Студенти 2-го курсу 6-ї академічної групи Навчально-наукового інституту харчових технологій під час проходження ознайомлювально-виробничої практики разом із керівником практики, доцентом кафедри технології молока і молочних продуктів Наталією Ющенко відвідали одне із найбільш відомих підприємств молокопереробної галузі України – ТОВ «Люстдорф» (м. Іллінці, Вінницька область).
Студенти познайомилися з історією підприємства, яке вже понад 15 років займається виробництвом високоякісних молочних продуктів з вітчизняної сировини вищого та першого ґатунку. На сьогодні асортимент ТОВ «Люстдорф» складається більш ніж із 60-ти найменувань молочної продукції, що випускаються під широко відомими та популярними серед споживачів торговельними марками: «На здоров’я», «Селянське», «Бурьонка», «Весела Бурьонка», «Люстдорф», «Тотоша», «Смачно Шеф», «DESPICABLE ME™».
Продукція підприємства здобула визнання та прихильність мільйонів споживачів. Якість продукції компанії підтверджена міжнародними сертифікатами ІSO та НАССР. ТОВ «Люстдорф» також займає міцні позиції на споживчих ринках ближнього зарубіжжя, експортуючи молочні продукти до Молдови, Придністров’я, Грузії, Азербайджана та Білорусі.
Студенти дізналися про організацію виробництва, починаючи від приймання молока та його первинного оброблення до виробництва готових продуктів – стерилізованого молока та вершків, кисломолочних напоїв (кефіру, йогурту), а також сметани та вершкового масла, фасування та організації контролю якості продукції. Представники підприємства із задоволенням відповіли на численні запитання студентів.
І на завершення – дегустація, де студенти могли на власний смак оцінити продукцію підприємства.
Фахівці кафедри впевнені, що відвідування підприємства та знайомство із організацією виробництва на ньому стане у нагоді під час подальшого вивчення дисциплін фахового спрямування.
Студенти щиро вдячні спеціалісту підприємства Ельмірі Джангіровій, яка опікувалась групою упродовж усієї поїздки, й бажають ТОВ «Люстдорф» подальшого процвітання, реалізації задумів і прихильності споживачів.