Відвідування цікавих професійних заходів вже давно стало популярним серед студентів-маркетологів. Жага до цікавих новинок у сфері маркетингу стимулює пошук нових джерел їх отримання. Тому маркетологи 4 курсу відвідали захід від «Projector», на якому були представлені рішення реальних бізнес-кейсів і втілення їх у життя. Професійні маркетологи України пропонували своє бачення стратегій маркетингової комунікації, маркетинг-міксу, створення бренду та дослідження цільової аудиторії. Головними інсайтами даної зустрічі стали: найголовніше – це продукт; маркетинг застосовується у будь-якій сфері життя; креативу буває too much; знайди себе, хто ти? цифри чи концепції? цінності визначають цільову аудиторію; важливо вміти себе презентувати; читати, читати і ще раз читати.
Також окремим завданням зустрічі була демонстрація втілення проектів: створення бренду і просування нового кафетерію «Projector», просування ресторану «За двома зайцями», зміна позиціювання «Жизнелюб», просування «УАЛ» та альтернативний погляд на видавництво «Основи».
Варто зауважити, що між студентами та професійними маркетологами не було жодних перепон чи бар’єрів, а атмосфера, що панувала на зустрічі, надихнула студентів на нові звершення. Захід відвідали не тільки наші студенти, а й практикуючі маркетологи, які продемонстрували необхідність постійного підвищення професійної майстерності задля генерації креативних ідей та інсайтів. Студенти-маркетологи не тільки набули нових вмінь і знань, а й переконалися, що навчатися потрібно постійно, навіть якщо ти відбувся у професії. Адже маркетинг – цікавий та динамічний!