Н У Х Т

Гостьова лекція «Як змінився HR під час війни» для здобувачів-менеджерів персоналу

02 листопада 2023

Гостьова лекція «Як змінився HR під час війни» для здобувачів-менеджерів персоналу

31 жовтня 2023 року викладачі кафедри економіки праці та менеджменту і здобувачі освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» (бакалаври і магістри) зустрілися із запрошеною гостею, керівницею відділу управління персоналом Міжнародної компанії PwC Ukraine Олександрою Ананьєвою.

PwC Україна є учасницею міжнародної мережі фірм PwC, де у 155 країнах працює понад 327 000 фахівців. Вражаючі історія та факти ‒ понад 30 років на ринку України, дохід за 2022 рік склав понад $50 млрд., 84% компаній зі списку Fortune Global 500 ‒ клієнти PwC. І як відзначила фахівчиня працювати в цій компанії – це постійно інтелектуально і творчо зростати у всіх сферах життя працівника, відчувати себе захищеним, підтриманим у будь-якій ситуації.

Кризові, складні, непередбачені явища і форс-мажорні ситуації, з якими стикнулася компанія через російське вторгнення в Україну, стали темою лекції «Як змінився HR під час війни».

Спікерка розповіла, яка титанічна і складна організаторська робота була проведена компанією, у тому числі і її відділом управління персоналом, щоб вчасно допомогти, прийняти неординарні рішення подальшої роботи з працівниками з урахуванням персоніфікації виникаючих проблем під час війни. Як на початку війни екстремально виконували план дій для бізнесу. Детальний трекінг локацій ‒ щотижневі опитування, перевірки в зонах обстрілів. Допомога з релокацією ‒ пошук розміщення, транспортування для співробітників компанії. Постійний зв’язок ‒ спілкування з колегами, надання консультацій, частіше психологічного і ментального характеру. Головне ‒ всебічна підтримка, постійна дієва допомога ‒ фінансова, психологічна, законодавчо-правова, волонтерство, повне забезпечення мобілізованих до лав ЗСУ та інші заходи.

З перших слів доповіді відчувалося, що лекторка – креативна, харизматична, високопрофесійна фахівчиня своєї справи, яка працює на благо компанії і її працівників із 200% віддачею. Лекційний матеріал був представлений емоційно, грамотно, цікаво і нікого з аудиторії не залишив байдужим. Майже кожна українська родина під час війни стикнулася з болем, розгубленістю, панічними страхами та іншими негативними явищами. І, звичайно, щоденна творча новаторська робота пані Олександри та її відділу викликає захоплення і розуміння, з якими непростими викликами вони стикаються: міграція талантів, дистанційне працевлаштування, надання компенсацій і пільг, тематичні тренінги, постійне опікування і допомога щоб кожний працівник відчув свою цінність для компанії.

Після лекції фахівчиня на всі питання надала вичерпні відповіді, що підкреслили мультизадачність посади керівниці відділу управління персоналом. Здобувачів-ейчарів цікавили потенційні можливості працевлаштування або стажування в компанії. Викладачів ‒ які компанія використовує інструменти для обліку робочого часу працівників, яким чином відбувається трекінг виконання пізномасштабних проєктів та які діджитал-інструменти для цього використовуються тощо.

Викладачі і студенти щиро вдячні Олександрі Ананьєвій за актуальну лекцію, яка свідчить що HR-фахівці повинні бути завжди обізнаними і в курсі усіх справ компанії, опікуватися працівниками, вирішувати їхні нагальні проблеми, знаходитися в руслі подій, розділяти труднощі і радості всього персоналу. Розуміння HR-функцій на практичному досвіді відомої міжнародної компанії  дуже важливо для майбутніх ейчарів.

Гарантки освітньо-професійних програм «Менеджмент персоналу» бакалаврського і магістерського рівнів, професорка Олена Драган і доцентка Ліана Мазник запросили пані Олександру Ананьєву долучитися як стейкхолдера до довготривалої плідної співпраці між освітянами і роботодавцями, побажали здоров’я, успіхів у роботі, миру та перемоги Україні.

Опублікований: 02-11-2023
Читайте також:
Вступникам на замітку: ми маємо найбільший максимальний обсяг держзамовлення за спеціальністю 181 «Харчові технології»

Гей, вступники! А ви знаєте, що наш університет має найбільший максимальний обсяг держзамовлення в Україні за спеціальністю 181 «Харчові технології», а за спеціальністю 161 «Хімічні технології та інженерія» входить до п’ятірки лідерів? Хочете вступити на бюджет, цікаво навчатися й гарантовано працевлаштуватися після отримання диплому? Тоді все пр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вступникам на замітку: ми маємо найбільший максимальний обсяг держзамовлення за спеціальністю 181 «Харчові технології» 30 липня 2024

Особливості бухгалтерського обліку в Канаді на гостьовій лекції для наших здобувачів

3 червня на кафедрі обліку і аудиту Навчально-наукового інституту економіки і управління відбулася зустріч викладачів і здобувачів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» з аналітиком із управління грошовими засобами AGS Automotive Systems (Торонто, Канада) Мариною Морозов. Фахівчиня розповідала про особливості роботи бухгалтера в Канаді, окресл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Особливості бухгалтерського обліку в Канаді на гостьовій лекції для наших здобувачів 06 червня 2022

Успішний захист дисертації: нові горизонти у галузі біотехнологій

На кафедрі біотехнології і мікробіології відбувся черговий захист дисертації на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 162 «Біотехнології та біоінженерія». Свою роботу мала честь представляти здобувачка кафедри Дар’я П’ятецька. До складу разової спеціалізованої вченої ради увійшли: доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри бі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Успішний захист дисертації: нові горизонти у галузі біотехнологій 28 травня 2024

Впевнені фінансові рішення тепер зможуть приймати наші здобувачі й викладачі

У Київському фаховому коледжі ресторанного господарства Національного університету харчових технологій відбулася фінансова гра «Життєвий капітал», у якій взяли участь викладачі, студенти та їх батьки. Спікеркою тренінгу виступила економістка з 38-річним стажем роботи з фінансами, сертифікована аудиторка, бізнес-тренерка і ведуча освітніх програм О...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Впевнені фінансові рішення тепер зможуть приймати наші здобувачі й викладачі 16 лютого 2021