Н У Х Т

Цехом твердих лікарських засобів ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» «прогулялися» наші здобувачі освіти

20 березня 2021

Цехом твердих лікарських засобів ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» «прогулялися» наші здобувачі освіти

На цьому навчальному тижні здобувачі-біотехнологи 3 курсу в рамках дисципліни «Промислова технологія лікарських засобів» почали знайомитися з твердою лікарською формою – таблетками. Теоретичні відомості, отримані на лекціях і в рамках підготовки до лабораторної роботи, вони змогли закріпити під час чергової онлайн-екскурсії ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» – по цеху твердих лікарських засобів.

Компанію у цій цікавій подорожі їм склали здобувачі групи ТХ-3-6ск разом із наставницею, доценткою кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Оленою Кохан.

Нагадаємо, що ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» на сьогодні є одним із флагманів серед фармацевтичних підприємств України. Від екскурсоводки Марії Кайтан наші екскурсанти дізналися, що кожна сьома упаковка лікарського препарату на полицях аптечних мереж України є продукцією «Фармацевтичної фірми «Дарниця».

Під час онлайн-екскурсії здобувачі довідалися про основні технологічні операції виробництва таблетованих медичних препаратів. Побачили сучасне обладнання, на якому здійснюють приготування таблетованої маси різними способами: простого змішування, методом вологої грануляції та за технологією псевдорозрідженого шару. Далі дізналися про стадію таблетування та довідалися, що для деяких таблетованих засобів сила стискання на цій операції досягає 8 т.

На екскурсії також була продемонстрована робота обладнання для покриття поверхні таблетованих форм лікарських засобів і робота пакувальної лінії, продуктивність якої сягає 65 тис. упаковок за зміну. Здобувачам продемонстрували роботу пакувального обладнання та пояснили, як інструкція по використанню препарату потрапляє до картонної упаковки таблеток. А ще ознайомили з процедурою переміщення між приміщеннями різних класів чистоти.

Наприкінці екскурсоводка розповіла, що відбувається з відбракованою продукцією і упаковкою. Завершили відповідями на запитання і запрошенням на наступні онлайн-екскурсії до інших цехів підприємства.

Наші здобувачі щиро вдячні керівництву  фармацевтичної фірми «Дарниця» за цікаву й корисну екскурсію!

Опублікований: 20-03-2021
Читайте також:
Із новою моделлю національної атестації аудиторів познайомилися викладачі і здобувачі освіти кафедри обліку і аудиту

24 січня 2023 року відбулася зустріч в форматі онлайн-конференції в ZOOM викладачів кафедри обліку і аудиту та здобувачів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» із завідувачем відділу з питань атестації Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (ОСНАД) Віктором Кушніром. Усі аудитори та суб’єкти аудиторської діяльності підлягають су...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Із новою моделлю національної атестації аудиторів познайомилися викладачі і здобувачі освіти кафедри обліку і аудиту 26 січня 2023

У науковій програмі Всеукраїнського тижня харчових технологій – конференція «Здобутки та перспективи розвитку кондитерської галузі»

11 вересня наукова програма Всеукраїнського тижня харчових технологій продовжилася VI Міжнародною науково-практичною конференцією «Здобутки та перспективи розвитку кондитерської галузі», організованою кафедрою технології хлібопекарських і кондитерських виробів й присвяченою 135-річчю НУХТ і 70-річчю заснування кафедри. Відкрили наукове зібрання пр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

У науковій програмі Всеукраїнського тижня харчових технологій – конференція «Здобутки та перспективи розвитку кондитерської галузі» 12 вересня 2019

Гостьова лекція: розвиток бізнесу, маркетингу та реклами для майбутніх лідерів

Здобувачі освітніх програм кафедри маркетингу прослухали чергову гостьову лекцію від фахівця практика. Ключовим спікером виступив засновник IBA Solution Agency Андрій Сараванський, який поділився практичним досвідом та інсайтами, що ґрунтуються на його успіхах: п’яти роках професійної діяльності у сфері маркетингу; формуванні потужної команди з 10...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Гостьова лекція: розвиток бізнесу, маркетингу та реклами для майбутніх лідерів 15 квітня 2025