Як зробити вивчення складної теми не лише ефективним, але й захоплюючим? Нещодавнє практичне заняття з дисципліни «Методи контролю біотехнологічних, фармацевтичних та харчових виробництв», що провела доцентка кафедри біотехнології і мікробіології Вікторія Красінько, стало чудовим прикладом того, як можна перетворити навчання на цікаву та інтерактивну подію. Студенти третього курсу освітньо-професійної програми «Біотехнології: фармацевтична, промислова, харчова, екологічна проявили креативність, організувавши низку унікальних активностей, які зробили пару живою і динамічною.
Початку заняття задала ритм популярна гра Kahoot, адже студенти підійшли до цього завдання з особливою креативністю. Вони не просто підготували питання за темою практичного заняття, а розробили цілий сценарій, який додав глибини та змісту. Початок був натхненним та філософським. Здобувачі почали з цитати давньогрецького філософа Сократа: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю», що налаштувало аудиторію на важливість постійного вдосконалення. Гра стала не лише інтелектуальним випробуванням, а й способом підкреслити важливість навчання, саморозвитку та здатності до відкриття нового.
Друга група вразила усіх своєю ретельно продуманою презентацією, яка виглядала дуже професійно. Яскраві слайди, насичені інформацією, супроводжувалися вікториною, де кожний міг перевірити свої знання. Інтерактивність була на висоті, а кожне питання викликало інтерес і бажання продовжувати пізнавати тему краще .
Третя група підготувала змагання між двома командами, які обрали для себе дуже милі назви – «Полунички» та «Банани». Цей конкурс додав ще більше азарту та інтриги. Студенти на швидкість повинні були визначити відповідність між визначеннями, які характеризували різні методи контролю, та їхніми значеннями. Напруга зростала з кожним раундом, але у підсумку перемогу вибороли «Полунички», продемонструвавши не лише глибокі знання, але й швидкість мислення.
Фінальний акорд заняття був феєричний – один зі студентів презентував картинки, створені за допомогою штучного інтелекту. Завдання полягало в тому, щоб здогадатися, які методи контролю зображені на них. Це випробування вимагало не лише знань, але й уяви та здатності до аналізу і показало важливість сучасних технологій у навчальному процесі.
Чудовим підсумком для всього, що відбулося на парі стали слова Альберта Ейнштейна: «Освіта – це те, що залишається, коли ми вже забули все, чого нас вчили».
Завдяки доцентці Вікторії Красінько, яка організувала таке цікаве заняття, здобувачі освіти не лише поглибили свої знання, але й отримали незабутній досвід. Її підхід до навчання показав, як можна зробити вивчення складних тем не лише ефективним, але й пізнавальним і корисним.