Н У Х Т

Про маркетингової стратегії і стратегічне планування при побудові бізнесу розповіла нашим здобувачам фахівчиня-практик

21 квітня 2021

Про маркетингової стратегії і стратегічне планування при побудові бізнесу розповіла нашим здобувачам фахівчиня-практик

На кафедру маркетингу завітала керівниця відділу маркетингових комунікацій мережі дилерських центрів «Богдан-Авто Холдинг» і досвідчений практик у напрямку стратегічного маркетингу Олександра Тимощук.

Фахівчиня прочитала онлайн-лекцію «Роль маркетингової стратегії підприємства» для здобувачів спеціальностей «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг», «Реклама та зв’язки  з громадськістю» і поділилася своїм досвідом співпраці з брендами «Hyundai», «Subaru», «Haval», «Bertan», «Diskoni», Міжнародною консалтинговою компанією «GPI group», улюбленим її національним проєктом сервісу доставки здорового харчування «FoodEx».

Гостя розповідала про важливість визначення маркетингової стратегії при побудові бізнесу та на різних етапах розвитку підприємства, про роль стратегічного планування та як воно відбувається в реальному житті.

Процес стратегічного планування складається із основних етапів, які займають провідне місце. Серед них: визначення місії компанії, попередні дослідження ринку, конкурентів, маркетинг-міксу та цільової аудиторії. Перш за все у формуванні маркетингової стратегії потрібно зробити макро-, мезо- і мікроаналіз підприємства. Після цього виділити місію компанії: у чому сенс існування, яке її призначення та філософія в цілому. Наступний етап – SWOT-аналіз, який передбачає аналіз сильних й слабких сторін підприємства, можливостей та загроз для нього у майбутньому. І найважливіший етап – аналіз цільової аудиторії, на яку і буде спрямована маркетингова стратегія, що ввійде в основу розроблення рекламних кампаній.

Наші здобувачі тепло зустріли Олександру, уважно слухали, були зацікавлені в прикладному, змістовному матеріалі представленої теми. На запрошення гості тепер вони мають можливість пройти співбесіду в компанію «Богдан-Авто Холдинг» у відділ маркетингових комунікацій за відкритою вакансією на посаду контент-менеджера у якості стажерів із подальшим працевлаштуванням.

Опублікований: 21-04-2021
Читайте також:
Співпраця кафедри готельно-ресторанної справи з Національною ресторанною асоціацією України

У рамках підписаного Меморандуму про співпрацю відбулася зустріч співробітників кафедри готельно-ресторанної справи з Миколою Бляшиним, керуючим Національної ресторанної асоціації України та її членами: представниками ресторану французької кухні «Citronelle» в Києві та мережевих закладів харчування «Domino's Pizza», «Пузата Хата», «Yapico». Мета з...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Співпраця кафедри готельно-ресторанної справи з Національною ресторанною асоціацією України 28 жовтня 2024

Освітня ініціатива кафедри маркетингу: як навчитися керувати власними фінансами

На кафедрі маркетингу відбувся тренінг «Навички фінансово грамотної людини», організований старшою викладачкою Іриною Ніколаєнко. Зустріч мала на меті допомогти здобувачам освіти краще розібратися з тим, як поводитися з власними коштами, планувати витрати та приймати обдумані фінансові рішення у повсякденному житті. До участі долучилися здобувачі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Освітня ініціатива кафедри маркетингу: як навчитися керувати власними фінансами 28 жовтня 2025

Магістранти серед членів наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва»

Магістрантка кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції спеціальності 181 «Харчові технології», освітньо-професійної програми «Технології в ресторанному господарстві» Марія Омельченко стала членкинею наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва» (ЦУЄНС). Основною метою діяльності ЦУЄНС є вивчення досві...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Магістранти серед членів наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва» 18 січня 2024

Актуальна тема сьогодення на відкритій лекції доцентки кафедри біотехнології і мікробіології

У перший день весни відбулася відкрита лекція з дисципліни «Технологія пробіотиків і вакцин» доцентки кафедри біотехнології і мікробіології, к.б.н. Світлани Старовойтової. Лекція була присвячена актуальній темі сьогодення – «Сучасні підходи до підтримання та відновлення нормальної мікрофлори людини». Заняття відбувалось онлайн у форматі відеоконфе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальна тема сьогодення на відкритій лекції доцентки кафедри біотехнології і мікробіології 04 березня 2021