Функціонування в умовах карантину корегує діяльність усіх без винятку підприємств та організацій, у тому числі й закладів вищої освіти. Виклики сьогодення змушують до переорієнтації освітнього процесу шляхом чергування оnline та ofline навчання. У цих умовах опанування здобувачами дисциплін, передбачених навчальним планом, зокрема практична підготовка майбутніх фахівців стає досить обмеженою. Незважаючи на це, професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу намагається навіть у цих непростих умовах забезпечити максимальне поєднання теоретичної та практичної підготовки здобувачів.
7 жовтня у межах вивчення дисципліни «Ринкові дослідження» здобувачі другого курсу спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» разом із професором Ларисою Старшинською відвідали один зі супермаркетів торговельної мережі «ВЕЛМАРТ», яка позиціонує себе на ринку ритейлу як «гарант низьких цін». Визначення особливостей, а також переваг і недоліків у організації роботи супермаркету передбачало ознайомлення з його місцерозташуванням, товарною спеціалізацією, розмірами торговельних площ, мерчандайзингом, методами обслуговування.
Найбільшу зацікавленість здобувачів вищої освіти викликали акційні пропозиції, а також особливості реалізації продукції власних торгових марок та її асортимент.
Не залишилися поза їх увагою й питання фасування і пакування товарів у супермаркеті, вивчення попиту та вимог споживачів, раціоналізація схем розміщення устаткування і товарів, застосування системи гнучких цін і знижок, рекламна активність, впровадження нових методів і видів торговельного обслуговування, а також надання торговельних послуг.
Викладачі кафедри маркетингу переконані, що лише поєднуючи теоретичні знання з практичними навичками впродовж всього періоду навчання, можливе формування висококваліфікованого фахівця нового покоління.