Н У Х Т

Презентацію проекту «СТОП Фальсифікат» відвідали викладачі кафедри експертизи харчових продуктів…

15 листопада 2019

Презентацію проекту «СТОП Фальсифікат» відвідали викладачі кафедри експертизи харчових продуктів…

Викладачі кафедри експертизи харчових продуктів, доценти Оксана Мельник і Оксана Шульга та старший викладач Анастасія Чорна 14 листопада 2019 року відвідали прес-конференцію проекту «СТОП Фальсифікат» в Укрінформі.

Питання безпечності та якості харчових продуктів має важливе значення для кожного громадянина. Діючий мараторій на перевірки підприємств харчової промисловості 2014-2016 рр., реорганізація компетентного органу, відмова від обов'язкової сертифікації продукції, відсутність дієвого контролю за якістю та безпечністю харчових продуктів, мала обізнаність споживачів призвели до насичення ринку неякісними, фальсифікованими та небезпечними харчовими продуктами.

Презентація проекту відбулася за участі заступника міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Тараса Висоцького, т.в.о. голови Держпродспоживслужби України Ольги Шевченко, голови Громадської ради при Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Віталія Башинського, голови наглядової ради Спілки молочних підприємств України Вадима Чагаровського, голови ГО «Громадський контроль захисту прав споживачів» Владислави Миронової, заступника координатора ФАО в Україні Михайла Малкова, генерального директора Департаменту безпечності та якості харчових продуктів Миколи Мороза, представників Європейської Бізнес асоціації та виробників молочної продукції.

Проект  «СТОП Фальсифікат» передбачає проведення досліджень якості молочної продукції, що реалізується на споживному ринку України та поширення серед споживачів інформації про неякісну продукцію та недобросовісних виробників.

Проект стартує 16 грудня 2019 року за підтримки Уряду та Держпродспоживслужби України і буде максимально висвітлений через прямі ефіри засобів масової інформації.

Він має на меті захистити споживачів від введення в оману з боку недобросовісних виробників харчових продуктів, підтримати та надати конкурентні та репутаційні переваги добросовісним виробникам продукції та довести світу, що Україна здатна виробляти якісну і безпечну продукцію.

Опублікований: 15-11-2019
Читайте також:
Індивідуалізація освітнього процесу в інклюзивному середовищі

Викладачі Сумського фахового коледжу НУХТ пройшли навчання на курсах підвищення кваліфікації у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти за темою «Індивідуалізація освітнього процесу в інклюзивному середовищі», де опанували знання щодо специфіки індивідуалізації навчання в інклюзивному освітньому середовищі та сутності різних...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Індивідуалізація освітнього процесу в інклюзивному середовищі 10 січня 2024

За крок до фінішу магістратури

Завершальним етапом навчання в магістратурі є проходження переддипломної практики. Цього року, як зазвичай, здобувачі магістратури кафедри біотехнології і мікробіології мали змогу самостійно обрати місце проходження переддипломної практики. Довго не вагаючись, Катерина Берзіна, Валерія Бондарчук, Василь Роздобудько, Іван Щербина та Іван Кутрик друж...

ЧИТАТИ ДАЛІ

За крок до фінішу магістратури 05 жовтня 2021

Інноваційні підходи американської та європейської готельної школи порівнювали наші викладачі й здобувачі освіти

31 березня 2023 року викладачі і здобувачі освіти кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції та кафедри готельно-ресторанної справи факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка у рамках договору про співробітництво між Національним університетом харчових технологій і Донецьким національним університе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інноваційні підходи американської та європейської готельної школи порівнювали наші викладачі й здобувачі освіти 31 березня 2023

Вебінар з digital-маркетингу для здобувачів-маркетологів

На кафедрі маркетингу для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» відбувся вебінар «Digital-marketing: категорії реклами, аналітика, рекламні кабінети, правила та секрети таргетингу», спікером якого виступив фахівець із digital-маркетингу компанії «VoiceSpin LTD» Андрій Сенько. Зустріч відбулася із використанням платформи Zoom. Пі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вебінар з digital-маркетингу для здобувачів-маркетологів 05 лютого 2021