Н У Х Т

Бакалаври ознайомилися з виробництвом незбираномолочних продуктів на «Б.МК»

13 травня 2024

Бакалаври ознайомилися з виробництвом незбираномолочних продуктів на «Б.МК»

10 травня 2024 р. здобувачі освітнього ступеня «Бакалавр» освітньо-професійної програми «Харчові технології та інженерія», які навчаються на кафедрі технології молока і молочних продуктів, у супроводі доценток Тетяни Осьмак, Олени Онопрійчук, Ульяни Бандури і Оксани Басс відвідали найсучасніший в Україні завод із випуску продукції з незбираного молока – Білоцерківський молочний комбінат (ТОВ «Б.МК»). До заняття в умовах виробництва доєдналися здобувачі, які навчаються на кафедрі технології хлібопекарських і кондитерських виробів, разом із професоркою Юлією Камбуловою і доценткою Оленою Кохан.

Білоцерківський молочний комбінат був побудований і уведений в експлуатацію у 2008 році з урахуванням сучасних стандартів якості. На ТОВ «Б.МК» встановлено новітнє технологічне обладнання провідних світових виробників − TetraPak, GEA, SPX., що дозволило створити повністю автоматизовані технологічні лінії виробництва, розливу та упаковки продукції. На комбінаті впроваджено систему управління підприємством на базі міжнародних стандартів ISO22000:2005 та ISO 9001:2008, що передбачає здійснення контролю на всіх етапах виробничого процесу – від ферми до торговельної мережі, що гарантує якість і безпеку молочних продуктів.

Продукція Білоцерківського молочного комбінату випускається під брендами «Ферма», «Біла лінія», «Premіalle», «Любий край». 12 років поспіль ТОВ «Б.МК» є єдиним постачальником молочних сумішей для морозива та коктейлів до мережі сімейних ресторанів McDonald’s в Україні.

Головна технологиня Тетяна Рижа ознайомила здобувачів освіти з організацією виробництва незбираномолочних продуктів – від приймання сировини до зберігання готової продукції. Студенти і викладачі мали змогу побачити технологічні процеси виробництва питних видів молока, кисломолочних напоїв, м’яких розсільних сирів і рідких сумішей, а також дізналися про систему створення і впровадження у виробництво молочних продуктів із новими оригінальними органолептичними властивостями.

Наприкінці здобувачі мали можливість оцінити якість продукції класичного асортименту, а також продегустувати нову лінійку кисломолочних напоїв – «Айран традиційний» та «Айран з наповнювачем» (лаймом і мятою, гранатом і кропом), які запускаються у виробництво.

Колектив кафедри технології молока і молочних продуктів і бакалаври щиро вдячні фахівцям та директорці ТОВ «Б.МК» Тетяні Смітюх за унікальну можливість ознайомитися з виробництвом та безцінний досвід, яким вони охоче поділилися зі здобувачами освіти!

Опублікований: 13-05-2024
Читайте також:
Поповнюється перелік успішно акредитованих освітніх програм університету

27 червня на черговому засіданні Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти прийняло рішення про акредитацію ще трьох освітньо-професійних програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти і однієї освітньо-наукової програми третього (доктор філософії) рівня вищої освіти нашого університету. Схвальні відгуки експертних груп і висо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Поповнюється перелік успішно акредитованих освітніх програм університету 04 липня 2023

Студенти Кам’янець-Подільського коледжу харчової промисловості НУХТ – переможці конкурсу науково-технічних робіт

Студенти Кам’янець-Подільського коледжу харчової промисловості НУХТ Ірина Олійник (022 група) та Андрій Гуменюк (921 група) взяли участь у Подільському відкритому конкурсі науково-технічних робіт учнів і студентів «Енергоефективність у промисловості, сільському, міському та домашньому господарствах». Андрій Гуменюк представив пристрій, який допома...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти Кам’янець-Подільського коледжу харчової промисловості НУХТ – переможці конкурсу науково-технічних робіт 12 квітня 2018

Практичний досвід від маркетологині: гостьова лекція для здобувачів та аспірантів кафедри маркетингу

Викладачі кафедри маркетингу систематично залучають професіоналів-практиків до аудиторних занять. Нещодавно до здобувачів освітніх програм «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» завітала Аліна Кипорук – маркетологиня ТОВ «ІНМЕД УКРАЇНА», відомого підприємства, що є офіційним представнико...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичний досвід від маркетологині: гостьова лекція для здобувачів та аспірантів кафедри маркетингу 19 жовтня 2022

Розвиток soft skills на «Природознавчій мікробіології»

Soft skills є обов'язковими навичками для спеціаліста будь-якої галузі. Особливості організації роботи як підприємств, так і наукових установ вимагають від співробітників вміння працювати у команді, яка є наразі основною формою організації роботи у сучасному світі. Отримати навички роботи у команді мають змогу здобувачі освітнього ступеня «Магістр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Розвиток soft skills на «Природознавчій мікробіології» 16 жовтня 2023