Н У Х Т

Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу

10 червня 2024

Marketing promotion policy. Мodern life hacks: найцікавіше від здобувачів кафедри маркетингу

Цього разу зустріч студентського наукового гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу була особливою – усі свої здобутки юні маркетологи і маркетологині представили англійською мовою. Зустріч виявилась цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр», які почули про класичне просування та «партизанський» маркетинг від Антона Пархомова, діджітал-маркетинг від Ольги Голови та Вікторії Скицько і рекламні кампанії від Олександра Розумея.

Крутий досвід відомих брендів, неймовірний ефект «партизанського» маркетингу, рекламні кампанії, що підкорили ринок – це та ще багато цікавого дізналися учасники засідання маркетологів-інтелекуалів.

Анімована реклама закоханих «DoDo Socks», спільний проєкт етногурту ДахаБраха, гурту ONUKA та бренду «Моршинська», креативна кампанія «Share a Coke» від «Coca-Cola». А ще легенда слогану Nike «Just Do It», що круто змінила історію бренду, та флешмоби «Ice Bucket Challenge» від ALS Association – хіба не чудові приклади вдалих маркетингових рішень для майбутніх підкорювачів ринку?

Здобувачі кафедри маркетингу здійснили неймовірні дослідження та вкотре прокачали свої hard skills з комунікації англійською мовою.

Опублікований: 10-06-2024
Читайте також:
Продуктивна лабораторна робота

Кожну середу студенти-біотехнологи, які навчаються на третьому курсі, мають можливість підтвердити теоретичні знання з дисципліни «Загальна мікробіологія» на лабораторних роботах. І минула середа не стала виключенням. Так, студенти аналізували здатність мікроорганізмів гідролізувати желатин і казеїн (молочний білок), катаболізувати амінокислоти з ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Продуктивна лабораторна робота 18 листопада 2019

Оголошений відбір експертів до Наукової та Експертної рад МОН

Міністерство освіти і науки України щорічно проводить конкурси наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, фінансування яких здійснюватиметься за кошти держбюджету. Експертне забезпечення проведення таких конкурсів, виконавцями яких стануть заклади вищої освіти та наукові установи МОН, покладено на Наукову раду та Експертн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Оголошений відбір експертів до Наукової та Експертної рад МОН 12 липня 2018

Успішна атестація здобувачів вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа»

15 червня 2022 р. на кафедрі готельно-ресторанної справи у формі атестаційного екзамену відбулася атестація здобувачів вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа», бакалаврського рівня денної форми навчання. Набуті протягом чотирьох років навчання компетентності оцінювала ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Успішна атестація здобувачів вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» 17 червня 2022

Зустріч доцентки кафедри технології оздоровчих продуктів зі старшокласниками Шамраївського навчально-виховного комплексу

1 травня 2024 року доцентка кафедри технології оздоровчих продуктів Надія Івчук відвідала Шамраївський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок», де поспілкувалася з учнями 9-11-х класів. Учні отримали інформацію про структурні підрозділи університету, спеціальності та освітні програми, за якими здійснюєтьс...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зустріч доцентки кафедри технології оздоровчих продуктів зі старшокласниками Шамраївського навчально-виховного комплексу 03 травня 2024