Не секрет, що обговорення маркетингових мейнстрімів є неодмінною складовою навчання, а жваві дебати іноді породжують нові ідеї для бізнесу. Нещодавно на засіданні студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал» майбутні підприємці та маркетологи обговорили сучасні дизайнерські тренди в ритейл-сервісі та практику застосування мультисенсорного атмосферного підходу в ритейлі.
Розпочав дискусію Олександр Усенко із доповіддю «Дизайн інтер’єру магазину як інструмент збільшення продажів». Чи є інтер’єр у ритейлі неодмінною складовою успіху? Таку дилему поставив здобувач і представив цікавий візуалізований матеріал на розсуд одногрупників і колег-маркетологів. Що являє собою інтер’єр, які особливості його створення та як врахувати специфіку ЦА при формуванні дизайну магазину – всі ці аспекти жваво обговорили студенти і викладачі.
Питання щодо декоративного оформлення та кольорової гами миттєво підхопила Марія Круглікова. Дівчина представила друзям надзвичайно креативну презентацію із яскравими прикладами кольорових й дизайнерських рішень у сфері ритейл- та HoReCa-сервісу. Студентка показала зв'язок кольорів інтер’єру зі спеціалізацією ритейлера, продемонструвала застосування насичених і пастельних кольорів, поєднання ахроматичної кольорової гами із різнобарвною викладкою товару та ще багато цікавого!
Дослідження одногрупниці продовжив Ян Коломієць. Адже, окрім матеріальних складових, атмосферу ритейлу формують сенсорні елементи. Ян презентував використання музичних ефектів у ритейлі, а також розширив питання кольорової гами з позицій сприйняття кольорів представниками різних культур і релігій.
Приємним є те, що здобувачі не просто підготували цікаві доповіді, але й творчо підійшли до їх представлення, виявивши високі здібності візуальної комунікації.