського го...

ЧИТАТИ ДАЛІ

МОН запустило опитування представників бізнесу щодо пріоритетів у наукових дослідженнях 14 січня 2020