Н У Х Т

Фудтренди та мейнстріми ресторанного бізнесу: що має знати сучасний маркетолог

28 лютого 2023

Фудтренди та мейнстріми ресторанного бізнесу: що має знати сучасний маркетолог

У Навчально-науковому інституті економіки і управління тривають планові відкриті заняття. Нещодавно відбулася відкрита лекція доцентки кафедри маркетингу Світлани Ткачук з дисципліни «Маркетинг в галузях і сферах діяльності». Враховуючи специфіку університету, в межах цього курсу цілий змістовий модуль присвячений маркетингу в сфері харчування. Тема відкритої лекції – «Маркетинг закладів громадського харчування». 

Заняття проводилося для здобувачів другого курсу спеціальності 075 «Маркетинг», також долучився професорсько-викладацький склад кафедри.

Майбутні маркетологи дізнались, якою є специфіка ринку послуг громадського харчування, хто є основними маркетинговими посередниками ресторанного бізнесу та що таке ресторанний маркетинг-мікс. Особливу цікавість викликали лайфхаки позиціонування концептуальних кав’ярень, вишуканий шарм етнічних ресторанів і маленькі маркетингові хитрощі приваблення клієнтів. Окрема увага приділялася копірайтингу і дизайну меню закладів та неймовірним мейнстрімам представлення меню: від звичного QR-коду на ресторанному столику до віртуального і, навіть, інтерактивного 3D-меню, запропонованих у межах стартапів США. Вдалим виявилось поєднання маркетингової класики та популярних публікацій сучасних блогерів-практиків ресторанної справи.

Тема лекції була не просто цікавою, вона вкотре довела молодим маркетологам, що їх спеціальність відкриває своєрідний «портал», де наука маркетингу зливається в єдине ціле з творчістю, мистецтвом та естетикою.

Заняття позитивно оцінили колеги лекторки: завідувачка кафедри маркетингу Ольга Пєтухова, гарантка освітньої програми «Маркетинг» Світлана Розумей та весь професорсько-викладацький склад кафедри, а студенти з нетерпінням чекають на нові лекції, які допоможуть їм бути ерудованими в усіх сферах діяльності.

Опублікований: 28-02-2023
Читайте також:
Наші науковці можуть стати членами Наукової ради Національного фонду досліджень

Розпочався перший етап запуску роботи Національного фонду досліджень (НФД) – відбір кандидатів до Наукової ради Фонду. Відповідний конкурс оголосив Науковий комітет Нацради з питань розвитку науки і технологій. Саме він є Наглядовою радою НФД і повинен на конкурсних засадах обрати Наукову раду Фонду. Висувати кандидатів на конкурс можуть: - Націо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші науковці можуть стати членами Наукової ради Національного фонду досліджень 20 липня 2018

Профорієнтація для учасників семінару фінської фірми «Лейпурін»

Тривала і плідна співпраця єднає кафедру технології хлібопекарських і кондитерських виробів і фінську фірму «Лейпурін», за сприяння якої вже кілька років на кафедрі діє лабораторія, оснащена новітнім хлібопекарським і кондитерським обладнанням. Ця лабораторія слугує не лише для проведення навчальних занять для студентів різних курсів, але й стала т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Профорієнтація для учасників семінару фінської фірми «Лейпурін» 12 листопада 2018

Студенти-екологи на Open readings у Вільнюсі

Нещодавно у Вільнюсі закінчила свою роботу щорічна міжнародна конференція «Open readings», присвячена фізиці та природничим наукам. Цього року на неї були запрошені студенти-екологи факультету біотехнології та екологічного контролю Володимир Тобілко та Аліна Ковтун. Слухачам згідно з розкладом конференції щодня пропонувалися лекції з різних дисцип...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти-екологи на Open readings у Вільнюсі 08 квітня 2019

Наукові досягнення під керівництвом професора кафедри харчової хімії

На кафедрі харчової хімії завжди приділялась особлива увага науковій роботі молодих вчених. Незважаючи на воєнний час, наші викладачі не припиняють свої дослідження та очолюють наукові пошуки здобувачів різних ступенів освіти. Ще зовсім недавно, навесні 2023 року, відбувся надзвичайно змістовний науковий семінар кафедри, де обговорювали дисертацій...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наукові досягнення під керівництвом професора кафедри харчової хімії 06 лютого 2024