31 жовтня 2023 року викладачі кафедри економіки праці та менеджменту і здобувачі освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» (бакалаври і магістри) зустрілися із запрошеною гостею, керівницею відділу управління персоналом Міжнародної компанії PwC Ukraine Олександрою Ананьєвою.
PwC Україна є учасницею міжнародної мережі фірм PwC, де у 155 країнах працює понад 327 000 фахівців. Вражаючі історія та факти ‒ понад 30 років на ринку України, дохід за 2022 рік склав понад $50 млрд., 84% компаній зі списку Fortune Global 500 ‒ клієнти PwC. І як відзначила фахівчиня працювати в цій компанії – це постійно інтелектуально і творчо зростати у всіх сферах життя працівника, відчувати себе захищеним, підтриманим у будь-якій ситуації.
Кризові, складні, непередбачені явища і форс-мажорні ситуації, з якими стикнулася компанія через російське вторгнення в Україну, стали темою лекції «Як змінився HR під час війни».
Спікерка розповіла, яка титанічна і складна організаторська робота була проведена компанією, у тому числі і її відділом управління персоналом, щоб вчасно допомогти, прийняти неординарні рішення подальшої роботи з працівниками з урахуванням персоніфікації виникаючих проблем під час війни. Як на початку війни екстремально виконували план дій для бізнесу. Детальний трекінг локацій ‒ щотижневі опитування, перевірки в зонах обстрілів. Допомога з релокацією ‒ пошук розміщення, транспортування для співробітників компанії. Постійний зв’язок ‒ спілкування з колегами, надання консультацій, частіше психологічного і ментального характеру. Головне ‒ всебічна підтримка, постійна дієва допомога ‒ фінансова, психологічна, законодавчо-правова, волонтерство, повне забезпечення мобілізованих до лав ЗСУ та інші заходи.
З перших слів доповіді відчувалося, що лекторка – креативна, харизматична, високопрофесійна фахівчиня своєї справи, яка працює на благо компанії і її працівників із 200% віддачею. Лекційний матеріал був представлений емоційно, грамотно, цікаво і нікого з аудиторії не залишив байдужим. Майже кожна українська родина під час війни стикнулася з болем, розгубленістю, панічними страхами та іншими негативними явищами. І, звичайно, щоденна творча новаторська робота пані Олександри та її відділу викликає захоплення і розуміння, з якими непростими викликами вони стикаються: міграція талантів, дистанційне працевлаштування, надання компенсацій і пільг, тематичні тренінги, постійне опікування і допомога щоб кожний працівник відчув свою цінність для компанії.
Після лекції фахівчиня на всі питання надала вичерпні відповіді, що підкреслили мультизадачність посади керівниці відділу управління персоналом. Здобувачів-ейчарів цікавили потенційні можливості працевлаштування або стажування в компанії. Викладачів ‒ які компанія використовує інструменти для обліку робочого часу працівників, яким чином відбувається трекінг виконання пізномасштабних проєктів та які діджитал-інструменти для цього використовуються тощо.
Викладачі і студенти щиро вдячні Олександрі Ананьєвій за актуальну лекцію, яка свідчить що HR-фахівці повинні бути завжди обізнаними і в курсі усіх справ компанії, опікуватися працівниками, вирішувати їхні нагальні проблеми, знаходитися в руслі подій, розділяти труднощі і радості всього персоналу. Розуміння HR-функцій на практичному досвіді відомої міжнародної компанії дуже важливо для майбутніх ейчарів.
Гарантки освітньо-професійних програм «Менеджмент персоналу» бакалаврського і магістерського рівнів, професорка Олена Драган і доцентка Ліана Мазник запросили пані Олександру Ананьєву долучитися як стейкхолдера до довготривалої плідної співпраці між освітянами і роботодавцями, побажали здоров’я, успіхів у роботі, миру та перемоги Україні.