До здобувачів освітньої програми «Менеджмент персоналу» на запрошення старшої викладачки Юлії Гринюк з гостьовою лекцією завітала випускниця 2025 року, HR-менеджерка мережі готелів Ibis Тетяна Федорчук та керівниця відділу талантів і культури цієї мережі Ольга Кліщ.
Ibis – французький готельний бренд бюджет-сегменту, що належить групі Accor – міжнародній корпорації, яка за кількістю готелів (понад 5300) і локацій (110 країн світу на всіх континентах, крім Антарктиди) входить до топ-операторів індустрії гостинності.
Спікерки розказали, як правильно побудована HR-стратегія та корпоративна культура безпосередньо впливають на якість сервісу та позитивний клієнтський досвід, про особливості організації тімбілдінгів (навчальних, ігрових, соціальних) та event-календар для співробітників, розвіяли міфи про корпоративні заходи – не «свято заради свята», а реальний інструмент формування лояльності, довіри й розвитку soft skills, завдяки яким персонал готелів Ibis намагається перевищувати очікування гостей.
Студенти-менеджери персоналу дізналися про центральну філософію компанії – Heartist – та її чотири принципи («Be ALL You Are», «Grow, Learn & Enjoy», «Work with Purpose», «Enjoy ALL the Benefits»), про складові системи мотивації працівників готелів, як то програму визнання «Star of the Quarter», місяці подяки, волонтерські проєкти.
Команда кафедри економіки праці та менеджменту вдячна пані Ользі за детальний розбір реальних кейсів та інсайти з практики, а Тетяні – за те, що після випуску продовжує залишатися частиною HR-спільноти НУХТ і ділитися знаннями зі здобувачами освітньої програми, яка привели її в професію.