Н У Х Т

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів

25 вересня 2020

Креатив рекламного контенту від студентів-маркетологів

Студентський гурток кафедри маркетингу активно продовжує роботу, залучаючи здобувачів до обговорення мейнстрімів реклами та маркетингу. Цього разу маркетологи-другокурсники зібрались у режимі онлайн, щоб дізнатися про мистецтво створення рекламного контенту та обмінятися власними ідеями.

Анастасія Венгаренко продовжила тему копірайтингу, розпочату Вікторією Грунською на попередньому семінарі. Вона розповіла одногрупникам і викладачам про психологічні аспекти сприйняття рекламного тексту, мистецтво створення контенту та про те, чому відеоряд є важливим у рекламі. Особливо цікавим було порівняння реакції цільової аудиторії на друкований текст і рекламний ролик.

Не менш цікавим став виступ Данила Євдокимова. Майбутній маркетолог познайомив аудиторію з ідеями відомого копірайтера, справжнього мага сучасної реклами  Девіда Огілві. Студент розповів, що таке кліше і як його застосовують у рекламі, які слова найкраще спонукають до дії, та як змінюються підходи до створення рекламних заголовків. Наприкінці доповіді студенти переглянули креативні приклади заголовків британської реклами.

Завершила семінар Анна Мельник, яка відкрила своїм друзям секрети створення вдалого імені бренду. З її презентації здобувачі дізнались, якими є ключові характеристики успішної назви товару та які методи й технології застосовують у неймінгу. А ще кожний слайд доповнювали актуальні приклади.

Відеоконференція надихнула на нові ідеї та залишила приємні спогади. Спілкування відбувалось настільки жваво і невимушено, що запам’яталося студентам як жива зустріч.

Опублікований: 25-09-2020
Читайте також:
Свято для маркетологів «LOVE IS… MARKETING»

На честь Дня маркетолога студенти 4-го курсу спеціальності «Маркетинг» у рамках вивчення практичної частини маркетингових дисциплін разом із викладачами влаштували свято найкреативнішої та найяскравішої індустрії. Було створено п’ять команд, які змагалися між собою у три етапи: «Future» (група МА-1-3), «Slay» (група  МА-1-3), «Шиншили маніпулятори...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Свято для маркетологів «LOVE IS… MARKETING» 27 жовтня 2023

Кіноклуб німецькою мовою

Під час чергового засідання кіноклубу студенти першого курсу Навчально-наукового інституту харчових технологій та другого курсу факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка разом зі старшою викладачкою кафедри іноземних мов професійного спрямування Ганною Бойко познайомились з традиціями святкування Карнавалу в ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кіноклуб німецькою мовою 26 травня 2022

Завершила роботу Міжнародна Зимова Школа Жана Моне «Менеджмент академічних проєктів та ефективна комунікація»

Нещодавно в університеті завершила роботу Міжнародна Зимова Школа Жана Моне «Менеджмент академічних проєктів та ефективна комунікація», яка працювала у рамках проєктів програми Еразмус+ «Політика та кращі практики Європейського Союзу з управління академічними проєктами» (101085243 – ProEU – ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH) та «Екоменеджмент та екоком...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Завершила роботу Міжнародна Зимова Школа Жана Моне «Менеджмент академічних проєктів та ефективна комунікація» 11 грудня 2023

Суспільне служіння університету – стратегічний вектор: НУХТ вивчає європейські підходи до взаємодії з громадою

Команда університету завершила вивчення змісту Сесій 6-9 Модуля 1 Програми професійного розвитку академічних менеджерів, присвяченого ролі університету у контексті суспільних трансформацій. Сесія 6 «Суспільне служіння університету» зосереджувалася на третій місії університету – служінні суспільству. Учасники досліджували концепцію «університету, щ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Суспільне служіння університету – стратегічний вектор: НУХТ вивчає європейські підходи до взаємодії з громадою 18 квітня 2025