Н У Х Т

Магістри-рекламісти популяризують НУХТ

26 лютого 2024

Магістри-рекламісти популяризують НУХТ

Магістри спеціальності «Журналістика» освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» успішно захистили кваліфікаційні роботи. Цьогоріч вони зосередили свою увагу на розробленні рекламної стратегії популяризації здорового харчування та комунікаційної стратегії щодо безпечності складу харчових продуктів, відтворивши таким чином унікальність освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» в НУХТ.

Особливо комісією була відзначена кваліфікаційна робота Альвіни Грущенко на тему «Комунікаційна стратегія для науково-практичного напрямку НУХТ «Здорове харчування від дитинства до довголіття», яка стала результатом розроблення та реалізації комунікаційного проєкту для започаткованої нашим університетом у 2021 р. Міжнародної конференції наукового-практичного напрямку «Здорове харчування від дитинства до довголіття».

У 2023 р. організатори вирішили змінити формат конференції та розширити коло потенційних учасників, залучивши здобувачів-рекламістів першого та другого рівнів вищої освіти до розроблення її комунікаційної стратегії та елементів фірмового стилю. Робота над проєктом була розподілена на етапи, серед яких ключовими були визначені: аналіз і вивчення потенційної цільової аудиторії; розроблення основного меседжу та ключових повідомлень; вибір основних комунікаційних каналів для зв’язку з аудиторією; створення рекламних і PR-матеріалів; планування та реалізація комунікаційної стратегії; оцінювання ефективності отриманих результатів. Отже, у кваліфікаційній роботі на здобуття освітнього ступеня «магістр» Альвіна Грущенко представила поетапну розробку комунікаційної стратегії, розробила й описала рекламні та PR-матеріали задля подальшого просування науково-практичного напрямку НУХТ.

Викладачі кафедри маркетингу пишаються, що випускники спеціальності «Журналістика» освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» можуть на практиці продемонструвати свої, здобуті в університеті, професійні компенентності як для просування інформаційного продукту, так і для популяризації нашого вишу. Кафедра маркетингу цінує талановиту молодь, тому рекомендувала Альвіну Грущенко до вступу до аспірантури, а в подальшому буде рада вітати її серед працівників університету.

Опублікований: 26-02-2024
Читайте також:
Тематичні заходи до 80-х роковин трагедії в Бабиному Яру відбулися у Сумському фаховому коледжі НУХТ

29 вересня освітній процес у Сумському фаховому коледжі нашого університету розпочався з національного уроку пам’яті «80 років пам’яті: забуттю не підлягає», приуроченого 80-м роковинам трагедії в Бабиному Яру. Студенти і викладачі коледжу пригадали сумні сторінки історії Голокосту, коли на території нашої країни в роки Другої світової війни були ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тематичні заходи до 80-х роковин трагедії в Бабиному Яру відбулися у Сумському фаховому коледжі НУХТ 30 вересня 2021

Фахівці університету запрошені до журі рейтингу народних уподобань «Фаворит Успіху»

У Києві відбулася XV щорічна церемонія нагородження найкращих брендів країни «Фаворит Успіху». Переможці конкурсу були визначені за підсумками національного дослідження громадських уподобань і були визнані найкращим вибором у своїх категоріях серед асортименту подібних пропозицій. Визначалися переможці дуже просто і прозоро – анкетуванням галузевих...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фахівці університету запрошені до журі рейтингу народних уподобань «Фаворит Успіху» 05 липня 2018

Альма матер зустрічає своїх випускників

27 травня за давньою традицією в університеті відбулася зустріч випускників, які попри всі складнощі воєнного стану не могли пропустити нагоду відвідати Альма матер і зустрітися з друзями з років навчання. Такі зустрічі відбуваються на ювілей кожного випуску щоп’ять років на загальному місці збору – площі перед головним корпусом. Вони навчалися у р...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Альма матер зустрічає своїх випускників 29 травня 2023

Надихаємо й надихаємося на нові здобутки і Перемогу

Наш університет є членом багатьох галузевих і професійних асоціацій, як вітчизняних, так і зарубіжних. Серед них і громадська організація «Клуб пакувальників України», що серед іншої своєї активної діяльності випускає фаховий журнал «Упаковка», третій номер якого побачив світ днями. Тематика номера – логістика, нові матеріали, етикетка, обладнання...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Надихаємо й надихаємося на нові здобутки і Перемогу 15 червня 2022