Карантинні обмеження не завадили організації практичної підготовки здобувачів вищої освіти кафедри готельно-ресторанної справи. З урахуванням усіх протиепідемічних рекомендацій і карантинних обмежень задля запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, з використанням дистанційних технологій 1 лютого 2021 р. здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» денної форми навчання 2 курсу приступили до проходження виробничої практики, яка успішно завершилася 28 лютого 2021 р. Метою виробничої практики було поглиблення теоретичних знань із організації та технології обслуговування в засобах розміщення, отриманих під час навчання.
Незважаючи на нові проблеми, з якими зіштовхнулися готельні підприємства: зменшення завантаженості, падіння доходів, забезпечення безпеки співробітників і гостей та безліч інших, 117 студентів були направлені для практичної підготовки до провідних готелів м. Києва: «Hilton Kyiv», «Рейкарц Хотел», «President Hotel», «Ramada Encore Kiev», «Опера», «Холідей Інн», «Fairmont Grand Hotel» та ін.
Програма виробничої практики передбачала ознайомлення студентів із особливостями функціонування закладів готельного та ресторанного господарства, нормативно-правовими актами, які регулюють діяльність підприємств готельного, ресторанного господарства та використання на практиці основ діючого законодавства; формування здатності моделювати технологічний ланцюг та уміння організовувати процеси виробництва, надання та споживання основних і додаткових послуг готельного і ресторанного господарства, здатність вивчати та аналізувати потреби споживачів, організовувати сервісно-виробничий процес із урахуванням їх вимог і забезпечувати його ефективність.
Здобувачі вищої освіти вдячні відповідальній від кафедри готельно-ресторанної справи, доцентці Олені Шидловській за організацію практичної підготовки у цей непростий час для вітчизняної та світової індустрії гостинності. Адже виробнича практика є обов’язковою компонентою їх підготовки.