Н У Х Т

Гостьова лекція «Як змінився HR під час війни» для здобувачів-менеджерів персоналу

02 листопада 2023

Гостьова лекція «Як змінився HR під час війни» для здобувачів-менеджерів персоналу

31 жовтня 2023 року викладачі кафедри економіки праці та менеджменту і здобувачі освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» (бакалаври і магістри) зустрілися із запрошеною гостею, керівницею відділу управління персоналом Міжнародної компанії PwC Ukraine Олександрою Ананьєвою.

PwC Україна є учасницею міжнародної мережі фірм PwC, де у 155 країнах працює понад 327 000 фахівців. Вражаючі історія та факти ‒ понад 30 років на ринку України, дохід за 2022 рік склав понад $50 млрд., 84% компаній зі списку Fortune Global 500 ‒ клієнти PwC. І як відзначила фахівчиня працювати в цій компанії – це постійно інтелектуально і творчо зростати у всіх сферах життя працівника, відчувати себе захищеним, підтриманим у будь-якій ситуації.

Кризові, складні, непередбачені явища і форс-мажорні ситуації, з якими стикнулася компанія через російське вторгнення в Україну, стали темою лекції «Як змінився HR під час війни».

Спікерка розповіла, яка титанічна і складна організаторська робота була проведена компанією, у тому числі і її відділом управління персоналом, щоб вчасно допомогти, прийняти неординарні рішення подальшої роботи з працівниками з урахуванням персоніфікації виникаючих проблем під час війни. Як на початку війни екстремально виконували план дій для бізнесу. Детальний трекінг локацій ‒ щотижневі опитування, перевірки в зонах обстрілів. Допомога з релокацією ‒ пошук розміщення, транспортування для співробітників компанії. Постійний зв’язок ‒ спілкування з колегами, надання консультацій, частіше психологічного і ментального характеру. Головне ‒ всебічна підтримка, постійна дієва допомога ‒ фінансова, психологічна, законодавчо-правова, волонтерство, повне забезпечення мобілізованих до лав ЗСУ та інші заходи.

З перших слів доповіді відчувалося, що лекторка – креативна, харизматична, високопрофесійна фахівчиня своєї справи, яка працює на благо компанії і її працівників із 200% віддачею. Лекційний матеріал був представлений емоційно, грамотно, цікаво і нікого з аудиторії не залишив байдужим. Майже кожна українська родина під час війни стикнулася з болем, розгубленістю, панічними страхами та іншими негативними явищами. І, звичайно, щоденна творча новаторська робота пані Олександри та її відділу викликає захоплення і розуміння, з якими непростими викликами вони стикаються: міграція талантів, дистанційне працевлаштування, надання компенсацій і пільг, тематичні тренінги, постійне опікування і допомога щоб кожний працівник відчув свою цінність для компанії.

Після лекції фахівчиня на всі питання надала вичерпні відповіді, що підкреслили мультизадачність посади керівниці відділу управління персоналом. Здобувачів-ейчарів цікавили потенційні можливості працевлаштування або стажування в компанії. Викладачів ‒ які компанія використовує інструменти для обліку робочого часу працівників, яким чином відбувається трекінг виконання пізномасштабних проєктів та які діджитал-інструменти для цього використовуються тощо.

Викладачі і студенти щиро вдячні Олександрі Ананьєвій за актуальну лекцію, яка свідчить що HR-фахівці повинні бути завжди обізнаними і в курсі усіх справ компанії, опікуватися працівниками, вирішувати їхні нагальні проблеми, знаходитися в руслі подій, розділяти труднощі і радості всього персоналу. Розуміння HR-функцій на практичному досвіді відомої міжнародної компанії  дуже важливо для майбутніх ейчарів.

Гарантки освітньо-професійних програм «Менеджмент персоналу» бакалаврського і магістерського рівнів, професорка Олена Драган і доцентка Ліана Мазник запросили пані Олександру Ананьєву долучитися як стейкхолдера до довготривалої плідної співпраці між освітянами і роботодавцями, побажали здоров’я, успіхів у роботі, миру та перемоги Україні.

Опублікований: 02-11-2023
Читайте також:
Старт нового спортивного сезону

З нагоди Дня фізичної культури та спорту в спорткомплексі НУХТ відбулися змагання з настільного тенісу серед юнаків і дівчат. Двобої були напруженими й перемоги виборювалися у відчайдушній боротьбі. Зрештою переможці були визначені: - серед дівчат: 1 місце – Валентина Карпенко (група ТІ-2-3)2 місце – Младена Сорока (група ТІ-1-2)3 місце – Катер...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Старт нового спортивного сезону 19 вересня 2023

Цифрові інструменти для освіти – викладачі опановують новітні технології

Якісна організації освітнього процесу в умовах карантину та воєнного стану вимагає від викладачів володіння цифровими навичками як базовими у професійній діяльності. Завдяки курсу «Цифрові інструменти Google для освіти» від ТОВ «Академія цифрового розвитку» викладачі Львівського фахового коледжу харчових технологій та бізнесу НУХТ із різним рівнем ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цифрові інструменти для освіти – викладачі опановують новітні технології 18 липня 2023

Стратегії та виклики: підсумки другого модуля Програми професійного розвитку академічних менеджерів у НУХТ

Команда НУХТ успішно опановує другий модуль Програми професійного розвитку академічних менеджерів, присвячений стратегіям і викликам, що виникають у процесі стратегічного управління в умовах невизначеності. Під час навчання учасники ознайомилися з основними підходами до розроблення і реалізації стратегії в умовах змін, вивчили сучасні методи моніт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стратегії та виклики: підсумки другого модуля Програми професійного розвитку академічних менеджерів у НУХТ 05 травня 2025

Семінар для здобувачів освіти і викладачів від фахівця хлібопекарської галузі

На кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбувся науковий семінар, який провів генеральний директор, голова Об'єднання підприємств хлібопекарської галузі «Укрхлібпром», заслужений працівник промисловості Олександр Васильченко. Тема семінару – «Виклики до хлібопекарської галузі під час воєнного стану в країні». До семінару дол...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Семінар для здобувачів освіти і викладачів від фахівця хлібопекарської галузі 28 березня 2024