24-25 липня у Києві відбувся 15-й ювілейний HR days 2018 - найбільший форум, на якому щорічно збираються понад 300 топ-керівників із управління персоналом провідних українських і зарубіжних компаній для обговорення найважливіших подій, ключових тенденцій і трендів поточного року, найцікавіших HR-кейсів, кращих рішень для управління персоналом.
Цей ефективний майданчик для зустрічі та обміну досвідом усіх професіоналів в області HR-менеджменту не могли оминути увагою фахівці нашого університету. Вони скористалися нагодою отримати «з перших рук» інформацію про кращі HR-стратегії й інструменти, що дозволяють збільшити вартість компанії й підвищити показники прибутковості за рахунок високоефективної роботи команди. Зокрема на дискусійних панелях йшлося про: автоматизацію та соціальні мережі в рекрутингу; кращий світовий досвід управління талантами: як знайти і утримати кращих; побудову оптимальної системи навчання: що взяти з новітніх продуктів і методик навчання персоналу для конкретної компанії; як Big Data і аналітика створюють нові можливості і підвищують ефективність управління персоналом; тренди в C&B: чи відповідають схеми і розміри винагород і компенсацій стратегічним цілям компанії і ринкової ситуації; глобалізація і цифрова революція триває: як змінюється компанія, щоб встигати за новою реальністю і новими технологіями управління та комунікації та багато іншого.
Активно долучилися до івентів форуму і викладачі Навчально-наукового інституту економіки та управління НУХТ, і фахівці відділу працевлаштування студентів і випускників.
Спікери HR days 2018 – виключно визнані професіонали-практики сфери HR із провідних найбільших світових і українських компаній: Citrus.ua, АТ «УкрГазВидобування», EY в Україні, корпорації «Ольвія», Нафтогаз України, Nestlé Ukraine, lifecell, Luxoft, групи компаній «Нова пошта», 1+1 медіа, Innoware, МХП, івент-агенції Magic Factory тощо. До виступу з практичними кейсами були запрошені найяскравіші доповідачі за всю історію форуму, які за підсумками анкетування учасників були оцінені найвищими балами, а також провідні практики, які вперше поділилися своїм унікальним досвідом.