22 травня 2018 р. відбулася друга лекція бренд-амбасадора Євгенія Сегана «Визначення потенціалу вина» (продовження).
Тематика курсу включає направлення з маркетингу у виноробстві, особливостей дегустації вин і формування органолептичних показників у процесі реалізації технологій. Лектор 18 квітня 2018 р. розпочав курс лекцій від ТОВ «Торговий дім «Інкерман» у рамках договору про творчу співпрацю між НУХТ і цим підприємством.
Лекції розраховані на студентів 3-4 курсів, хоча на них були присутні й магістранти та викладачі кафедри на чолі із завідувачем, а також, студенти з інших факультетів.
Євгеній Сеган розповів про особливості сприйняття смаків та ароматів вина, причини появи та попередження неприємних запахів.
У подальшому – ще декілька лекцій про маркетинг у винному бізнесі та технологічні аспекти виробництва з дегустацією найкращих вин ТМ «Інкерман».