Ми продовжуємо освітню співпрацю з Корапорацією «Артеріум», і сьогодні всі бажаючі мали можливість відвідати гостьову онлайн-лекцію «Бренд роботодавця» керівниці Корпоративного університету Корпорації «Артеріум» Анни Єгорової.
Фахівчиня дала відповіді питання, що таке бренд роботодавця і навіщо він компанії (неймовірно, як багато ми не знали про репутацію компанії очима тих, хто її створює); як аналізує бренд Корпорація «Артеріум» (особливості моніторингу, секрети і фішки команди корпорації); як розвиває бренд Корпорація «Артеріум» (активні проєкти, перспективи і напрями розвитку), що обирає компанія для власної популяризації серед різних вікових груп з метою залучення кращих фахівців ринку праці.
Спікерка продемонструвала реальні інструменти, які використовують у роботі і застосунки, що допомагають робити прогнози і бачити можливості. Розповіла багато випадків про роботу над брендом і їх вплив на зростання прибутків компанії.
Окремої уваги заслуговує діалог, який зав’язався з аудиторією. Здобувачі освіти і викладачі цікавилася особливостями стипендіальних програм і пакетами страхування й соціального забезпечення для співробітників і членів їх сімей; результати участі в соціальних проєктах до 2022 року і як змінюються вони тепер; чим живе зараз компанія і які перспективи вбачає в розвитку бренду Корпорації і власного Корпоративного університету, тощо.
Неймовірно швидко і цікаво минула зустріч. Тема дуже цікава і актуальна, тому планується обговорювати і доповнювати її разом надалі. Кафедра економіки і права дякує Корпорації «Артеріум» і особисто Анні Єгоровій за інформативну зустріч, теплу атмосферу і приємний конструктивний діалог.