Вересень – місяць найбільшого натхнення для молодих талантів. Не оминуло це і наших студентів-маркетологів. Після довгих очікувань, здобувачі спеціальності 075 «Маркетинг» зустрілись у рідному університеті, щоб обговорити мейнстріми копірайтингу й візуалізації у рекламі. Цьому і була присвячена тема першого засідання гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал».
Вступне слово про роль копірайтингу у діяльності маркетолога належало викладачці Світлані Ткачук. Далі своїми дослідженнями поділилися здобувачки освіти Аліна Костриця і Дарина Юхимович із доповіддю «Рекламний та PR-копірайтинг і візуальні прийоми». Дівчата-маркетологи представили результати своєї спільної праці, практичні приклади вдалої реклами із креативом у написанні текстів: грою слів, творенням неологізмів, легким фліртом і розважальним прийомом.
Обговорення підхопили Аліна Лукомець і Вікторія Грицай: молоді маркетологині не лише доповнили презентацію своїх друзів прикладами вдалого копірайтингу, але й пішли від зворотного, продемонструвавши приклади невдалого копірайтингу й візуалізації, деякі з яких викликали посмішку, а інші навіть шокували.
Друга частина засідання гуртка відбулася в онлайн-форматі. Майбутні маркетологи зібрались у вільний від пар час, щоб послухати актуальну на сьогодні тему «Копірайтинг та візуалізація у соціальній рекламі». Доповідачами були наші здобувачки Ксенія Цуканова та Софія Дунаєвська. В огляді некомерційних реклами і копірайтингу дівчата зачепили такі важливі теми, як толерантність до людей із особливими потребами, майбутнє дітей, які залишились без батьків, людей, що лишились без заробітку. А наприкінці доповіді здобувачі продемонстрували приклади соціальної реклами, присвяченої нашим Захисникам і Захисницям.
Студенти та викладачі кафедри маркетингу планують і надалі продовжувати діяльність гуртка «Інтелектуал», щоб обмінюватися практичним досвідом і свіжими ідеями. Щиро дякуємо Збройним Силам України за можливість навчатися і навчати!