Н У Х Т

Низку важливих питань розглянула вчена рада університету на плановому засіданні

24 квітня 2025

Низку важливих питань розглянула вчена рада університету на плановому засіданні

Сьогодні, попри важку морально і фізично ніч, вчена рада університету зібралася на своє планове засідання й плідно попрацювала, розглянувши низку важливих питань.

А розпочали, як завжди, з привітання членів ради, що відсвяткували дні народження між засіданнями, та вручення відзнак.

Ректор Олександр Шевченко вручив нагрудний знак «Ветеран Національного університету харчових технологій» старшому викладачу кафедри машині і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв, багаторічному незмінному начальнику відділу кадрів університету Сергію Беседі.

Далі перейшли до розгляду питань порядку денного й заслухали спочатку директора Навчально-наукового інституту економіки і управління Олега Шеремета, а потім декана факультету автоматизації і комп’ютерних систем Андрія Форсюка, які доповіли про виконання плану заходів по забезпеченню якості підготовки фахівців і розвитку наукової діяльності у своїх підрозділах.

Очільники інституту та факультету детально проаналізували всі аспекти діяльності – формування контингенту здобувачів освіти та їх успішність, кадровий склад, наукову діяльність, академічну мобільність здобувачів і викладачів, розвиток міжнародної співпраці, матеріально-технічне забезпечення навчального процесу, заходи з профорієнтації, здобутки колективів підрозділів.

Заслухавши та обговоривши доповіді Олега Шеремета і Андрія Форсюка вчена рада ухвалила низку доручень їм, завідувачам кафедр і гарантам освітніх програм. Зокрема було наголошено на забезпеченні виконання цільових показників діяльності інституту та факультету, своєчасному оновленні та актуалізації двічі на рік у встановлені терміни інформації в ЄДЕБО про науково-педагогічних працівників кафедр, групи забезпечення освітніх програм та групи забезпечення освітнього процесу, постійному контролюванні дотримання Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності науково-педагогічними працівниками, продовженні вдосконалення освітньо-професійних і освітньо-наукових програм для посилення їх унікальності, усунення слабких сторін і ризиків щодо кадрового, науково-методичного, інформаційного та матеріально-технічного забезпечення тощо.

Відповідальна секретарка приймальної комісії університету Юлія Запорожець проінформувала про виконання Комплексного плану заходів з організації вступної кампанії 2025 року. Вона навела дані щодо проведення запланованих заходів з профорієнтаційної роботи – зустрічі (онлайн і офлайн) зі старшокласниками загальноосвітніх навчальних закладів і старшокурсниками фахових коледжів як у навчальних закладах, так і в університеті, організовані для зацікавлення майбутніх вступників майстер-класи і воркшопи, дні гостинності та дні вступника.

Заслухавши і обговоривши представлену доповідь, вчена рада схвалила виконання станом на 24 квітня 2025 року Комплексного плану заходів з організації вступної кампанії 2025 року. Разом із тим було ухвалено продовжувати активну профорієнтаційну роботу.

Стану реалізації внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності в університеті та результатам загальноуніверситетського моніторингу освітніх програм був присвячений виступ директорки Центру моніторингу якості і координації освітньої діяльності університету Олени Подобій, яка ґрунтовно проаналізувала сильні і слабкі сторони освітніх програм, а також обґрунтувала зміни назв деяких освітніх програм та представила запропоновані для відкриття нові ОПП.

Обговоривши доповідь, вчена рада ухвалила затвердити нові редакції освітніх програм 2025 року першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, другого (магістерського) рівня вищої освіти, третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр».

Також були затверджені нові освітні програми – для здобувачів  першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Економічна аналітика» за спеціальністю С1 «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)», «Інженерія програмного забезпечення» за спеціальністю F2 «Інженерія програмного забезпечення», «Теплонасосні установки та кондиціювання повітря» за спеціальністю G4 «Енерговиробництво (за спеціалізаціями)», «Автоматизація, технічні та програмні засоби робототехніки» за спеціальністю G7 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» та для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-наукову програму «Промислові та крафтові технології переробки продуктів аквакультури та гідробіонтів» за спеціальністю G13 «Харчові технології».

Наприкінці традиційно розглянули поточні питання. Зокрема надали дозволи на міжнародні стажування викладачів і здобувачів освіти у Греції, Фінляндії, Польщі та Болгарії, у т.ч. за програмою Еразмус+ та затвердили склад разових спеціалізованих вчених рад із розгляду дисертацій на здобуття освітньо-наукового ступеня «доктор філософії».

Закриваючи засідання, голова вченої ради, ректор Олександр Шевченко подякував колегам за активність й високий професіоналізм, який вони зберігають попри усі виклики й труднощі сьогодення, і побажав усім здоров’я, наснаги та терпіння. Тримаємо стрій і працюємо далі!

Опублікований: 24-04-2025
Читайте також:
Продуктивна робота над вдосконаленням педагогічної майстерності доцентів кафедри туристичного та готельного бізнесу

Літо-2020 для викладачів кафедри туристичного та готельного бізнесу відзначилося продуктивною роботою над вдосконаленням педагогічної майстерності. Зокрема, доценти Тетяна Мірзодаєва і Юрій Сологуб успішно пройшли онлайн-стажування для педагогічних і науково-педагогічних працівників ЗВО України на тему «Інноваційні освітні технології: європейський ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Продуктивна робота над вдосконаленням педагогічної майстерності доцентів кафедри туристичного та готельного бізнесу 18 вересня 2020

Про економіку та використання знань для досягнення успіху

Доцентка кафедри економіки і права Тетяна Басюк поспілкувалася зі старшокурсниками ВСП «Свалявський технічний фаховий коледж НУХТ» про економіку та використання знань для досягнення успіху. Економіка завжди викликає захоплення як комплексна наука, яка дає можливість практикуватися у навичках щодо прогнозування та моделювання ситуацій різного масшт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про економіку та використання знань для досягнення успіху 01 квітня 2025

Про аварію на ЧАЕС та подвиг ліквідаторів дізналися наші студенти і викладачі від учасників подій

26 квітня викладачі та студенти кафедри туристичного та готельного бізнесу долучилися до прес-конференції на YouTube-каналі «CHERNOBYLTOUR», учасниками якої були ліквідатор, офіцер радіаційної розвідки, еколог, письменник, директор з наукової роботи компанії «ЧОРНОБИЛЬ ТУР» Сергій Мирний, ліквідатор, старший інженер управління 4-го енергоблока ЧАЕС...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про аварію на ЧАЕС та подвиг ліквідаторів дізналися наші студенти і викладачі від учасників подій 27 квітня 2020

10 магістерських програм університету успішно пройшли акредитацію!

З 4 по 21 жовтня 2021 року в університеті працювали експертні групи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з акредитації 10 освітніх програм підготовки за освітнім ступенем «Магістр». Експерти ознайомилися з документацією та матеріально-технічною базою університету, із використанням технічних засобів відеозв’язку провели інтер...

ЧИТАТИ ДАЛІ

10 магістерських програм університету успішно пройшли акредитацію! 22 грудня 2021