Майбутній фахівець економічного профілю повинен мати фундаментальну як теоретичну, так і практичну економічну підготовку, досконало володіти знаннями економічної теорії, вміти поповнювати і збагачувати та раціонально застосовувати їх на практиці.
Дві групи першокурсників Навчально-наукового інституту економіки і управління спеціальності «Маркетинг» взяли участь у навчальному тренінгу з політекономії «Підприємництво як вид господарської діяльності», який проводила доцент кафедри економічної теорії Ольга Соломка.
У першому завданні студенти мали висвітлити власне розуміння проблемних питань із теорії підприємництва. Кожна команда намагалася довести свою думку краще за іншу.
У другому етапі студенти «дискутували» з експертами. Наразі, із закритого конверта діставали цитати економістів-теоретиків, а після обговорювання учасники приймали колективне рішення щодо висловлювань експертів. В обох випадках команда повинна була чітко довести свою думку та обґрунтовано прокоментувати вислів. Найкращі виступи відзначалися солодкими призами.
У фіналі тренінгу провели конкурс капітанів. Лідери команд змагалися на полі імпровізованого виробництва хлібобулочних виробів, для якого вони розраховували бухгалтерський та економічний прибуток.
Після проведення навчального тренінгу студенти зробили самоаналіз, а тренер-викладач узагальнила результати та підвела підсумки заходу. Команда групи МА-1-3 поступилася своїм успіхом, тож переможцями стали студенти групи МА-1-2. Вітаємо!