Н У Х Т

Інформація від дирекції Студмістечка НУХТ: графік поселення і перелік документів для поселення і для реєстрації та постановки на військовий облік

21 серпня 2020

Інформація від дирекції Студмістечка НУХТ: графік поселення і перелік документів для поселення і для реєстрації та постановки на військовий облік

Дирекція і колектив Студентського містечка нашого університету щиро вітають усіх здобувачів із початком нового навчального року, а першокурсників зі вступом до НУХТ і надають графік поселення і перелік документів, необхідних для поселення у гуртожитки університету, а для першокурсників ще й перелік документів для реєстрації і постановки на військовий облік.

Графік поселення студентів до гуртожитків Студмістечка НУХТ
у 2020-2021 навчальному році:

26 серпня – 4-й курс і магістри 2-го року навчання
27 серпня – 3-й курс
28 серпня – 2-й курс
29 серпня – 4, 3, 2 курси та магістри 2-го року навчання
Орієнтовне поселення студентів 1-го курсу і магістрів 1-го року навчання, у зв’язку з епідеміологічною ситуацією  – з 10 вересня 2020 р.

Перелік необхідних документів,
які надаються у дирекцію Студентського містечка НУХТ
для поселення у гуртожиток на 2020-2021 навчальний рік:

1. Паспорт, або ІД-картка та довідка про реєстрацію місця проживання.
2. Обхідний лист про здачу кімнати завідувачу гуртожитку за минулий навчальний рік (за винятком студентів 1-го курсу).
3. Квитанція про сплату за проживання в гуртожитку на суму 5200 грн.
Здійснити оплату можна у філії Ощадбанку № 102 за адресою: пр. Науки, 24/2 або філії Приватбанку за адресою: пр. Науки, 9, або через термінали зазначених банків.
4. Заповнена Угода на проживання (у 2-х примірниках) зі вклеєними фотокартками розміром 3х4 см і відміткою медпункту НУХТ про проходження медичного огляду (за винятком студентів 1-го курсу).
5. Заповнений Ордер на поселення в гуртожиток.  
Зразки заповнення Угоди та Ордеру знаходяться у  гуртожитках та дирекції Студмістечка.
6. Дві фотокартки розміром 3х4 см для оформлення перепустки в дирекції та картки обліку особистих речей у завідувача гуртожитку.
7. При поселенні у гуртожиток студент обов’язково повинен мати засоби індивідуального захисту (захисну маску та антисептик для рук)          

Для 1-го курсу
Перелік необхідних документів,
які надаються у відділ реєстраційного обліку НУХТ
для реєстрації та постановки на військовий облік:

1. Паспорт, ксерокопія 1-ї, 2-ї, 11-ї  сторінки (відмітка про зняття з реєстрації), або id-картка (її копія), довідка про зняття з реєстраційного обліку (ф-13).
2. Довідка з деканату (що є студентом).
3. Квитанція про сплату державного мита (реквізити знаходяться у гуртожитках Студмістечка).
4. Військовий квиток (приписне посвідчення) та довідка форми № 17 (отримується у другій частині НУХТ, корпус А, каб. 208 (для чоловіків).
5. Копія оформленої угоди  на  проживання.

Опублікований: 21-08-2020
Читайте також:
Свої знання з питань академічної доброчесності удосконалили викладачки кафедри економіки праці та менеджменту

Викладачки освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» Олена Драган, Олена Безпалько, Ліана Мазник, Аліна Бергер, Юлія Гринюк і Любов Тертична з метою застосування теоретичних знань на практиці у викладанні та науковому керівництві пройшли навчання на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus й отримали сертифікати курсу «Академ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Свої знання з питань академічної доброчесності удосконалили викладачки кафедри економіки праці та менеджменту 13 жовтня 2021

З інноваційними рішеннями в упаковці знайомляться наші викладачі

На конференції «Інновації в упаковці», яка працювала у Києві 27 травня, розглядали тенденції ринку упаковки, тренди дизайну упаковки, сучасні технології пакування, інновації у збиранні та переробленні використаної упаковки. Інформацією про інноваційні рішення поділилися представники провідних виробників упаковки та пакувального обладнання – Dow, К...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З інноваційними рішеннями в упаковці знайомляться наші викладачі 02 червня 2021

Про тенденції розвитку різноманітного пакувального обладнання і матеріалів від експерта служби «SES»

Володіння актуальною інформацією професійного спрямування та її аналіз – важлива складова постійного удосконалення та забезпечення високого рівня освітнього процесу. Саму тому наш університет започаткував і розвиває співпрацю зі службою експертів «SES» (Senior Expert Service, Germany). У рамках цього проекту відбулася чергова лекція досвідченого п...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про тенденції розвитку різноманітного пакувального обладнання і матеріалів від експерта служби «SES» 15 березня 2021

Про нові виклики та стратегії розвитку індустрії гостинності дискутують викладачі кафедри готельно-ресторанної справи

Викладачі кафедри готельно-ресторанної справи, які є членами Асоціації Індустрії Гостинності України, активно беруть участь у заходах від професійного об’єднання і нетворкінгу з професіоналами. Серед останніх освітніх івентів – презентація аналітичного звіту «Культурний туризм Приазов’я: стан, виклики та стратегії». Проєкт здійснюється за підтримк...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про нові виклики та стратегії розвитку індустрії гостинності дискутують викладачі кафедри готельно-ресторанної справи 21 жовтня 2021