Н У Х Т

Маркетингові тренди веганських брендів

23 вересня 2024

Маркетингові тренди веганських брендів

Їсти м’ясо нормально. Їсти тварин дивно. Це слоган українського веганського бренду Еat me Аt. Маркетингові тренди у Vegan Food: новинка чи забута репресована частина української історії початку ХХ століття, що повернулась на наш ринок вже як західноєвропейський тренд? Просто модне віяння чи щось більше? Якими насправді є мотиви споживачів веганських брендів та над чим ще варто працювати маркетологам?

Викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук поділилася з колегами результатами своїх досліджень у сфері маркетингу вегетаріанських і веганських брендів на ХII Міжнародній спеціалізованій науково-практичній конференції «Тренди Lean-виробництва та пакування харчової продукції».

Науковиця відкрила слухачам справжні мотиви людей до переходу на вегетаріанство – від новаторства до турботи про екологію та Сruelty Free. Цікавим було дізнатись і про існування багатьох видів вегетаріанства, з-поміж яких, до речі, є дуже м’які форми, що навіть не виключають вживання багатьох продуктів тваринництва. А ще доповідачка поділилась розмаїттям українських веганських брендів і секретами справжніх кулінарних шедеврів Еco friendly та Сruelty Free. У кінці доповіді спікерка зазначила, що не можна змусити людину не їсти м’ясо, адже це власний вибір кожного, втім, якщо хтось вирішить спробувати вегетаріанський тип харчування, він чи вона точно отримає справжнє розмаїття смаків, які варто скуштувати не лише веганам, а й усім, хто любить щось нове та неперевершене.

Викладачка вдячна організаторам конференції – колективам Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого і виставкової компанії «ACCO International» та усім, хто надав можливість презентувати цікаве й актуальне дослідження.

Опублікований: 23-09-2024
Читайте також:
Насичене, перше в 2021 році, планове засідання вченої ради університету

25 лютого 2021 року в дистанційному режимі відбулося перше в 2021 році засідання вченої ради університету. Розпочали традиційно – з привітання членів ради, що відсвяткували дні народження між засіданнями. Далі перейшли до розгляду питань порядку денного. Першими розглянули кадрові питання – присвоєння вчених звань. До вченої ради надійшли клопота...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Насичене, перше в 2021 році, планове засідання вченої ради університету 25 лютого 2021

Залишається доба до закінчення прийому е-заяв від вступників на здобуття освітнього ступеня «бакалавр»

Завтра о 18:00 завершується прийом електронних заяв вступників для здобуття освітнього ступеня «бакалавр» на базі 11 класів. Уже на наступний день, 23 серпня, усім вступникам необхідно буде перевірити статус своїх заяв у персональному кабінеті. У конкурсному відборі братимуть участь тільки ті заяви, статус яких:- «Допущено до конкурсу» – для заяв...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Залишається доба до закінчення прийому е-заяв від вступників на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» 21 серпня 2020

Корисні поради щодо дотримання академічної доброчесності отримали здобувачі кафедри теплоенергетики та холодильної техніки

У рамках Всеукраїнського тижня академічної доброчесності 14 жовтня на кафедрі теплоенергетики та холодильної техніки відбулася online-зустріч здобувачів групи ХМ-3-8ск із наставницею групи, к.т.н, доценткою Наталією Іващенко. Викладачка ознайомила здобувачів із поняттями академічної доброчесності, основними формами академічної недоброчесності. Зна...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Корисні поради щодо дотримання академічної доброчесності отримали здобувачі кафедри теплоенергетики та холодильної техніки 14 жовтня 2022

До дня народження Великого Кобзаря

Кафедра іноземних мов професійного спрямування має традицію відзначати День народження великого українського поета, художника і пророка Тараса Григоровича Шевченка, проводячи конкурси на краще прочитання творів Великого Кобзаря. Тож і цього року здобувачі освіти представили свої відео з виконанням віршів українською та іноземними мовами. Відео-ко...

ЧИТАТИ ДАЛІ

До дня народження Великого Кобзаря 16 березня 2023