Н У Х Т

Маркетингові тренди веганських брендів

23 вересня 2024

Маркетингові тренди веганських брендів

Їсти м’ясо нормально. Їсти тварин дивно. Це слоган українського веганського бренду Еat me Аt. Маркетингові тренди у Vegan Food: новинка чи забута репресована частина української історії початку ХХ століття, що повернулась на наш ринок вже як західноєвропейський тренд? Просто модне віяння чи щось більше? Якими насправді є мотиви споживачів веганських брендів та над чим ще варто працювати маркетологам?

Викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук поділилася з колегами результатами своїх досліджень у сфері маркетингу вегетаріанських і веганських брендів на ХII Міжнародній спеціалізованій науково-практичній конференції «Тренди Lean-виробництва та пакування харчової продукції».

Науковиця відкрила слухачам справжні мотиви людей до переходу на вегетаріанство – від новаторства до турботи про екологію та Сruelty Free. Цікавим було дізнатись і про існування багатьох видів вегетаріанства, з-поміж яких, до речі, є дуже м’які форми, що навіть не виключають вживання багатьох продуктів тваринництва. А ще доповідачка поділилась розмаїттям українських веганських брендів і секретами справжніх кулінарних шедеврів Еco friendly та Сruelty Free. У кінці доповіді спікерка зазначила, що не можна змусити людину не їсти м’ясо, адже це власний вибір кожного, втім, якщо хтось вирішить спробувати вегетаріанський тип харчування, він чи вона точно отримає справжнє розмаїття смаків, які варто скуштувати не лише веганам, а й усім, хто любить щось нове та неперевершене.

Викладачка вдячна організаторам конференції – колективам Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого і виставкової компанії «ACCO International» та усім, хто надав можливість презентувати цікаве й актуальне дослідження.

Опублікований: 23-09-2024
Читайте також:
Реальні кейси у кваліфікаційних роботах магістрантів-обліковців

На кафедрі обліку і аудиту відбулися захисти кваліфікаційних робіт магістрантів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» денної та заочної форми здобуття освіти. У роботах були розкриті актуальні питання щодо обліку, аналізу та аудиту розрахунків з оплати праці, готової продукції та витрат пов’язаних з нею, власного капіталу, зобов’язань підприєм...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Реальні кейси у кваліфікаційних роботах магістрантів-обліковців 24 грудня 2024

Науковці НУХТ включені до складу експертної ради МОН

Згідно з наказом МОН від 02.12.2022 №1092 «Про затвердження персонального складу експертних рад Міністерства освіти і науки України з питань атестації наукових кадрів» до складу експертної ради Міністерства освіти і науки України з питань атестації наукових кадрів: - з агропромислового комплексу та продовольства включено докторів технічних наук Во...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Науковці НУХТ включені до складу експертної ради МОН 09 грудня 2022

Ще один гостьовий лекторій на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбулася гостьова лекція професорки Державного торговельно-економічного університету Діни Федорової для здобувачів освітнього ступеня «Магістр» освітньої програми «Технології органічних харчових продуктів» у рамках вивчення дисципліни «Органічні харчові продукти спеціального призначення...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ще один гостьовий лекторій на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів 26 квітня 2023

Компанія «Лантманнен Акса» презентувала умови проходження практики та працевлаштування студентам НУХТ

Представники компанії «Лантманнен Акса» зустрілися зі здобувачами Навчально-наукового інституту харчових технологій та факультету автоматизації і комп’ютерних систем. На зустріч також завітали працівники сектору практики та викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів. Компанія «Лантманнен Акса» входить до скандинавського х...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Компанія «Лантманнен Акса» презентувала умови проходження практики та працевлаштування студентам НУХТ 26 лютого 2020