Н У Х Т

Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу

10 червня 2024

Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу

Цього разу зустріч студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу була особливою – усі свої здобутки юні маркетологи і маркетологині представили англійською мовою. Зустріч виявилась цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», які почули про класичне просування та «партизанський» маркетинг від Антона Пархомова, діджітал-маркетинг від Ольги Голови та Вікторії Скицько і рекламні кампанії від Олександра Розумея.

Крутий досвід відомих брендів, неймовірний ефект «партизанського» маркетингу, рекламні кампанії, що підкорили ринок – це та ще багато цікавого дізналися учасники засідання маркетологів-інтелекуалів.

Анімована реклама закоханих «DoDo Socks», спільний проєкт етногурту ДахаБраха, гурту ONUKA та бренду «Моршинська», креативна кампанія «Share a Coke» від «Coca-Cola». А ще легенда слогану Nike «Just Do It», що круто змінила історію бренду, та флешмоби «Ice Bucket Challenge» від ALS Association – хіба не чудові приклади вдалих маркетингових рішень для майбутніх підкорювачів ринку?

Здобувачі кафедри маркетингу здійснили неймовірні дослідження та вкотре прокачали свої hard skills з комунікації англійською мовою.

Опублікований: 10-06-2024
Читайте також:
Проблеми реалізації систем менеджменту безпечності харчових продуктів та їхньої сертифікації обговорили наші викладачки

23-24 вересня 2021 р. доцентки кафедри експертизи харчових продуктів Вікторія Кійко та Марія Янчик взяли участь у роботі круглого столу «Проблеми реалізації систем менеджменту безпечності харчових продуктів та їхньої сертифікації» в рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Технології харчових продуктів і комбікормів», яка працювала в Одес...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Проблеми реалізації систем менеджменту безпечності харчових продуктів та їхньої сертифікації обговорили наші викладачки 27 вересня 2021

Наукові розробки кафедри машин і апаратів харчових і фармацевтичних виробництв зацікавили хлібопекарську промисловість

Протягом багатьох десятиліть наш університет відомий потужною науковою школою з процесів і обладнання хлібопекарських виробництв. Вона була започаткована професором Абрамом Міхєлєвим, а нині працює і динамічно розвивається на кафедрі машин і апаратів харчових і фармацевтичних виробництвпід керівництвом професора Володимира Теличкуна. Останніми нау...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наукові розробки кафедри машин і апаратів харчових і фармацевтичних виробництв зацікавили хлібопекарську промисловість 23 червня 2018

Ланцюг створення вартості на платформах креативних індустрій відслідковували здобувачі-міжнародники з лекторкою з Вільнюського університету

У рамках дисципліни «Інвестування» нашим здобувачам-міжнародникам цікаву лекцію у онлайн-форматі прочитала докторантка Вільнюського університету Угне Павловайте (наукова керівниця – докторка, професорка Віргінія Юренієне). Тема «Value innovation in the platform of creative industries» пов’язана з інноваціями, ланцюгом створення вартості на платфор...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ланцюг створення вартості на платформах креативних індустрій відслідковували здобувачі-міжнародники з лекторкою з Вільнюського університету 08 грудня 2021

Насичений день кафедри туристичного та готельного бізнесу

25 березня 2021 р. кафедра туристичного та готельного бізнесу провела черговий День гостинності. Цього разу гостями стали одинадцятикласники ЗОШ І-ІIІ ступенів № 10 м. Кропивницький. Від імені здобувачів і студради учнів привітав амбасадор факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, студент 3 курсу спеціальності 242 «Туризм» Олег Шка...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Насичений день кафедри туристичного та готельного бізнесу 26 березня 2021