У Смілянському коледжі харчових технологій НУХТ в межах декади фахових дисциплін економічного циклу відбувся Конкурс на кращу рекламу серед студентів другого та третього курсів спеціальності «Маркетингова діяльність». Організували захід викладачі комісії фахових дисциплін економічного циклу Лариса Орленко та Марина Соколан.
До складу журі увійшли: заступник директора коледжу з навчально-виховної роботи Олена Кикоть, заступник директора коледжу з навчально-методичної роботи Людмила Ляшенко, голова комісії фахових дисциплін економічного циклу Тетяна Чубін, соціальний педагог Євгенія Лисянович, голова студпрофкому Ольга Подобна.
Виступи команд оцінювалися за представленням товарної марки, назви товару, плакату, відеоролика, презентації команди. Крім того, враховувалося незалежне голосування студентів коледжу, яке відбулося після дегустації запропонованого товару.
Студенти підійшли до участі в конкурсі творчо та креативно – саме так, як вимагають реалії життя від професії «Маркетолог».
За результатами оцінок журі та незалежного голосування студентів команди отримали однакову кількість балів.
Представники торгових марок «Айсберг» і «Фішдом» довели, що успіх товару залежить від його презентації та вдалого маркетингу, і реклама є важливою складовою у свідомості споживача.
Учасники конкурсу зуміли приємно здивувати присутніх гостей своїм підходом до проведення рекламної кампанії.