Випускники кафедри маркетингу активно беруть участь у студентських науково-практичних заходах, квізах, тренінгах, конкурсах, щоб підвищувати свою професійну підготовку. Творча активність здобувачів освіти – це особлива форма самовираження майбутніх фахівців, розкриття креативного потенціалу, лідерських якостей.
Цього року Валентина Стельмах разом зі своїм науковим керівником, доцентом Тетяною Бєловою подали своє дослідження на ІV Всеукраїнський конкурс дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг», що проходив у Хмельницькому національному університеті. Рішенням конкурсної комісії відзначено, що наукова робота виконана на високому рівні, а Валентина нагороджена Дипломом І ступеня.
Високий рівень підготовки дипломної роботи також відзначений на Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт вищих закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» 2019-2020 н.р., що відбувся на базі Тернопільського національного економічного університету. Валентина нагороджена Дипломом ІІІ ступеня.
«Я впевнено можу сказати, що мені дійсно пощастило, – поділилася своїми думками здобувачка, – разом зі своїм керівником Тетяною Геннадіївною обрали цікаву та актуальну тему «Обґрунтування інструментів дослідження маркетингової активності підприємства на ринку». Я неабияк захопилася дослідженнями по цій тематиці та пропозиціями для підприємств, як покращити маркетингову активність на ринку в сучасних умовах. І ось прийшли результати, яким ми відверто зраділи! Хочу привітати всіх, хто цього року захистив кваліфікаційні роботи на отримання ступенів «бакалавр» і «магістр» та побажати нових перемог. Вірте в свої сили та впевнено рухайтесь до своїх цілей!».