Н У Х Т

Мейнстріми у сфері гостинності від маркетологів і журналістів

30 квітня 2021

Мейнстріми у сфері гостинності від маркетологів і журналістів

Здобувачі освіти кафедри маркетингу набувають скіли, що розширюють світогляд маркетолога та можливості працевлаштування.

Нещодавно студенти спеціальностей «Маркетинг» і «Журналістика» (освітня програма «Реклама та зв’язки з громадськістю») зібралися за віртуальним круглим столом, щоб обговорити маркетингові мейнстріми у сфері гостинності. Кожний здобувач презентував своїм друзям результати власних досліджень.

Розпочали обговорення майбутні рекламісти, поділившись із колегами-маркетологами цікавими фактами: які тренди в рекламі турпродукту є найбільш актуальними, як вплинула на просування турів пандемія COVID 2019 та які прийоми в рекламі допомогли туроператорам подолати кризу. А ще студентки провели порівняльний аналіз української та закордонної реклами турпродукту, виявивши проблемні точки та запропонувавши напрями їх усунення. Приємним було те, що здобувачі показали високий рівень софт-скіллс, адже дослідження здійснювалось у формі командної роботи.

Далі слово підхопили маркетологи, представивши візуальні приклади незвичних архітектурних рішень закладів розміщення, інноваційні технології екоготелів, підходи до індивідуалізації послуг, 7 чуттєвих нот гостинності та ще багато цікавого! Особливо запам’яталося дослідження SMM у ресторанному бізнесі та порівняння двох блогів закладів харчування.

Викладачі вдячні своїм вихованцям за активність, практичний підхід до реклами та маркетингу і високий рівень софт-скіллс!

Опублікований: 30-04-2021
Читайте також:
Випускниця університету поділилася зі студентами досвідом використання міжнародних стандартів безпеки

Починаючи з 2006 року, щорічно, 28 квітня в Україні відзначають Всесвітній день охорони праці. Спочатку знаменний день мав іншу назву – «День пам’яті загиблих працівників» – і вперше відзначався в 1989 році в США і Канаді за ініціативи профспілок працівників різних спеціальностей. Через кілька років Міжнародна організація праці (МОП) оголосила про ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Випускниця університету поділилася зі студентами досвідом використання міжнародних стандартів безпеки 19 квітня 2018

Успішне партнерство

Укладено ще одну угоду про дуальну форму здобуття вищої освіти. Ще одним партнером університету у розвитку цього напрямку стала Українська технологічна компанія (UTC). UTC – інжинірингово-виробнича компанія, що впроваджує енергозберігаючі та безвідходні технології на підприємствах харчової, переробної та мікробіологічної промисловості. Кінцевими п...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Успішне партнерство 12 березня 2024

Здобувачі підтверджують високий рівень знань і технічну фахову підготовку зі спеціальності «Галузеве машинобудування»

Протягом останніх п’яти років Сумський державний університет є базовим для проведення другого туру Всеукраїнського конкурсу студентських науково-дослідних робіт з галузі знань «Механічна інженерія». Серед представників багатьох навчальних закладів, де машинобудування є провідною фаховою дисципліною, у цьому інтелектуальному змаганні традиційно беру...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачі підтверджують високий рівень знань і технічну фахову підготовку зі спеціальності «Галузеве машинобудування» 30 червня 2020

Діалог зі старшокласниками викладачів кафедри економіки і права

Викладачі нашого університету намагаються завжди підтримувати діалог не лише з випускниками та студентами, а також зі вступниками. Одним із методів підтримки такого діалогу є відвідування шкіл. Доцент кафедри економіки і права Ольга Ткаченко в прохолодні дні листопада завітала до  Щигліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Коростишівськог...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Діалог зі старшокласниками викладачів кафедри економіки і права 26 листопада 2019