Н У Х Т

Динамічний маркетинг для майбутніх професіоналів

13 березня 2018

Динамічний маркетинг для майбутніх професіоналів

Відвідування цікавих професійних заходів вже давно стало популярним серед студентів-маркетологів. Жага до цікавих новинок у сфері маркетингу стимулює пошук нових джерел їх отримання. Тому маркетологи 4 курсу відвідали захід від «Projector», на якому були представлені рішення реальних бізнес-кейсів і втілення їх у життя. Професійні маркетологи України пропонували своє бачення стратегій маркетингової комунікації, маркетинг-міксу, створення бренду та дослідження цільової аудиторії. Головними інсайтами даної зустрічі стали: найголовніше – це продукт; маркетинг застосовується у будь-якій сфері життя; креативу буває too much; знайди себе, хто ти? цифри чи концепції? цінності визначають цільову аудиторію; важливо вміти себе презентувати; читати, читати і ще раз читати.

Також окремим завданням зустрічі була демонстрація втілення проектів: створення бренду і просування нового кафетерію «Projector», просування ресторану «За двома зайцями», зміна позиціювання «Жизнелюб», просування «УАЛ» та альтернативний погляд на видавництво «Основи».

Варто зауважити, що між студентами та професійними маркетологами не було жодних перепон чи бар’єрів, а атмосфера, що панувала на зустрічі, надихнула студентів на нові звершення. Захід відвідали не тільки наші студенти, а й практикуючі маркетологи, які продемонстрували необхідність постійного підвищення професійної майстерності задля генерації креативних ідей та інсайтів. Студенти-маркетологи не тільки набули нових вмінь і знань, а й переконалися, що навчатися потрібно постійно, навіть якщо ти відбувся у професії. Адже маркетинг – цікавий та динамічний!

Опублікований: 13-03-2018
Читайте також:
Кафедра туристичного та готельного бізнесу взяла участь у Міжнародному вебінарі «Туризм як засіб реабілітації»

5 жовтня 2022 року викладачі та здобувачі кафедри туристичного та готельного бізнесу взяли участь у Міжнародному вебінарі «Туризм як засіб реабілітації». Захід, присвячений 120-річчю Одеського національного технологічного університету та Всесвітньому дню туризму, об’єднав науковців, здобувачів наукових ступенів і практиків з туризму та питань реабі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кафедра туристичного та готельного бізнесу взяла участь у Міжнародному вебінарі «Туризм як засіб реабілітації» 07 жовтня 2022

З виробництвом упаковки у «Univest Marketing» знайомляться наші здобувачі освіти

Паперову і картонну упаковку компанії «Univest Marketing» використовують провідні європейські виробники від Києва до Лондона. А наші студенти, які вивчають дизайн і виготовлення упаковки, відвідали завод Компанії у місті Фастові. Враження нашої команди такі – «Буває, що сонечко сяє не тільки на небі, але і в душі». Здобувачі і викладачі почули баг...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З виробництвом упаковки у «Univest Marketing» знайомляться наші здобувачі освіти 14 жовтня 2024

Тривають Державні комплексні кваліфікаційні екзамени

Студенти випускної  групи спеціальності «Зберігання, консервування та переробка молока» денної форми навчання Полтавського коледжу харчових технологій нашого університету успішно склали Державний комплексний кваліфікаційний екзамен. Студенти добросовісно підготувалися до іспиту, виявили достатній рівень знань із основних фахових дисциплін, довели ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тривають Державні комплексні кваліфікаційні екзамени 01 лютого 2017

Флешмоб до Дня Незалежності

Кафедра маркетингу з нагоди Дня Незалежності України провела флешмоб «Разом ми сильні» серед здобувачів освіти та викладачів. Учасники поділилися своїми фото з символікою України, як державною, так і народною. Світлини були опубліковані на сторінках соціальних мереж кафедри.

ЧИТАТИ ДАЛІ

Флешмоб до Дня Незалежності 25 серпня 2022