Їсти м’ясо нормально. Їсти тварин дивно. Це слоган українського веганського бренду Еat me Аt. Маркетингові тренди у Vegan Food: новинка чи забута репресована частина української історії початку ХХ століття, що повернулась на наш ринок вже як західноєвропейський тренд? Просто модне віяння чи щось більше? Якими насправді є мотиви споживачів веганських брендів та над чим ще варто працювати маркетологам?
Викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук поділилася з колегами результатами своїх досліджень у сфері маркетингу вегетаріанських і веганських брендів на ХII Міжнародній спеціалізованій науково-практичній конференції «Тренди Lean-виробництва та пакування харчової продукції».
Науковиця відкрила слухачам справжні мотиви людей до переходу на вегетаріанство – від новаторства до турботи про екологію та Сruelty Free. Цікавим було дізнатись і про існування багатьох видів вегетаріанства, з-поміж яких, до речі, є дуже м’які форми, що навіть не виключають вживання багатьох продуктів тваринництва. А ще доповідачка поділилась розмаїттям українських веганських брендів і секретами справжніх кулінарних шедеврів Еco friendly та Сruelty Free. У кінці доповіді спікерка зазначила, що не можна змусити людину не їсти м’ясо, адже це власний вибір кожного, втім, якщо хтось вирішить спробувати вегетаріанський тип харчування, він чи вона точно отримає справжнє розмаїття смаків, які варто скуштувати не лише веганам, а й усім, хто любить щось нове та неперевершене.
Викладачка вдячна організаторам конференції – колективам Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого і виставкової компанії «ACCO International» та усім, хто надав можливість презентувати цікаве й актуальне дослідження.