Н У Х Т

Низку важливих питань розглянула вчена рада університету на плановому засіданні

24 april 2025

Низку важливих питань розглянула вчена рада університету на плановому засіданні

Сьогодні, попри важку морально і фізично ніч, вчена рада університету зібралася на своє планове засідання й плідно попрацювала, розглянувши низку важливих питань.

А розпочали, як завжди, з привітання членів ради, що відсвяткували дні народження між засіданнями, та вручення відзнак.

Ректор Олександр Шевченко вручив нагрудний знак «Ветеран Національного університету харчових технологій» старшому викладачу кафедри машині і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв, багаторічному незмінному начальнику відділу кадрів університету Сергію Беседі.

Далі перейшли до розгляду питань порядку денного й заслухали спочатку директора Навчально-наукового інституту економіки і управління Олега Шеремета, а потім декана факультету автоматизації і комп’ютерних систем Андрія Форсюка, які доповіли про виконання плану заходів по забезпеченню якості підготовки фахівців і розвитку наукової діяльності у своїх підрозділах.

Очільники інституту та факультету детально проаналізували всі аспекти діяльності – формування контингенту здобувачів освіти та їх успішність, кадровий склад, наукову діяльність, академічну мобільність здобувачів і викладачів, розвиток міжнародної співпраці, матеріально-технічне забезпечення навчального процесу, заходи з профорієнтації, здобутки колективів підрозділів.

Заслухавши та обговоривши доповіді Олега Шеремета і Андрія Форсюка вчена рада ухвалила низку доручень їм, завідувачам кафедр і гарантам освітніх програм. Зокрема було наголошено на забезпеченні виконання цільових показників діяльності інституту та факультету, своєчасному оновленні та актуалізації двічі на рік у встановлені терміни інформації в ЄДЕБО про науково-педагогічних працівників кафедр, групи забезпечення освітніх програм та групи забезпечення освітнього процесу, постійному контролюванні дотримання Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності науково-педагогічними працівниками, продовженні вдосконалення освітньо-професійних і освітньо-наукових програм для посилення їх унікальності, усунення слабких сторін і ризиків щодо кадрового, науково-методичного, інформаційного та матеріально-технічного забезпечення тощо.

Відповідальна секретарка приймальної комісії університету Юлія Запорожець проінформувала про виконання Комплексного плану заходів з організації вступної кампанії 2025 року. Вона навела дані щодо проведення запланованих заходів з профорієнтаційної роботи – зустрічі (онлайн і офлайн) зі старшокласниками загальноосвітніх навчальних закладів і старшокурсниками фахових коледжів як у навчальних закладах, так і в університеті, організовані для зацікавлення майбутніх вступників майстер-класи і воркшопи, дні гостинності та дні вступника.

Заслухавши і обговоривши представлену доповідь, вчена рада схвалила виконання станом на 24 квітня 2025 року Комплексного плану заходів з організації вступної кампанії 2025 року. Разом із тим було ухвалено продовжувати активну профорієнтаційну роботу.

Стану реалізації внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності в університеті та результатам загальноуніверситетського моніторингу освітніх програм був присвячений виступ директорки Центру моніторингу якості і координації освітньої діяльності університету Олени Подобій, яка ґрунтовно проаналізувала сильні і слабкі сторони освітніх програм, а також обґрунтувала зміни назв деяких освітніх програм та представила запропоновані для відкриття нові ОПП.

Обговоривши доповідь, вчена рада ухвалила затвердити нові редакції освітніх програм 2025 року першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, другого (магістерського) рівня вищої освіти, третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти та освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр».

Також були затверджені нові освітні програми – для здобувачів  першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Економічна аналітика» за спеціальністю С1 «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)», «Інженерія програмного забезпечення» за спеціальністю F2 «Інженерія програмного забезпечення», «Теплонасосні установки та кондиціювання повітря» за спеціальністю G4 «Енерговиробництво (за спеціалізаціями)», «Автоматизація, технічні та програмні засоби робототехніки» за спеціальністю G7 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» та для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-наукову програму «Промислові та крафтові технології переробки продуктів аквакультури та гідробіонтів» за спеціальністю G13 «Харчові технології».

Наприкінці традиційно розглянули поточні питання. Зокрема надали дозволи на міжнародні стажування викладачів і здобувачів освіти у Греції, Фінляндії, Польщі та Болгарії, у т.ч. за програмою Еразмус+ та затвердили склад разових спеціалізованих вчених рад із розгляду дисертацій на здобуття освітньо-наукового ступеня «доктор філософії».

Закриваючи засідання, голова вченої ради, ректор Олександр Шевченко подякував колегам за активність й високий професіоналізм, який вони зберігають попри усі виклики й труднощі сьогодення, і побажав усім здоров’я, наснаги та терпіння. Тримаємо стрій і працюємо далі!

Published on: 24-04-2025
Read also:
Міжнародна співпраця кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції

За пропозицією стейкхолдерів і рекомендаціями робочої групи розробників освітньо-професійної програми підготовки магістрів «Технології дієтичної та аюрведичної харчової продукції» (спеціальності «Харчові технології») до вибіркової частини програми була введена нова освітня компонента – «Йога та медитація у сучасній системі оздоровлення людини». Ви...

READ YOURSELF

Міжнародна співпраця кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції 11 july 2025

Магістранти успішно захистили комплексну кваліфікаційну роботу

17 лютого відбувся захист комплексної міжкафедральної кваліфікаційної роботи здобувачів освітнього ступеня «Магістр» спеціальності 181 «Харчові технології», освітньо-професійних програм «Технології аюрведичних харчових продуктів», «Технології зберігання, консервування та переробки м’яса» та «Технології зберігання, консервування та переробки молока»...

READ YOURSELF

Магістранти успішно захистили комплексну кваліфікаційну роботу 17 february 2023

Новий підручник від науковців НУХТ: «Інжиніринг підприємств м’ясної галузі»

Видання сучасної навчальної літератури є одним із ключових пріоритетів у діяльності викладачів і науковців нашого університету. Адже саме якісні навчальні ресурси є основою системної, теоретичної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до вимог сучасного освітнього простору. Результатом плідної співпраці науковців кафедри техно...

READ YOURSELF

Новий підручник від науковців НУХТ: «Інжиніринг підприємств м’ясної галузі» 17 september 2025

Лайфхаки для магістрантів-підприємців від провідних експертів фондового ринку

Майстер-класи від стейкхолдерів і провідних експертів є невід’ємною складовою навчання в НУХТ. Нещодавно викладачі кафедри маркетингу організували для магістрантів-підприємців неймовірну зустріч із досвідченими фахівцями компанії ФРІДОМ ФІНАНС УКРАЇНА, експертами фондового ринку Олегом Котанкіном та Олесею Калюжною. Магістранти спеціальності 076 «...

READ YOURSELF

Лайфхаки для магістрантів-підприємців від провідних експертів фондового ринку 20 september 2021