Планові відкриті лекції прочитали для студентів викладачки кафедри маркетингу Світлана Степанчук і Наталія Скригун.
На виконання наказу по НУХТ №103 від 11 вересня 2020 року «Про організацію навчального процесу в період з 14.09.2020 р. по 27.09.2020 р.» заняття були організовані в режимі веб-конференцій на платформі Zoom.
На онлайн-лекціях, крім студентів, були присутні професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу та аспіранти.
На лекційному занятті старшої викладачки Світлани Степанчук «Поняття «реклама». Класифікаційні ознаки реклами» говорили про кількість і сутність визначень поняття «реклама», Закон України, що визначає поняття «реклами» і основи рекламної діяльності, про цілі і завдання реклами та її функції. Окреслили основні класифікаційні ознаки реклами та охарактеризували рекламні носії.
Доцентка Наталія Скригун ознайомила маркетологів третього курсу з чинниками ціноутворення, що здійснюють вплив на рівень і динаміку цін, видами та способами розрахунку коефіцієнтів цінової еластичності, довела їх практичну цінність. Не оминула лектор увагою і фактори, які впливають на чутливість покупців до рівня ціни.
Пояснення основних положень тем обох лекторів супроводжувалося мультимедійними презентаціями, що значно підвищило ефективність сприйняття матеріалу студентами.
Важливо, що спікери акцентували увагу на практичному використанні розглянутих у лекціях теоретичних положень. Лекції були насичені практичними прикладами, активною роботою з аудиторією та професійною спрямованістю навчання. Наприкінці заняття лектори відповіли на питання студентів та надали перелік питань і завдань для самостійного опрацювання студентами з метою закріплення матеріалу та поглибленого вивчення відповідних тем.
Присутні колеги і завідувачка кафедри, професорка Ольга Пєтухова зазначили, що мета лекцій була досягнута, завдання виконані, заняття були цікавими та змістовними, а акценти тем чітко розставлені.