Н У Х Т

Дизайнерські тренди в ритейл-сервісі від підприємців і маркетологів

06 квітня 2021

Дизайнерські тренди в ритейл-сервісі від підприємців і маркетологів

Не секрет, що обговорення маркетингових мейнстрімів є неодмінною складовою навчання, а жваві дебати іноді породжують нові ідеї для бізнесу. Нещодавно на засіданні студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» майбутні підприємці та маркетологи обговорили сучасні дизайнерські тренди в ритейл-сервісі та практику застосування мультисенсорного атмосферного підходу в ритейлі.

Розпочав дискусію Олександр Усенко із доповіддю «Дизайн інтер’єру магазину як інструмент збільшення продажів». Чи є інтер’єр у ритейлі неодмінною складовою успіху? Таку дилему поставив здобувач і представив цікавий візуалізований матеріал на розсуд одногрупників і колег-маркетологів. Що являє собою інтер’єр, які особливості його створення та як врахувати специфіку ЦА при формуванні дизайну магазину – всі ці аспекти жваво обговорили студенти і викладачі.

Питання щодо декоративного оформлення та кольорової гами миттєво підхопила Марія Круглікова. Дівчина представила друзям надзвичайно креативну презентацію із яскравими прикладами кольорових й дизайнерських рішень у сфері ритейл- та HoReCa-сервісу. Студентка показала зв'язок кольорів інтер’єру зі спеціалізацією ритейлера, продемонструвала застосування насичених і пастельних кольорів, поєднання ахроматичної кольорової гами із різнобарвною викладкою товару та ще багато цікавого!

Дослідження одногрупниці продовжив Ян Коломієць. Адже, окрім матеріальних складових, атмосферу ритейлу формують сенсорні елементи. Ян презентував використання музичних ефектів у ритейлі, а також розширив питання кольорової гами з позицій сприйняття кольорів представниками різних культур і релігій.

Приємним є те, що здобувачі не просто підготували цікаві доповіді, але й творчо підійшли до їх представлення, виявивши високі здібності візуальної комунікації.

Опублікований: 06-04-2021
Читайте також:
Роботі з Web of Science та Scopus вчилися магістри кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів

Магістерська робота – це вирішення хоча й невеликої, але реальної проблеми у галузі. А для цього необхідно мати найновішу інформацію про розробки у цій сфері досліджень. Основним джерелом такої інформації є наукові публікації як у вітчизняних, так і у зарубіжних фахових і науково-практичних виданнях. Більшість із них представлені не лише в бібліоте...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Роботі з Web of Science та Scopus вчилися магістри кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів 30 вересня 2020

Рекомендації щодо перероблення борошна з низькими хлібопекарськими властивостями отримали четвертокурсники

Професорка кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Віра Дробот провела відкрите лекційне заняття для здобувачів 4 курсу Навчально-наукового інституту харчових технологій спеціальності 181 «Харчові технології» з дисципліни «Технології хлібобулочних  виробів». Згідно з програмою на лекції була розглянута тема «Особливості приготува...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Рекомендації щодо перероблення борошна з низькими хлібопекарськими властивостями отримали четвертокурсники 17 листопада 2020

До вирішення хімічних проблем сьогодення долучаються викладачі й студенти кафедри харчової хімії

27-29 березня на базі хімічного факультету Донецького національного університету імені Василя Стуса (м. Вінниця) відбулася І Міжнародна (ХІ українська) наукова конференція студентів, аспірантів і молодих учених «Хімічні проблеми сьогодення», на якій зібрались хіміки з усієї України та з-за кордону. У рамках конференції працювали секції: біохімії, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

До вирішення хімічних проблем сьогодення долучаються викладачі й студенти кафедри харчової хімії 31 березня 2018

Досконало вивчили роботу платформи MyEnglishLab викладачі кафедри іноземних мов професійного спрямування

У добу новітніх технологій та в незвичних умовах навчання, в яких ми перебуваємо віднедавна, дистанційна форма навчання з використанням мобільних онлайн-платформ набуває неабиякої актуальності. Для того, аби викладач іноземної мови ефективно і результативно використовував такі платформи, йому самому потрібно досконало вивчити принцип роботи платфор...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Досконало вивчили роботу платформи MyEnglishLab викладачі кафедри іноземних мов професійного спрямування 23 квітня 2020