Н У Х Т

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів

25 вересня 2020

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів

Студентський гурток кафедри маркетингу активно продовжує роботу, залучаючи здобувачів до обговорення мейнстрімів реклами та маркетингу. Цього разу маркетологи-другокурсники зібрались у режимі онлайн, щоб дізнатися про мистецтво створення рекламного контенту та обмінятися власними ідеями.

Анастасія Венгаренко продовжила тему копірайтингу, розпочату Вікторією Грунською на попередньому семінарі. Вона розповіла одногрупникам і викладачам про психологічні аспекти сприйняття рекламного тексту, мистецтво створення контенту та про те, чому відеоряд є важливим у рекламі. Особливо цікавим було порівняння реакції цільової аудиторії на друкований текст і рекламний ролик.

Не менш цікавим став виступ Данила Євдокимова. Майбутній маркетолог познайомив аудиторію з ідеями відомого копірайтера, справжнього мага сучасної реклами  Девіда Огілві. Студент розповів, що таке кліше і як його застосовують у рекламі, які слова найкраще спонукають до дії, та як змінюються підходи до створення рекламних заголовків. Наприкінці доповіді студенти переглянули креативні приклади заголовків британської реклами.

Завершила семінар Анна Мельник, яка відкрила своїм друзям секрети створення вдалого імені бренду. З її презентації здобувачі дізнались, якими є ключові характеристики успішної назви товару та які методи й технології застосовують у неймінгу. А ще кожний слайд доповнювали актуальні приклади.

Відеоконференція надихнула на нові ідеї та залишила приємні спогади. Спілкування відбувалось настільки жваво і невимушено, що запам’яталося студентам як жива зустріч.

Опублікований: 25-09-2020
Читайте також:
Здобувачі ОПП «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції» на онлайн-екскурсії

Здобувачі освіти групи ХЕ-2-12 разом зі своєю наставницею, професоркою кафедри експертизи харчових продуктів Оксаною Шульгою ознайомилися з технологією виробництва сиру «Пармезан» і блакитного сиру «Стілтон». Обрані технології є нетрадиційними для української харчової промисловості. Проте, необхідно готувати здобувачів на перспективу, адже не за г...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачі ОПП «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції» на онлайн-екскурсії 14 березня 2023

Наші науковці мають доступ до провідних світових баз даних

Науково-технічна бібліотека університету – потужний ресурс із забезпечення нашого колективу необхідними навчальними, науковими, інформаційними та довідковими матеріалами. Її фахівці невпинно працюють над розширенням можливостей доступу до провідних ресурсів світу. Наразі викладачі, науковці, здобувачі освіти та співробітники університету мають дос...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші науковці мають доступ до провідних світових баз даних 06 серпня 2024

Бакалаври-технологи харчування дізнаються про управління прибутковістю ресторанного бізнесу

8 квітня 2024 року здобувачі-бакалаври освітньо-професійної програми «Технології харчування» разом із викладачами кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції та гарантом програми Олегом Кузьміним взяли учать у вебінарі «Як управляти прибутковістю ресторану за допомогою фінансової звітності». Під час прямого ефіру вони почули практичні п...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Бакалаври-технологи харчування дізнаються про управління прибутковістю ресторанного бізнесу 09 квітня 2024

Досвід у галузі медичного туризму вивчали здобувачі-третьокурсники

Протягом 4-7 лютого 2021 р. у рамках вивчення дисципліни «Організація виставкової діяльності» здобувачі 3 курсу спеціальності 242 «Туризм» разом із доценткою Тетяною Мірзодаєвою брали участь в онлайн-виставці «Turkish Medical Travel Online Expo 2021», яка проводилася для лікарів, туристичних агенцій, страхових компаній і пацієнтів з України, Азерба...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Досвід у галузі медичного туризму вивчали здобувачі-третьокурсники 08 лютого 2021