Н У Х Т

Блогінг і SMM: контент-райтинг відомих брендів від маркетологів НУХТ

30 жовтня 2023

Блогінг і SMM: контент-райтинг відомих брендів від маркетологів НУХТ

Як створити крутий блог і чому SMM робить бізнес успішним? Як клієнтський контент наближає бренд до споживача та чому зростає роль мобільних додатків? Про це, і не тільки, говорили студенти кафедри маркетингу на жовтневому засіданні гуртка «Інтелектуал».

Цього разу ініціаторкою теми засідання стала викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук, яка й зацікавила здобувачів питанням контент-райтингу.

Неймовірні приклади копірайтингу й візуалізації від бренду McDonald's продемонстрували студентам і викладачам Ольга Голова та Олександр Розумей. SMM у  Facebook та Instagram, просування у Twitter та відеоконтент у YouTube – це лише частина маркетингової кампанії корпорації. Присутність у соцмережах не просто сприяє популяризації відомого бренду, але й створює невимушений ареал спілкування із клієнтами, коментарі яких, до-речі, впливають на удосконалення маркетингової асортиментної політики і введення в меню нових страв. Крім того, Ольга і Олександр здійснили огляд рекламних гасел бренду McDonald's: від найбільш популярного «I'm lovin' it» до менш відомих варіацій слогану.

Цікавим виявилось і дослідження Уляни Сидоренко щодо практики застосування блогінгу для наповнення сайтів. Блогінг як самостійний інструмент просування чи блогінг як додатковий контент? Як монетизувати свій блог та яких блогерів відомі бренди запрошують бути амбасадорами? А ще Уляна зробила огляд ресурсів, які допоможуть швидко створити свій блог навіть новачку.

Обмін досвідом і гарна візуалізація внесли ще більше позитиву в сонячний осінній день, який став частинкою історії з життя дружного колективу студентів і викладачів кафедри маркетингу.

Опублікований: 30-10-2023
Читайте також:
Зарахування на контракт розпочнеться з 1 серпня

Вступники, які отримали рекомендації на бюджет, мали виконати вимоги до зарахування на місця державного або регіонального замовлення до 18:00 31 липня. Після цього, не пізніше 12 години сьогодні, 1 серпня, має відбутися зарахування вступників за кошти державного або регіонального бюджету. Така норма визначена умовами прийому до закладів вищої осві...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зарахування на контракт розпочнеться з 1 серпня 01 серпня 2019

Вступ до фаху або хто такий біотехнолог

Важливою особливістю підготовки фахівців з біотехнології на кафедрі біотехнології і мікробіології є постійний моніторинг позицій і потреб стейкхолдерів – як потенційних роботодавців, випускників кафедри, так і викладачів, і здобувачів відповідної освітньо-професійної програми. На основі відгуків випускників вносяться зміни до навчальних планів під...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вступ до фаху або хто такий біотехнолог 22 жовтня 2020

Стратегії інноваційного розвитку підприємств спиртової галузі присвячене дисертаційне дослідження нашого молодого науковця

На засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.058.01 відбувся захист дисертаційної роботи «Розробка стратегії інноваційного розвитку підприємств спиртової галузі» здобувача Людмили Шевченко (науковий керівник – професор кафедри економіки праці та менеджменту Ольга Пєтухова). Офіційні опоненти – доктор економічних наук, професор кафедри міжнародних...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Стратегії інноваційного розвитку підприємств спиртової галузі присвячене дисертаційне дослідження нашого молодого науковця 14 березня 2019

Останній рубіж здобувачів-бакалаврів

Промайнули заліки і екзамени, курсові і практики, що були обов’язковим атрибутом кожної сесії під час навчання. Ось-ось відбудуться захисти дипломних проєктів. А поки що на кафедрі біотехнології і мікробіології у форматі Zoom-відеоконференції відбувся попередній захист кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеню «Бакалавр» заочної форми нав...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Останній рубіж здобувачів-бакалаврів 08 лютого 2021