Н У Х Т

Мікрокваліфікації та цифрові інструменти: досвід європейських колег

02 червня 2025

Мікрокваліфікації та цифрові інструменти: досвід європейських колег

Професор кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Олег Кузьмін та асистентка кафедри Марія Омельченко долучилися до онлайн-тренінгу, присвяченого використанню інформаційно-комунікаційних технологій для управління та впровадження мікрокваліфікацій. Захід відбувся межах міжнародного проєкту Erasmus+ DOMANI («Розвиток екосистем мікрокваліфікацій в Україні та Монголії для конкурентоспроможної та стійкої зеленої економіки»), що реалізується за підтримки Європейського Союзу.

Учасники мали змогу ознайомитися з естонським досвідом у сфері цифровізації процесів вищої освіти, зокрема зі впровадження IT-систем у сфері мікрокваліфікацій. Значну увагу було приділено процедурі зовнішнього оцінювання якості, що здійснюється Естонським агентством із забезпечення якості вищої освіти (NAAQA), а також розглянуто переваги застосування моделі ELM (European Learning Model) у контексті розвитку мікрокваліфікацій.

У рамках заходу відбувся практичний воркшоп, під час якого представники українських закладів вищої освіти презентували власні кейси впровадження IT-рішень для запуску мікрокваліфікаційних програм.

Учасники тренінгу відзначили низку практичних переваг, зокрема поглиблення знань щодо ефективної цифрової підтримки освітніх процесів, ознайомлення з моделями інтеграції мікрокваліфікацій у загальноєвропейський освітній простір, а також отримали чітке розуміння того, як адаптувати європейські підходи до національного контексту. Окремо було підкреслено важливість забезпечення якості та прозорості в процесі розроблення нових програм – аспектів, що є визначальними для формування довіри з боку здобувачів освіти і зовнішніх стейкхолдерів.

Викладачі вдячні міжнародним експертам та організаторам тренінгу за змістовний, актуальний і надихаючий досвід.

Опублікований: 02-06-2025
Читайте також:
Перший практичний досвід виробництва таблеток четвертокурсників-біотехнологів

Практика в житті студента – невід’ємна частина навчального процесу, перехід від теорії до практичних навичок, один із найважливіших етапів у становленні кваліфікаційного рівня. У процесі проходження практики студенти мають змогу закріпити вже отримані знання та набути нові, розширити свій світогляд, вдосконалити якість професійної підготовки майбут...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перший практичний досвід виробництва таблеток четвертокурсників-біотехнологів 05 лютого 2020

Продуктивна лабораторна робота

Кожну середу студенти-біотехнологи, які навчаються на третьому курсі, мають можливість підтвердити теоретичні знання з дисципліни «Загальна мікробіологія» на лабораторних роботах. І минула середа не стала виключенням. Так, студенти аналізували здатність мікроорганізмів гідролізувати желатин і казеїн (молочний білок), катаболізувати амінокислоти з ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Продуктивна лабораторна робота 18 листопада 2019

Науковці кафедри електропостачання і енергоменеджменту взяли участь у міжнародній науково-технічній конференції в Польщі

25 листопада 2022 року викладачі кафедри електропостачання і енергоменеджменту, доктор технічних наук, професор Сергій Балюта, кандидатка технічних наук, доцентка Юлія Куєвда та асистент Петро Зінькевич взяли участь у VI-й міжнародній науково-технічній конференції «Actual problems of renewable energy, construction and environmental engineering» («А...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Науковці кафедри електропостачання і енергоменеджменту взяли участь у міжнародній науково-технічній конференції в Польщі 28 листопада 2022

Як «олімпійці» ПрАТ «Індар» та Водно-інформаційний центр відвідували

Цікавою і насиченою була програма заходів у рамках проведення ІІ туру Всеукраїнської студентської олімпіади з біотехнології, присвяченої 135-річчю Національного університету харчових технологій. Після реєстрації на учасників ІІ туру Олімпіади очікував надзвичайно приємний сюрприз – вони мали змогу відвідати сучасне біотехнологічне та фармацевтичне...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як «олімпійці» ПрАТ «Індар» та Водно-інформаційний центр відвідували 12 квітня 2019