Чи можете ви уявити світ, де упаковка – лише спосіб транспортування їжі? Чи уявляєте час, коли не існувало логотипів, розмаїття шрифтів і маркувань продуктів харчування, й упаковка виконувала єдину функцію – зберігати їжу.
У ХХІ сторіччі привабливий дизайн упаковки є одним із чинників, що впливає на купівельну поведінку людини. Дизайн упаковки продовжує змінюватися і ускладнюватися: сучасній упаковці притаманна не тільки максимальна функціональність, а й творче самовираження.
Як зробити, щоб серед розмаїття товарів людина обрала саме цей? Що потрібно, щоб привернути увагу покупця? Про це дізнавалися майбутні спеціалісти видавничо-поліграфічної справи – здобувачі освіти групи ВП-1-6 (2) разом із викладачкою кафедри іноземних мов професійного спрямування Ганною Голос.
Поєднуючи приємне і корисне, вони підвели підсумки навчання переглядом майстер-класу з розроблення упаковки арахісового батончика в межах формату Movie Club і дізналися секрети доречного використання різних елементів дизайну від практикуючого дизайнера Брендона Шеферда.