30 вересня здобувачі-бакалаври освітньої програми «Менеджмент» відвідали майстер-клас «Навіщо бізнесу інвестувати в PR під час війни? Від впізнаваності до репутації», який провела керівна партнерка агенції стратегічних комунікацій U Agency, співавторка подкасту про PR, слова та сенси «НЕ ПІД ЗАПИС» Олександра Погоріла.
Вона розповіла про тренди сучасного світу: наразі аудиторії важливі соціальна відповідальність, інклюзивність, персоналізація контенту та взаємодії. Обертів набирає YouTube та подкасти, а найбільш ефективними каналами залучення нових підписників є співпраця з мікроінфлюенсерами. Споживачі довіряють більше особистому бренду, а не знеособленій комунікації. Зростає роль короткого відео – TikTok, Reels, Shorts стають основними інструментами для залучення молодої аудиторії, яка сприймає інформацію динамічно та швидко. Водночас збільшується цінність лонгрідів й експертного контенту для аудиторії, яка цінує глибину та аналітику.
Актуальним є тренд на свідоме споживання – частіше звертається увага на прозорість бізнесу, етичність виробництва, екологічну відповідальність. Активно розвивається штучний інтелект у сфері контенту та комунікацій. Він допомагає створювати персоналізовані рекомендації, аналізувати поведінку споживачів і вести діалог у соціальних мережах. Це створює нові можливості, але водночас ставить питання довіри та автентичності.
Здобувачам освіти сподобався формат майстер-класу, вони отримали актуальну інформацію щодо трендів, як PR допомагає бізнесу під час війни не лише залишатися впізнаваним, а й формувати справжню довіру та репутацію. Наприкінці семінару учасники отримали відповіді на запитання, які їх цікавили.