Українська кухня з давніх-давен славилась вишуканими кулінарними традиціями, які збереглися й донині, приваблюючи гурманів неймовірним калейдоскопом смаків, як в Україні, так і за кордоном. Гострі нотки спецій, вогняна паприка та солодкий ягідний смак, поєднання ситного та витонченого, етнічного та сучасного – наче казкові візерунки українських орнаментів були представлені студентами кафедри маркетингу в межах івенту «Фестиваль української кухні» до Дня працівників харчової промисловості України.
Івент відбувся у креативному просторі, студентському клубі НУХТ, де, як і зазвичай, панували творча атмосфера й натхнення. Здобувачі і викладачі кафедри маркетингу презентували найрізноманітніші страви «Ukrainian cuisine», приготовані своїми руками. Банош, полядвиця, розмаїття вареників за рецептами різних регіонів України, соковиті голубці та ніжно-вогняні крученики, і звісно, традиційний український борщ, який у кожної господині має свій крафтовий рецепт.
Крім основних страв, майбутні маркетологи дивували відвідувачів фестивалю етнічними і сучасними смаколиками: хрустиками, пампушками, налисниками, млинцями, пиріжками та пирогами, і, навіть, неймовірним львівським сирником із карамеллю. З-поміж напоїв були представлені узвар, компот, квас і кисіль за крафтовими рецептами студентів-маркетологів.
До речі, фестиваль української кухні був організований викладачами і студентами кафедри маркетингу в межах дисциплін «Інсайти маркетингових активностей» для першого курсу та «Івент-маркетинг» для четвертого курсу. Старшокурсники взяли на себе організаційні моменти та проведення івенту, а першачки відточували навички ораторського мистецтва, презентуючи власні страви. Такий цікавий формат набуття hard і soft skills є однією з родзинок нашої кафедри маркетингу, що об’єднує здобувачів і викладачів у справжню дружну родину.