Сучасному HR-спеціалісту необхідно пристосовуватися до специфіки бізнесу компанії, персоналом якої управляєш. З метою бути більш адаптивними, ближче познайомитись із майбутніми колегами із різногалузевих компаній та отримати нові інсайти управлінці персоналом (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») стали постійними учасниками Recruitment Days від освітнього проекту UGEN.
Цього разу студенти-ейчари першого і третього курсів відвідали 5-годинний тренінг від представників компаній, персонал яких так чи інакше задіяний у сфері sales&marketing, що відбувся в публічному просторі EVO.сompany – лідера на ринку e-commerce України.
Анастасія Корнєєва (EVO) розповіла присутнім про тренди електронної комерції, функціональні обов’язки аккаунт-менеджерів, горизонтально-вертикальну кар’єру співробітників і практику талант-менеджменту в компанії.
Мар’яна Рєзнікова (Japan Tobacco International) прочитала лекцію «Переговори. Перемогти не можна програти», а її колега з департаменту управління персоналом надала інформацію про бенефіти і внутрішні HR-програми JTI.
Леся Єрема (Mars Ukraine) поділилась інсайтами професії бренд-менеджера та умовами відбору претендентів на вакантні посади в компанії, а Соня Медведєва (Attendify, українська мобільна платформа зі створення івент-додатків, клієнтами якої є, в тому числі Google) доступно описала профіль ідеального кандидата та особливості HRM у ІТ-стартапі.
У другій частині заходу наші студенти-управлінці вирішували кейси від роботодавців в інтерактивному бізнес-квесті та мали змогу неформально поспілкуватись із ейчарами.
Колектив кафедри економіки праці та менеджменту вдячний команді UGEN за освітню ініціативу, а співробітникам EVO.сompany за завжди позитивний зворотній зв’язок та політику open door.