Н У Х Т

День вишиванки на кафедрі гуманітарних дисциплін

16 травня 2025

День вишиванки на кафедрі гуманітарних дисциплін

Викладачі кафедри гуманітарних дисциплін провели низку заходів до Дня вишиванки. Так, особливу увагу було зосереджено на регіональних відмінностях української вишивки, адже кожний край нашої держави має свої унікальні орнаменти, кольори та техніки, що відображають його багату культурну спадщину. Викладачі та студенти обговорили, як ці традиційні елементи передавалися з покоління в покоління, формуючи неповторний візерунок української ідентичності.

В умовах війни роль вишиванки набула особливого символізму. Вона стала не лише оберегом і виявом патріотизму, але й потужним засобом єднання українського народу перед обличчям спільного ворога.

Українська вишиванка – символ єдності та гордості за свою національну ідентичність!

Опублікований: 16-05-2025
Читайте також:
В університеті відбувся День відкритих дверей

24 лютого в університеті відбувся День відкритих дверей. Цього дня дружна громада НУХТ зустрічала учнів загальноосвітніх навчальних закладів і студентів технікумів і коледжів та їх батьків зі всієї України традиційно цікавою насиченою програмою, щоб допомогти молоді зробити по-справжньому свідомий і зважений вибір майбутнього. Відвідувачі отримува...

ЧИТАТИ ДАЛІ

В університеті відбувся День відкритих дверей 24 лютого 2018

Вийшла друком монографія «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»

Незважаючи на складність сучасного періоду функціонування для будь-яких закладів освіти, професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ власні пріоритети перспективного розвитку вбачає в активному гармонійному поєднанні педагогічної і наукової діяльності. Яскравим підтвердженням цього ст...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вийшла друком монографія «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» 27 листопада 2020

Баттли ритейлерів і нативна промоція: спільний проєкт маркетологів і підприємців

Новачки в маркетингу, рекламі та підприємництві часто зустрічаються з типовою проблемою, коли в розкручення бренду вкладені інвестиції, а продажі не зростають і SMM не приносять конверсій. Така ситуація знайома багатьом початківцям. Студенти кафедри маркетингу вирішували цей кейс на черговому засіданні наукового гуртка «Інтелектуал», а їхній маско...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Баттли ритейлерів і нативна промоція: спільний проєкт маркетологів і підприємців 25 квітня 2025

Третьокурсники поєднують цікаве з корисним

Здобувачі вищої освіти груп ГС-3-8 і ГС-3-9ск факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В. Ф. Доценка з доценткою кафедри іноземних мов професійного спрямування Ганною Бойко долучились до заходів з нагоди святкування 140-річного ювілею нашого університету і влаштували захід, присвячений цій події. Студенти підготували пр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Третьокурсники поєднують цікаве з корисним 18 жовтня 2024