Здобувачі освіти кафедри маркетингу набувають скіли, що розширюють світогляд маркетолога та можливості працевлаштування.
Нещодавно студенти спеціальностей «Маркетинг» і «Журналістика» (освітня програма «Реклама та зв’язки з громадськістю») зібралися за віртуальним круглим столом, щоб обговорити маркетингові мейнстріми у сфері гостинності. Кожний здобувач презентував своїм друзям результати власних досліджень.
Розпочали обговорення майбутні рекламісти, поділившись із колегами-маркетологами цікавими фактами: які тренди в рекламі турпродукту є найбільш актуальними, як вплинула на просування турів пандемія COVID 2019 та які прийоми в рекламі допомогли туроператорам подолати кризу. А ще студентки провели порівняльний аналіз української та закордонної реклами турпродукту, виявивши проблемні точки та запропонувавши напрями їх усунення. Приємним було те, що здобувачі показали високий рівень софт-скіллс, адже дослідження здійснювалось у формі командної роботи.
Далі слово підхопили маркетологи, представивши візуальні приклади незвичних архітектурних рішень закладів розміщення, інноваційні технології екоготелів, підходи до індивідуалізації послуг, 7 чуттєвих нот гостинності та ще багато цікавого! Особливо запам’яталося дослідження SMM у ресторанному бізнесі та порівняння двох блогів закладів харчування.
Викладачі вдячні своїм вихованцям за активність, практичний підхід до реклами та маркетингу і високий рівень софт-скіллс!