Н У Х Т

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів

25 вересня 2020

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів

Студентський гурток кафедри маркетингу активно продовжує роботу, залучаючи здобувачів до обговорення мейнстрімів реклами та маркетингу. Цього разу маркетологи-другокурсники зібрались у режимі онлайн, щоб дізнатися про мистецтво створення рекламного контенту та обмінятися власними ідеями.

Анастасія Венгаренко продовжила тему копірайтингу, розпочату Вікторією Грунською на попередньому семінарі. Вона розповіла одногрупникам і викладачам про психологічні аспекти сприйняття рекламного тексту, мистецтво створення контенту та про те, чому відеоряд є важливим у рекламі. Особливо цікавим було порівняння реакції цільової аудиторії на друкований текст і рекламний ролик.

Не менш цікавим став виступ Данила Євдокимова. Майбутній маркетолог познайомив аудиторію з ідеями відомого копірайтера, справжнього мага сучасної реклами  Девіда Огілві. Студент розповів, що таке кліше і як його застосовують у рекламі, які слова найкраще спонукають до дії, та як змінюються підходи до створення рекламних заголовків. Наприкінці доповіді студенти переглянули креативні приклади заголовків британської реклами.

Завершила семінар Анна Мельник, яка відкрила своїм друзям секрети створення вдалого імені бренду. З її презентації здобувачі дізнались, якими є ключові характеристики успішної назви товару та які методи й технології застосовують у неймінгу. А ще кожний слайд доповнювали актуальні приклади.

Відеоконференція надихнула на нові ідеї та залишила приємні спогади. Спілкування відбувалось настільки жваво і невимушено, що запам’яталося студентам як жива зустріч.

Опублікований: 25-09-2020
Читайте також:
Наші спеціальності – у ТОПі за кількістю поданих вступниками заяв

Інформаційною системою «Вступ.ОСВІТА.UA» складений рейтинг спеціальностей за кількістю поданих вступниками заяв на навчання для здобуття ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти за всіма формами навчання. Серед найбільш популярних серед вступників майже всі спеціальності нашого університету. Зокрема, до ТОП-20 увійшли «Комп’ют...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші спеціальності – у ТОПі за кількістю поданих вступниками заяв 07 серпня 2023

Інновації в упаковці: знайомимося з трендами

Сучасні технології, сталий розвиток, функціональний дизайн та нові реалії споживчого ринку – саме ці теми стали центральними на конференції «Інновації в упаковці 2025», яка відбулася 5 червня і зібрала провідних експертів галузі, науковців і представників бізнесу задля обміну досвідом та пошуку ефективних рішень для майбутнього паковання. До участ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інновації в упаковці: знайомимося з трендами 06 червня 2025

Усе про альтеративні джерела білків

Науково-технічна бібліотека університету і у період карантинних обмежень не припиняє знайомити користувачів із новинками книжкового ринку, актуальною інформацією, що може стати у пригоді здобувачам освіти, викладачам і науковцям. Щоб полегшити читачам пошук необхідної інформації, фахівці бібліотеки створюють тематичні науково-допоміжні бібліографі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Усе про альтеративні джерела білків 28 січня 2021

Партнери кафедри екологічної безпеки та охорони праці розповіли про впровадження міжнародних стандартів із безпеки та гігієни праці на підприємствах

У зв’язку з курсом України на євроінтеграцію, першочерговим завданням є не тільки формальне приведення законодавства країни у відповідність до вимог Європейського Союзу, але і реальне втілення в життя тих основних норм і цінностей, які лежать в основі державної політики ЄС. Із метою ознайомлення наших студентів із процесом інтеграції міжнародних с...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Партнери кафедри екологічної безпеки та охорони праці розповіли про впровадження міжнародних стандартів із безпеки та гігієни праці на підприємствах 30 квітня 2020