Н У Х Т

Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу

10 червня 2024

Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу

Цього разу зустріч студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу була особливою – усі свої здобутки юні маркетологи і маркетологині представили англійською мовою. Зустріч виявилась цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», які почули про класичне просування та «партизанський» маркетинг від Антона Пархомова, діджітал-маркетинг від Ольги Голови та Вікторії Скицько і рекламні кампанії від Олександра Розумея.

Крутий досвід відомих брендів, неймовірний ефект «партизанського» маркетингу, рекламні кампанії, що підкорили ринок – це та ще багато цікавого дізналися учасники засідання маркетологів-інтелекуалів.

Анімована реклама закоханих «DoDo Socks», спільний проєкт етногурту ДахаБраха, гурту ONUKA та бренду «Моршинська», креативна кампанія «Share a Coke» від «Coca-Cola». А ще легенда слогану Nike «Just Do It», що круто змінила історію бренду, та флешмоби «Ice Bucket Challenge» від ALS Association – хіба не чудові приклади вдалих маркетингових рішень для майбутніх підкорювачів ринку?

Здобувачі кафедри маркетингу здійснили неймовірні дослідження та вкотре прокачали свої hard skills з комунікації англійською мовою.

Опублікований: 10-06-2024
Читайте також:
Відповідальна місія здобувача кафедри мехатроніки та пакувальної техніки

Магістрант кафедри мехатроніки та пакувальної техніки Тарас Бутик уперше взяв участь у акредитації освітньої програми у якості члена експертної групи. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти запросило нашого здобувача для проведення акредитації освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти у Черкаськом...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відповідальна місія здобувача кафедри мехатроніки та пакувальної техніки 08 листопада 2023

Викладачі університету – учасники ІХ Міжнародного форуму пивоварів і рестораторів

Доценти кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства – учасники ІХ Міжнародного форуму пивоварів і рестораторів, що працює 9-10 вересня 2020 р. у заміському еко-комплексі «Долина Страусів» (с. Ясногородка, Київська обл.) Форум відбувається з дотриманням усіх санітарних норм і правил. Основні теми – юридичний супровід і захист пивного біз...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачі університету – учасники ІХ Міжнародного форуму пивоварів і рестораторів 10 вересня 2020

Досвідчені бренд-шефи відомих закладів діляться зі студентами Сумського коледжу харчової промисловості НУХТ таємницями майстерності

29 березня до Сумського коледжу харчової промисловості НУХТ завітав бренд-шеф ресторанів «Шалена шкварка», «Козацька броварня», «Viva Olivе» та «The Mix» Платон Cаєнко. Студенти довго очікували на зустріч із ним, тому намагалися «ухопити»  кожне слово. Досвідчений шеф розповів про важливість використання сезонної сировини при приготуванні страв, о...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Досвідчені бренд-шефи відомих закладів діляться зі студентами Сумського коледжу харчової промисловості НУХТ таємницями майстерності 29 березня 2018

Нові профорієнтаційні діджитал-зустрічі викладачів нашого університету

Невпинно продовжують професійно орієнтувати учнівську молодь викладачі випускових кафедр нашого університету. Доцент кафедри готельно-ресторанної справи Олександр Люлька у профорієнтаційному тандемі з доцентом кафедри технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проєктування Дмитром Люлькою завітали до освітнього простору Лучанського ліцею...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Нові профорієнтаційні діджитал-зустрічі викладачів нашого університету 24 квітня 2024