18 квітня 2018 р. розпочався курс лекцій від ТОВ «Торговий дім «Інкерман» у рамках договору про творчу співпрацю між НУХТ і цим підприємством.
Тематика курсу включає направлення з маркетингу у виноробстві, особливостей дегустації вин та формування органолептичних показників у процесі реалізації технологій.
Лекції розраховані на студентів 3-4 курсів, хоча на них були присутні й магістранти та викладачі кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства на чолі із завідувачем Анатолієм Куцом, а також студенти з інших факультетів.
Лектором виступив бренд-амбасадор ТОВ «Торговий дім «Інкерман» Євгеній Сагал, який розповів про особливості сприйняття смаків та ароматів вина, причини появи та попередження неприємних запахів.
У подальшому – ще декілька лекцій про маркетинг у винному бізнесі та технологічні аспекти виробництва з дегустацією найкращих вин ТМ «Інкерман».