Н У Х Т

Лайфхаками етики ділового спілкування поділилася з нашими бакалаврами і магістрами тренерка «TRIGLAV INTERNATIONAL»

09 квітня 2020

Лайфхаками етики ділового спілкування поділилася з нашими бакалаврами і магістрами тренерка «TRIGLAV INTERNATIONAL»

Етика ділового спілкування у наш час є одним із основних інструментів повсякденного життя, важливо приділяти їй багато уваги під час навчання, на роботі та в побуті.

Бакалаври та магістри спеціальностей 101 «Екологія», 183 «Технології захисту навколишнього середовища» та 162 «Біотехнології та біоінженерія» взяли участь у черговому онлайн майстер-класі, який для студентів факультету біотехнології та екологічного контролю організовують тренери ТОВ «TRIGLAV INTERNATIONAL» (стратегічний партнер Корпорації «Артеріум»). Вебінар «Етика ділового спілкування» провела менеджер з навчання та розвитку персоналу та експерт із ділових комунікацій і переговорів Юлія Старікова.

Майстер-клас був присвячений не тільки етиці спілкування, а й загальним аспектам спілкування. Учасники розглянули поняття етики і комунікації, їх взаємозв’язок і залежність, обмеження і бар’єри у комунікації, які спричиняють непорозуміння між людьми, а також отримали рекомендації щодо їх усунення та налагодження етичного спілкування.

Він об'єднав усі попередні вебінари з питань комунікації з людьми, конфліктами між ними, подання та сприймання інформації загалом. Під час онлайн-спілкування було цікаво зануритися в процес комунікації та її складові частини, що дозволило по-іншому подивитися на власний досвід спілкування з колективом. Ще однією цікавинкою вебінару були визначення та обговорення понять етики та етикету. Тренерка розповіла про особливості процесу складання психологічного портрету особистості і можливості таким чином дізнатися наміри людини. Під час вебінару була порушена тема позиціонування своєї думки під час перемовин із людьми та пояснено, яким чином варто виходити з критичних ситуацій при спілкуванні.

Із Юлією Старіковою на життєвих прикладах студентів було розібрано, які саме проблеми комунікації найчастіше виникають в житті, які емоції впливають на наші комунікації.

Також поговорили на одну з головних і важливих тем – «Що таке фундаментальна помилка атрибуції?».

Майстер-клас був закріплений цілим рядом лайфхаків щодо комунікацій, етики ділового спілкування та просто життєвих ситуацій. Студенти вдячні Юлії Старіковій за корисний і змістовний онлайн майстер-клас! До зустрічі на наступних вебінарах!

Опублікований: 09-04-2020
Читайте також:
Бібліотека у онлайн-режимі

Науково-технічна бібліотека університету з 8 по 24 січня 2021 р. не приймає відвідувачів і перейшла в режим дистанційної роботи у зв’язку зі введенням локдауну на території України. Фахівці бібліотеки продовжують надавати послуги онлайн. Зв’язатися з ними можна за допомогою сервісу «JivoSite» через вебсайт або за електронною адресою library@nuft.ed...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Бібліотека у онлайн-режимі 15 січня 2021

Відкриваємо нові горизонти для вступників

Сьогодні наш університет вкотре гостинно відчинив свої двері майбутнім вступникам і їхнім батькам. День вступника НУХТ завжди насичений корисною і актуальною інформацією, цікавим спілкуванням і приємними сюрпризами. Тож наші гості дізнавалися про унікальність нашого закладу освіти й переваги навчання в ньому, знайомилися зі сучасними освітніми мож...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відкриваємо нові горизонти для вступників 18 травня 2024

НУХТ на CHILL PRO KYIV 2024

Кафедра теплоенергетики та холодильної техніки активно бере участь у найбільшій події галузі штучного холоду – виставці промислового та комерційного холоду CHILL PRO KYIV 2024. Фахівці кафедри запрошують всіх відвідати наш стенд . Науковці НУХТ відкриті до обговорення можливостей майбутньої співпраці та обміну ідеями. Приєднуйтеся до нас на CHILL ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ на CHILL PRO KYIV 2024 15 лютого 2024

Маркетологи вчаться дистанційному управлінню

Студенти кафедри маркетингу відвідали майстер-клас «Як працювати з віддаленими командами», що відбувся в залі Loft KWINHALL за сприяння IT-консалтингової компанії «QUBIT LABS». Метою заходу було донести до слухачів, як оптимально самоорганізовуватися та ефективно керувати працівниками за умови дистанційних видів роботи. Спікери запевняли, що не важ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Маркетологи вчаться дистанційному управлінню 28 січня 2019