«А яка в тебе причина опустити руки сьогодні?», – запитав Ілля Яременко, бронзовий призер Параолімпійських ігор з плавання у переможному ролику «The reason» Molodiya Festival 2019. І ще про актуальне: воду – киянам, неетичність хутрової індустрії та її негативний вплив на довкілля, безвідповідальне споживання та проблеми перероблення, насилля над жінками та дівчатами у Південно-Східній Азії, підтримка ветеранів АТО і переселенців, порушення прав і свобод людини та багато інших кейсів соціальних негараздів із усього світу.
Це студенти освітньої програми «Менеджмент персоналу» Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ спільно з викладачем Юлією Гринюк відвідали (вже традиційно) Міжнародний фестиваль соціальної реклами, що поєднував серію лекцій і workshops від фахівців сфери медіа, комунікацій і project-менеджерів, виставку соціальних постерів, показ української і закордонної (Індія, Іран, Японія, Філіппіни, Малайзія, Італія, Швейцарія, Франція) соціальної реклами.
В останній день фесту у столичній студії InLight наші вихованці дізналися про соціальні проєкти для бізнесу від Пилипа Білянського (агенція CF.Digital); запуск соціальної ініціативи Кампанії ХутроOFF, петиція якої стала найпопулярнішою в Україні, встановивши рекорд сайту Верховної Ради, від її координатора Павла Вишебаби; про шлях креаторів BBDO Віталія Капустяна та Іллі Янковського, що створили відеороботу з брифу Всесвітнього фонду дикої природи (WWF), до «золота» на Young Lions 2019 у Каннах. Також побачили майже 40 соціальних роликів із конкурсної програми фестивалю і церемонію нагородження переможців.
Найцікавіший контент на соціально важливі теми, що лякає-вражає-дивує, купа ідей для власних розробок у рамках дисципліни «Підприємництво та соціальні проєкти», а головне – підтвердження того, що зміни починаються з тебе. Таким менеджери персоналу бачать цьогорічний Molodiya Festival.