Цього разу зустріч студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу була особливою – усі свої здобутки юні маркетологи і маркетологині представили англійською мовою. Зустріч виявилась цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», які почули про класичне просування та «партизанський» маркетинг від Антона Пархомова, діджітал-маркетинг від Ольги Голови та Вікторії Скицько і рекламні кампанії від Олександра Розумея.
Крутий досвід відомих брендів, неймовірний ефект «партизанського» маркетингу, рекламні кампанії, що підкорили ринок – це та ще багато цікавого дізналися учасники засідання маркетологів-інтелекуалів.
Анімована реклама закоханих «DoDo Socks», спільний проєкт етногурту ДахаБраха, гурту ONUKA та бренду «Моршинська», креативна кампанія «Share a Coke» від «Coca-Cola». А ще легенда слогану Nike «Just Do It», що круто змінила історію бренду, та флешмоби «Ice Bucket Challenge» від ALS Association – хіба не чудові приклади вдалих маркетингових рішень для майбутніх підкорювачів ринку?
Здобувачі кафедри маркетингу здійснили неймовірні дослідження та вкотре прокачали свої hard skills з комунікації англійською мовою.