Здобувачі спеціальності «Туризм» прослухали навчальний курс Академії НТОУ «Управління дестинаціями і роль DMO».
У сучасному глобальному світі всі країни, регіони та міста конкурують за увагу до себе туристів, підприємців, інвесторів, організаторів подій, студентів, нових мешканців тощо. З кожним роком конкуренція серед дестинацій зростає і потребує стратегічного маркетингового мислення на всіх рівнях. Розвиток туризму передбачає створення умов та інституцій для консолідації всіх зацікавлених сторін, включаючи органи влади, туристичний бізнес, громадські та професійні об’єднання, академію та ЗМІ. Такими платформами мають стати Організації з управління та маркетингу дестинацій (DMO).
Здобувачі освіти пригадали, що таке туристична дестинація, дізналися про її маркетинг і менеджмент, ознайомилися з міжнародним досвідом просування туристичних дестинацій. І, як зазвичай, показали успішні результати, прослухавши весь курс і виконавши практичний блок теми.