Н У Х Т

Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу

10 червня 2024

Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу

Цього разу зустріч студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу була особливою – усі свої здобутки юні маркетологи і маркетологині представили англійською мовою. Зустріч виявилась цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», які почули про класичне просування та «партизанський» маркетинг від Антона Пархомова, діджітал-маркетинг від Ольги Голови та Вікторії Скицько і рекламні кампанії від Олександра Розумея.

Крутий досвід відомих брендів, неймовірний ефект «партизанського» маркетингу, рекламні кампанії, що підкорили ринок – це та ще багато цікавого дізналися учасники засідання маркетологів-інтелекуалів.

Анімована реклама закоханих «DoDo Socks», спільний проєкт етногурту ДахаБраха, гурту ONUKA та бренду «Моршинська», креативна кампанія «Share a Coke» від «Coca-Cola». А ще легенда слогану Nike «Just Do It», що круто змінила історію бренду, та флешмоби «Ice Bucket Challenge» від ALS Association – хіба не чудові приклади вдалих маркетингових рішень для майбутніх підкорювачів ринку?

Здобувачі кафедри маркетингу здійснили неймовірні дослідження та вкотре прокачали свої hard skills з комунікації англійською мовою.

Опублікований: 10-06-2024
Читайте також:
Продуктивно почали новий навчальний семестр магістранти кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції

У межах виконання кваліфікаційної роботи на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції продовжуються дослідження магістрантки Марії Омельченко, яка навчається за спеціальністю «Харчові технології», освітньо-професійною програмою «Технології в ресторанному господарстві» (науковий керівник – професор Олег Кузьмін). На запрошення завідува...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Продуктивно почали новий навчальний семестр магістранти кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції 05 січня 2024

Інструменти ощадливого виробництва у системі Lean-виробництва харчової продукції на гостьовій лекції знаного практика

31 січня 2022 року на кафедрі експертизи харчових продуктів відбулася гостьова лекція від знаного практика зі впровадження Lean-методології на провідних вітчизняних підприємствах, викладача тренінгів, Lean-менеджера Lean Institute Ukraine Андрія Дмитрієва. До участі у зустрічі були запрошені здобувачі міждисциплінарної освітньо-наукової програми «...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інструменти ощадливого виробництва у системі Lean-виробництва харчової продукції на гостьовій лекції знаного практика 01 лютого 2022

Сила маркетплейсів на гостьовій лекції для здобувачів-маркетологів

16 жовтня кафедра маркетингу організувала гостьову лекцію «Сила маркетплейсів». Спікер – співзасновник маркетингової агенції «Ціль» Дмитро Машталір дав можливість здобувачам глибше поринути в тему маркетплейсів і цього ринку загалом. Окрім теорії, було багато практичних кейсів, як от, що всі великі гравці (Prom, Rozetka, OLX) можна порівняти з офл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Сила маркетплейсів на гостьовій лекції для здобувачів-маркетологів 17 жовтня 2023

Посібник із оглядом програм ЄС для України

Фонд Східна Європа (ФСЄ) розробив посібник «Огляд програм Європейського Союзу, доступних для заявників з України», щоб ознайомити українських проєктних менеджерів із широким спектром програм ЄС і допомогти з підготовкою конкурентоспроможних проєктних заявок до них. Авторами видання є кандидат психологічних наук, експерт у сфері місцевого та регіон...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Посібник із оглядом програм ЄС для України 13 березня 2024