Як створити крутий блог і чому SMM робить бізнес успішним? Як клієнтський контент наближає бренд до споживача та чому зростає роль мобільних додатків? Про це, і не тільки, говорили студенти кафедри маркетингу на жовтневому засіданні гуртка «Інтелектуал».
Цього разу ініціаторкою теми засідання стала викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук, яка й зацікавила здобувачів питанням контент-райтингу.
Неймовірні приклади копірайтингу й візуалізації від бренду McDonald's продемонстрували студентам і викладачам Ольга Голова та Олександр Розумей. SMM у Facebook та Instagram, просування у Twitter та відеоконтент у YouTube – це лише частина маркетингової кампанії корпорації. Присутність у соцмережах не просто сприяє популяризації відомого бренду, але й створює невимушений ареал спілкування із клієнтами, коментарі яких, до-речі, впливають на удосконалення маркетингової асортиментної політики і введення в меню нових страв. Крім того, Ольга і Олександр здійснили огляд рекламних гасел бренду McDonald's: від найбільш популярного «I'm lovin' it» до менш відомих варіацій слогану.
Цікавим виявилось і дослідження Уляни Сидоренко щодо практики застосування блогінгу для наповнення сайтів. Блогінг як самостійний інструмент просування чи блогінг як додатковий контент? Як монетизувати свій блог та яких блогерів відомі бренди запрошують бути амбасадорами? А ще Уляна зробила огляд ресурсів, які допоможуть швидко створити свій блог навіть новачку.
Обмін досвідом і гарна візуалізація внесли ще більше позитиву в сонячний осінній день, який став частинкою історії з життя дружного колективу студентів і викладачів кафедри маркетингу.