На кафедрі готельно-ресторанної справи відбувся черговий науковий семінар. Цього разу гостьовим спікером виступив маркетолог закладів ресторанного господарства та сервісу доставки «Піца Хата» Станіслав Григоренко. Тема наукового івенту – «Стратегії залучення клієнтів та статистика відновлення замовлень у період військового стану».
На семінарі розглянули: роботу закладів і служби доставки піцерій «Піца Хата» під час карантинних обмежень COVID-19, історію відкриття та розвитку мережі спеціалізованих закладів «Піца Хата», структуру компанії, сучасну стратегію розвитку підприємства, стратегію просування та рекламні комунікації, фірмовий стиль, стратегію формування та посування на ринок франшизи, основні фінансові показники діяльності ресторанних підприємств; роботу закладів та організацію сервісу доставки «Піца Хата» під час військового стану.
У фокусі уваги спікера – системи мотивації персоналу, ефективність праці, креативна реклама, програми лояльності, робота з негативом гостей закладів та у соціальних мережах.
З початку збройної агресії рф проти України український бізнес не лише тримає економічний фронт, а й підвищує соціальну відповідальність, тому заклади «Піца Хата» розглядають можливість функціонування як Пунктів незламності у разі тривалого аварійного відключення електроенергії.
Запрошений лектор акцентував увагу учасників наукового заходу на важливість роботи маркетингової служби для реалізації стратегії залучення клієнтів і відновлення замовлень у період військового стану
Колектив кафедри висловлює подяку Станіславу Григоренку за інсайти маркетингу ресторанних послуг і просування закладів у сфері гостинності та сподівається на нові освітні заходи від фахівця-практика в онлайні та офлайні!