Н У Х Т

Оцінюємо кращі зразки упаковки та етикеток, розроблених і виготовлених в Україні

10 травня 2022

Оцінюємо кращі зразки упаковки та етикеток, розроблених і виготовлених в Україні

Щороку партнер і добрий друг нашого університету – Клуб пакувальників України проводить традиційні конкурси кращих зразків упаковки та етикеток, розроблених і виготовлених в Україні, «Українська зірка упаковки», «Українська етикетка» та «Упаковка майбутнього».

Наш університет готує фахівців пакувальної галузі, зокрема, за освітньою програмою «Комп'ютерні технології дизайну та виготовлення упаковки», тому у конкурсі постійно представляються роботи наших випускників.

Серед авторитетних членів журі цього Конкурсу – доцентка кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв, провідна фахівчиня у галузі дизайну і виробництва упаковки та пакувальних матеріалів Наталія Кулик.

Журі свій вердикт винесло, тепер слово за споживачами. Організатори конкурсів запрошують їх віддати свій голос за найкращу упаковку, для цього, кожний охочий може проголосувати на сторінці Клубу пакувальників у Facebook. Переможець отримає приз глядацьких симпатій.

Посилання для голосування: https://www.facebook.com/ClubPackagersOfUkraine.

Голосування триває до 24:00 31 травня 2022 року. Долучаймося!

Опублікований: 10-05-2022
Читайте також:
Тематичний відеосеанс на кафедрі туристичного та готельного бізнесу

11 березня 2020 року викладачі кафедри туристичного та готельного бізнесу Ольга Дмитрієвська і Тетяна Мірзодаєва разом зі студентами 1-2 курсів влаштували перегляд тематичного документального багатосерійного фільму «Жахливо смачно» (2018 р., США). Після отримання цікавої інформації від головного героя серіалу Девіда Чанга про історію, традиції та ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тематичний відеосеанс на кафедрі туристичного та готельного бізнесу 16 березня 2020

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму

Робота в туристичному бізнесі потребує постійного оцінювання ринкової ситуації та вивчення потреб туристів для прийняття ефективних управлінських рішень. Дієвим інструментом збору інформації виступають маркетингові дослідження. Майбутній бакалавр з туризму повинен знати теоретичні основи та практичні аспекти механізму проведення дослідження. Саме т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Маркетингові дослідження для бакалаврів з туризму 12 жовтня 2020

Шанс для інноваторів на EUREKA info day

5 жовтня 2018 року в Міністерстві освіти і науки України планують провести інформаційний день «EUREKA info day». До участі запрошують науковців, молодих вчених, власників стартапів, представників малого та середнього бізнесу. Під час інформаційного дня учасникам розкажуть про види проектів «EUREKA», як до них долучитися, критерії відбору тощо. Пер...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Шанс для інноваторів на EUREKA info day 24 липня 2018

Практичне використання новітніх цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх економістів оцінювала наш викладач

Старший викладач кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Наталія Дужик взяла участь у Міжнародному економічному форумі «Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Глобальні економічні виклики та можливості у цифрову епоху», що працював у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. Освітяни, науковці, представники бі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичне використання новітніх цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх економістів оцінювала наш викладач 27 травня 2019