Н У Х Т

Маркетинг ресторанних послуг обговорили на науковому семінарі кафедри готельно-ресторанної справи

02 грудня 2022

Маркетинг ресторанних послуг обговорили на науковому семінарі кафедри готельно-ресторанної справи

На кафедрі готельно-ресторанної справи відбувся черговий науковий семінар. Цього разу гостьовим спікером виступив маркетолог закладів ресторанного господарства та сервісу доставки «Піца Хата» Станіслав Григоренко. Тема наукового івенту – «Стратегії залучення клієнтів та статистика відновлення замовлень у період військового стану».

На семінарі розглянули: роботу закладів і служби доставки піцерій «Піца Хата» під час карантинних обмежень COVID-19, історію відкриття та розвитку мережі спеціалізованих закладів «Піца Хата», структуру компанії, сучасну стратегію розвитку підприємства, стратегію просування та рекламні комунікації, фірмовий стиль, стратегію формування та посування на ринок франшизи, основні фінансові показники діяльності ресторанних підприємств; роботу закладів та організацію сервісу доставки «Піца Хата» під час військового стану.

У фокусі уваги спікера – системи мотивації персоналу, ефективність праці, креативна реклама, програми лояльності, робота з негативом гостей закладів та у соціальних мережах.

З початку збройної агресії рф проти України український бізнес не лише тримає економічний фронт, а й підвищує соціальну відповідальність, тому заклади «Піца Хата» розглядають можливість функціонування як Пунктів незламності у разі тривалого аварійного відключення електроенергії.

Запрошений лектор акцентував увагу учасників наукового заходу на важливість роботи маркетингової служби для реалізації стратегії залучення клієнтів і відновлення замовлень у період військового стану

Колектив кафедри висловлює подяку Станіславу Григоренку за інсайти маркетингу ресторанних послуг і просування закладів у сфері гостинності та сподівається на нові освітні заходи від фахівця-практика в онлайні та офлайні!

Опублікований: 02-12-2022
Читайте також:
Книжкова онлайн-виставка до дня кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв

До дня кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв фахівці Науково-технічної бібліотеки НУХТ підготували онлайн-виставку видань із галузевого машинобудування, інжинірингу харчових і біотехнологічних виробництв, технологічного обладнання харчових і фармацевтичних виробництв за період з 2000-2021 рр., що знаходяться у фондах бібліо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Книжкова онлайн-виставка до дня кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв 18 січня 2022

Нове поповнення книжкової полички здобувачів від професора кафедри технології консервування

Наші викладачі і в умовах воєнного стану активно працюють над оновленням і удосконаленням навчально-методичного забезпечення навчального процесу. Ось і професор кафедри технології консервування Віталій Шутюк плідно й із користю попрацював влітку над навчальною літературою. Результатом став вихід із друку другого, доповненого видання підручника «Лог...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Нове поповнення книжкової полички здобувачів від професора кафедри технології консервування 13 вересня 2022

Ми шукаємо талановиту молодь: відбулася зустріч зі старшокурсниками Сумського фахового коледжу НУХТ

Фахівці Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності продовжують знайомити майбутніх вступників з нашим університетом й освітніми пропозиціями наших навчально-наукових інститутів і факультетів. Наразі триває цикл зустрічей зі старшокурсниками фахових коледжів НУХТ, до яких долучаються представники навчальних підрозділів, приймально...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ми шукаємо талановиту молодь: відбулася зустріч зі старшокурсниками Сумського фахового коледжу НУХТ 14 лютого 2024

Чергові перемоги здобувачів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»!

Нещодавно відбулося нагородження учасників V Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS», спрямованого на виявлення та підтримку талановитої молоді, популяризацію загальнолюдських цінностей, профілактику і запобігання проявам негативної поведінки, просвітництво та профорієнтацію у молодіжному середовищі, який проводиться з метою естетичного виховання...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чергові перемоги здобувачів освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»! 03 липня 2024