Н У Х Т

Менеджерам – про нові тренди в комунікаціях

02 жовтня 2025

Менеджерам – про нові тренди в комунікаціях

30 вересня здобувачі-бакалаври освітньої програми «Менеджмент» відвідали майстер-клас «Навіщо бізнесу інвестувати в PR під час війни? Від впізнаваності до репутації», який провела керівна партнерка агенції стратегічних комунікацій U Agency, співавторка подкасту про PR, слова та сенси «НЕ ПІД ЗАПИС» Олександра Погоріла.

Вона розповіла про тренди сучасного світу: наразі аудиторії важливі соціальна відповідальність, інклюзивність, персоналізація контенту та взаємодії. Обертів набирає YouTube та подкасти, а найбільш ефективними каналами залучення нових підписників є співпраця з мікроінфлюенсерами. Споживачі довіряють більше особистому бренду, а не знеособленій комунікації. Зростає роль короткого відео – TikTok, Reels, Shorts стають основними інструментами для залучення молодої аудиторії, яка сприймає інформацію динамічно та швидко. Водночас збільшується цінність лонгрідів й експертного контенту для аудиторії, яка цінує глибину та аналітику.

Актуальним є тренд на свідоме споживання – частіше звертається увага на прозорість бізнесу, етичність виробництва, екологічну відповідальність. Активно розвивається штучний інтелект у сфері контенту та комунікацій. Він допомагає створювати персоналізовані рекомендації, аналізувати поведінку споживачів і вести діалог у соціальних мережах. Це створює нові можливості, але водночас ставить питання довіри та автентичності.

Здобувачам освіти сподобався формат майстер-класу, вони отримали актуальну інформацію щодо трендів, як PR допомагає бізнесу під час війни не лише залишатися впізнаваним, а й формувати справжню довіру та репутацію. Наприкінці семінару учасники отримали відповіді на запитання, які їх цікавили.

Опублікований: 02-10-2025
Читайте також:
Тривають вступні перегони до магістратури

В університеті тривають вступні випробування до магістратури денної і заочної форм навчання. 2 липня єдиний вступний іспит з іноземної мови здали вступники до магістратури за спеціальностями «Економіка», «Журналістика», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Менеджмент», «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та бір...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тривають вступні перегони до магістратури 05 липня 2019

Актуальні питання управління підприємствами в сучасних умовах

Щороку навесні в університеті відбувається Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми управління підприємств у сучасних умовах», що традиційно проводить кафедра економіки праці та менеджменту. Цього року через активні військові дії в Україні, організатори прийняли рішення очно захід не проводити, проте сформувати збірник матеріалів, надісл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальні питання управління підприємствами в сучасних умовах 19 травня 2022

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі

Що досить часто об'єднує сьогодні різні вікові групи у вивченні англійської мови? Що є спільним для дітей, студентів і для дорослих? Звичайно, це гаджети, які наразі активно використовуються під час дистанційного навчання школярами, студентами та дорослими. Одним із ефективних і популярних підходів до вивчення іноземної мови є змішане навчання (з ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інтерактивні технології та цифрові ресурси у викладанні англійської продовжують опановувати наші викладачі 14 квітня 2020

Курс – на магістратуру

2 грудня 2021 року відбулась онлайн-зустріч «ЄВІ: підготовка та специфіка» зі здобувачами освіти 4 курсу спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». Профорієнтаційний івент ініціювала гарантка освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» і в.о. деканки факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Віта Цирульнікова, як...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Курс – на магістратуру 06 грудня 2021