Під час вступної кампанії 2018 року система реєстрації електронних кабінетів працювала без збоїв, тож і вступники, і приймальні комісії могли комфортно в ній працювати. На цьому наголосила міністр освіти Лілія Гриневич під час прес-конференції, присвяченій підсумкам вступної кампанії.
«Я хочу зауважити, що, мабуть, найбільш приємною новацією вступу цьогоріч була справно працююча система ЄДЕБО, яка не підвисала і дала можливість як вступникам, так і приймальним комісіям спокійно та комфортно працювати з нею», – зазначила міністр.
На підтвердження своїх слів вона навела статистику щодо динаміки реєстрації електронних кабінетів у 2017 та 2018 роках. Так, цього року в перший день були створені понад 28,5 тисяч електронних кабінетів, а торік – лише 9,5 тисяч.
«При тому, що цьогоріч на вступній кампанії електронна система працювала без збоїв, однак реєстрацію часом гальмували помилки вступників. З ними ми також оперативно працювали. Хочу назвати основні помилки, щоб вступники наступних років обов’язково врахували цю інформацію», – підкреслила очільник МОН.
Зокрема, під час реєстрації кабінету, вступники неправильно вказували адресу електронної пошти. Через це вони не отримували лист для активації кабінету на свою скриньку.
Друга розповсюджена проблема – вступник кілька разів зазначав неправильний пароль під час входу в кабінет, і система блокувала його на три години.
Після того, як була відкрита подача заяв, поширеною була ситуація, коли вступники після подаННЯ першої заяви (тобто коли вони самі вже не могли нічого змінити в кабінеті) виявляли помилки у внесеній ними інформації. Наприклад, неправильно завантажені скан-копії додатка до атестата чи фото.
Усі такі проблеми швидко вирішувалися завдяки роботі гарячих ліній й електронних скриньок МОН та Інфоресурсу.