Н У Х Т

Планові відкриті лекції прочитали викладачки кафедри маркетингу

17 вересня 2020

Планові відкриті лекції прочитали викладачки кафедри маркетингу

Планові відкриті лекції прочитали для студентів викладачки кафедри маркетингу Світлана Степанчук і Наталія Скригун.

На виконання наказу по НУХТ №103 від 11 вересня 2020 року «Про організацію навчального процесу в період з 14.09.2020 р. по 27.09.2020 р.» заняття були організовані в режимі веб-конференцій на платформі Zoom.

На онлайн-лекціях, крім студентів, були присутні професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу та аспіранти.

На лекційному занятті старшої викладачки Світлани Степанчук «Поняття «реклама». Класифікаційні ознаки реклами» говорили про кількість і сутність визначень поняття «реклама», Закон України, що визначає поняття «реклами» і основи рекламної діяльності, про цілі і завдання реклами та її функції. Окреслили основні класифікаційні ознаки реклами та охарактеризували рекламні носії.

Доцентка Наталія Скригун ознайомила маркетологів третього курсу з чинниками ціноутворення, що здійснюють вплив на рівень і динаміку цін, видами та способами розрахунку коефіцієнтів цінової еластичності, довела їх практичну цінність. Не оминула лектор увагою і фактори, які впливають на чутливість покупців до рівня ціни.

Пояснення основних положень тем обох лекторів супроводжувалося мультимедійними презентаціями, що значно підвищило ефективність сприйняття матеріалу студентами.

Важливо, що спікери акцентували увагу на практичному використанні розглянутих у лекціях теоретичних положень. Лекції були насичені практичними прикладами, активною роботою з аудиторією та професійною спрямованістю навчання. Наприкінці заняття лектори відповіли на питання студентів та надали перелік питань і завдань для самостійного опрацювання студентами з метою закріплення матеріалу та поглибленого вивчення відповідних тем.

Присутні колеги і завідувачка кафедри, професорка Ольга Пєтухова зазначили, що мета лекцій була досягнута, завдання виконані, заняття були цікавими та змістовними, а акценти тем чітко розставлені.

Опублікований: 17-09-2020
Читайте також:
Високий рівень кваліфікаційних робіт наших здобувачів засвідчують перемоги у міжнародних конкурсах

Кваліфікаційна робота «Оцінювання точок контакту бренду зі споживачами» Назарія Навроцького, виконана під науковим керівництвом доцентки кафедри маркетингу Ірини Бойко, посіла ІІ місце на Міжнародному конкурсі кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Конк...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Високий рівень кваліфікаційних робіт наших здобувачів засвідчують перемоги у міжнародних конкурсах 04 липня 2024

Випускниця НУХТ поділилася своїм досвідом у DIGITAL-МАРКЕТИНГУ

Першого листопада 2023 р. відбулася гостьова лекція для здобувачів кафедри маркетингу. Випускниця нашого університету та досвідчена digital-маркетологиня IT-компанії Fordewind.io Яна Фільченкова поділилася знаннями щодо цифрового маркетингу, набутими на посаді, та враженнями від своєї кар'єри. Фахівчиня відкрила перед студентами та викладачами сек...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Випускниця НУХТ поділилася своїм досвідом у DIGITAL-МАРКЕТИНГУ 02 листопада 2023

З інноваційними технологіями охорони праці та пожежної безпеки познайомилися викладачі кафедри екологічної безпеки та охорони праці

9-12 жовтня 2018 року на території Міжнародного виставкового центру відбулася ХVIІ Міжнародна спеціалізована виставка «Технології захисту/ПожТех-2018». За 16 років існування виставка «Технології захисту/ПожТех» набула статус головного галузевого виставкового проекту та стала авторитетною подією у сфері пожежної безпеки, промислової безпеки, охорон...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З інноваційними технологіями охорони праці та пожежної безпеки познайомилися викладачі кафедри екологічної безпеки та охорони праці 12 жовтня 2018

Заняття за участю магістра економіки зі США відбулося на кафедрі ділової іноземної мови  та міжнародної комунікації

Кафедра ділової іноземної мови  та міжнародної комунікації провела заняття за участю магістра економіки з Miami (США) Тома Стівенса та студентів магістратури нашого університету. Протягом заняття обговорювалися такі важливі теми, як освіта в США та Україні і започаткування бізнесу в США. Студенти дізналися, які види бізнесу представлені в США й як...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Заняття за участю магістра економіки зі США відбулося на кафедрі ділової іноземної мови та міжнародної комунікації 16 квітня 2018