На запрошення кафедри маркетингу 24 травня випускниця Навчально-наукового інституту економіки і управління Валерія Кушнерчук, менеджерка з розвитку бізнесу European Business Association прочитала цікаву та змістовну гостьову лекцію «Емпатична комунікація в умовах нової реальності».
Спікерка поділилась цінним практичним досвідом ведення успішних переговорів, що сприятиме розвитку комунікаційних навичок у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності та маркетингу.
European Business Association об'єднує понад 1000 європейських, українських і міжнародних компаній, координує їх діяльність, бере участь у процесі прийняття рішень на рівні Європейського Союзу.
На сьогодні, в умовах повномасштабного вторгнення, коли активно поширюється паніка та страх за майбутнє, особливого значення набувають вічні людські цінності, про які в період стабільності ми часто забуваємо. Одна з них – емпатія. Однією із цілей гостьової лекції було розібратися, що таке емпатія та як у сучасних реаліях проявити емпатію до себе та інших, відгукнутись на стан і почуття іншої людини.
Також обговорили ознаки маніпулятивної поведінки та прийоми протидії маніпуляціям для збереження відносин.
Представлений матеріал викликав неабиякий інтерес у здобувачів освітніх програм «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Маркетинг» і викладачів.
Особливо цінною є перспектива подальшої співпраці з метою реалізації бізнес-ідей майбутніх фахівців.