У Навчально-науковому інституті економіки і управління тривають планові відкриті заняття. Нещодавно відбулася відкрита лекція доцентки кафедри маркетингу Світлани Ткачук з дисципліни «Маркетинг в галузях і сферах діяльності». Враховуючи специфіку університету, в межах цього курсу цілий змістовий модуль присвячений маркетингу в сфері харчування. Тема відкритої лекції – «Маркетинг закладів громадського харчування».
Заняття проводилося для здобувачів другого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», також долучився професорсько-викладацький склад кафедри.
Майбутні маркетологи дізнались, якою є специфіка ринку послуг громадського харчування, хто є основними маркетинговими посередниками ресторанного бізнесу та що таке ресторанний маркетинг-мікс. Особливу цікавість викликали лайфхаки позиціонування концептуальних кав’ярень, вишуканий шарм етнічних ресторанів і маленькі маркетингові хитрощі приваблення клієнтів. Окрема увага приділялася копірайтингу і дизайну меню закладів та неймовірним мейнстрімам представлення меню: від звичного QR-коду на ресторанному столику до віртуального і, навіть, інтерактивного 3D-меню, запропонованих у межах стартапів США. Вдалим виявилось поєднання маркетингової класики та популярних публікацій сучасних блогерів-практиків ресторанної справи.
Тема лекції була не просто цікавою, вона вкотре довела молодим маркетологам, що їх спеціальність відкриває своєрідний «портал», де наука маркетингу зливається в єдине ціле з творчістю, мистецтвом та естетикою.
Заняття позитивно оцінили колеги лекторки: завідувачка кафедри маркетингу Ольга Пєтухова, гарантка освітньої програми «Маркетинг» Світлана Розумей та весь професорсько-викладацький склад кафедри, а студенти з нетерпінням чекають на нові лекції, які допоможуть їм бути ерудованими в усіх сферах діяльності.