Н У Х Т

Маркетингові тренди веганських брендів

23 вересня 2024

Маркетингові тренди веганських брендів

Їсти м’ясо нормально. Їсти тварин дивно. Це слоган українського веганського бренду Еat me Аt. Маркетингові тренди у Vegan Food: новинка чи забута репресована частина української історії початку ХХ століття, що повернулась на наш ринок вже як західноєвропейський тренд? Просто модне віяння чи щось більше? Якими насправді є мотиви споживачів веганських брендів та над чим ще варто працювати маркетологам?

Викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук поділилася з колегами результатами своїх досліджень у сфері маркетингу вегетаріанських і веганських брендів на ХII Міжнародній спеціалізованій науково-практичній конференції «Тренди Lean-виробництва та пакування харчової продукції».

Науковиця відкрила слухачам справжні мотиви людей до переходу на вегетаріанство – від новаторства до турботи про екологію та Сruelty Free. Цікавим було дізнатись і про існування багатьох видів вегетаріанства, з-поміж яких, до речі, є дуже м’які форми, що навіть не виключають вживання багатьох продуктів тваринництва. А ще доповідачка поділилась розмаїттям українських веганських брендів і секретами справжніх кулінарних шедеврів Еco friendly та Сruelty Free. У кінці доповіді спікерка зазначила, що не можна змусити людину не їсти м’ясо, адже це власний вибір кожного, втім, якщо хтось вирішить спробувати вегетаріанський тип харчування, він чи вона точно отримає справжнє розмаїття смаків, які варто скуштувати не лише веганам, а й усім, хто любить щось нове та неперевершене.

Викладачка вдячна організаторам конференції – колективам Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого і виставкової компанії «ACCO International» та усім, хто надав можливість презентувати цікаве й актуальне дослідження.

Опублікований: 23-09-2024
Читайте також:
Держатестація наукових напрямів університетів стартує у серпні

Державна атестація наукової діяльності вишів, підпорядкованих МОН, відбудеться цього року – прийом документів від університетів почнеться в серпні. Порядок і методика атестації залишаться без змін, тож закладам вищої освіти потрібно буде подати інфоматеріали за 2015-2019 роки. Про це повідомила генеральний директор директорату науки та інновацій М...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Держатестація наукових напрямів університетів стартує у серпні 20 липня 2020

Відкриті лекції від викладачок кафедри харчової хімії

Не зважаючи на військовий час і майже екстремальні умови навчання, викладачі кафедри харчової хімії продовжують виконувати свій обов’язок на педагогічно-науковому фронті. Зокрема, доцентка Олена Майборода та старша викладачка Христина Чебаненко провели відкриті лекційні заняття. Христина Чебаненко 31 жовтня 2022 року прочитала лекцію «Загальні вла...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відкриті лекції від викладачок кафедри харчової хімії 02 листопада 2022

Наші талановиті магістранти: вітаємо з присудженням стипендії Президента України!

Щиро вітаємо магістрантку другого курсу освітньо-професійної програми «Промислова та фармацевтична біотехнологія» (спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія») Марію Проценко з присудженням стипендії Президента України за вагомі наукові досягнення! Марія активно поєднує навчання з науково-дослідною роботою. Вона є учасницею студентського нау...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші талановиті магістранти: вітаємо з присудженням стипендії Президента України! 01 жовтня 2025

Магістранти третього випуску кафедри міжнародної економіки представили до захисту актуальні дослідження

На кафедрі міжнародної економіки відбувся захист магістерських робіт. Магістранти третього випуску представили до захисту актуальні дослідження, в яких розкрили набуті теоретичні знання та продемонстрували аналітичні здібності щодо вміння робити глибокі практичні висновки. Теми дипломних робіт були присвячені аналізу аграрного комплексу та харчової...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Магістранти третього випуску кафедри міжнародної економіки представили до захисту актуальні дослідження 14 лютого 2020