Н У Х Т

Ефективний метод активного навчання: командна-ділова гра «Фарм-мільйонер»

21 грудня 2023

Ефективний метод активного навчання: командна-ділова гра «Фарм-мільйонер»

Командні ділові ігри в умовах швидкого зростання обсягу інформації, необхідності більш якісного оброблення та засвоєння є найефективнішим засобом досягнення міцних, глибоких знань, навичок і вмінь. Вони не тільки озброюють здобувачів вищої освіти результатами наукового пізнання, а й формують самостійність, розвивають та вдосконалюють здібності до творчої діяльності.

Саме тому останнє практичне заняття з дисципліни «Системи менеджменту якості у виробництві» для здобувачів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 162 «Біотехнології і біоінженерія» лекторка Світлана Старовойтова провела у форматі командної ділової гри з метою кращого закріплення пройденого теоретичного та практичного матеріалу.

Здобувачі підтримали ідею та активно долучилися до гри «Фарм-мільйонер» із гаслом « Хто краще в якості лікарських засобів розбирається, той у грошах купається». Група розробників склала цікаві й доволі складні питання, присвячені системі забезпечення та управління якістю на фармацевтичних і біотехнологічних виробництвах.

Ведучою виступила здобувачка групи ПФБ-1-1М Вікторія Негретова. Атмосфера гри була напруженою, і гравці змагалися за швидкість та точність у відповідях на складні питання. А наприкінці на всіх учасників очікувала супергра, в ході якої здобувачі освіти повинні були розгадати непростий кросворд.

Гра стала не лише тестуванням знань магістрантів з дисципліни, але і важливим кроком у розвитку їх творчих та організаторських навичок, що стане у пригоді у майбутній професійній кар'єрі.

Опублікований: 21-12-2023
Читайте також:
Практичний досвід від маркетологині: гостьова лекція для здобувачів та аспірантів кафедри маркетингу

Викладачі кафедри маркетингу систематично залучають професіоналів-практиків до аудиторних занять. Нещодавно до здобувачів освітніх програм «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» завітала Аліна Кипорук – маркетологиня ТОВ «ІНМЕД УКРАЇНА», відомого підприємства, що є офіційним представнико...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичний досвід від маркетологині: гостьова лекція для здобувачів та аспірантів кафедри маркетингу 19 жовтня 2022

Провідні позиції у рейтингу Webometrics займає веб-ресурс університету

Webometrics опублікував рейтинг університетів світу Ranking Web of Universities станом на січень 2019 року. Всього до рейтингу з понад 24 тисяч закладів вищої освіти світу потрапили 323 українських університети. Приємно, що наш університет продовжує займати провідні позиції у цьому рейтингу, й посів 31 місце серед українських вишів і 4929 місце се...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Провідні позиції у рейтингу Webometrics займає веб-ресурс університету 05 лютого 2019

Втілити креативні ідеї та створити інноваційний продукт в Україні стане простіше

Які проблеми перешкоджають розвитку інновацій в Україні, як вони мають вирішуватися та яким загалом має бути інноваційний розвиток України на найближче десятиліття. Відповіді на ці запитання закладені в Стратегію розвитку сфери інноваційної діяльності на період до 2030 року, схвалену Кабінетом Міністрів. Документ, зокрема, передбачає розбудову інн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Втілити креативні ідеї та створити інноваційний продукт в Україні стане простіше 24 липня 2019

ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю «Біотехнології та біоінженерія» 2020-2021 н.р.

Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України № 1457 від 24.11.2020 р. наш університет призначений базовим закладом вищої освіти з проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю «Біотехнології та біоінженерія» у 2020/2021 навчальному році. Для участі у ІІ турі Конкурсу надійшли 48 робіт із 23 заклад...

ЧИТАТИ ДАЛІ

ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю «Біотехнології та біоінженерія» 2020-2021 н.р. 22 березня 2021